You can say that againquote:
Mag ik nu naast jou komen te staan? Ik sta ook nog als een van de weinigen overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindalleen ik dus eh, blijkbaar
!
Maar wel een PMquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee, note voor Adelante
Jij had niet de lapo
Wat heb je met je piercing gedaan?quote:
Ik ook.. KLB is zo... negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Iedereen is welkom tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Hoezo zou je het niet zijn, je hebt er al een tijd gepostquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb je met je piercing gedaan?
piercing waar trouwens?
Ik durf eigenlijk nog geen topic te openenquote:
Ik heb ook ooit eens 2 SC's ofzo in KLB meegedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch![]()
En ik zat voor ONZ al kort in KLB SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |