Kornquote:
quote:
goede serie ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]Survival of the fittest.
Ik kijk Disturbia.
FOK RAPE PARTYquote:
Als jij leuker bent dan mijn huidige vriend....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
3 maandjes, hmm, zou wat kunnen worden.
Rihannaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rum dam die dam, die dam dam da da dam.
It's joe, and me. Moo0ooOoving at the speed of s00ooOOuuNnnd.quote:
Heeft ie een petje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij leuker bent dan mijn huidige vriend....![]()
![]()
![]()
Nee. Nouja, hij heeft ze wel maar hij draagt ze nooit.quote:
FIlm.quote:
Koester je nog steeds haatgevoelens voor mij, ja?quote:
sorryquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
FIlm.Hij is wel tof.
[..]
Koester je nog steeds haatgevoelens voor mij, ja?
Luistert ie rap-muziek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Nouja, hij heeft ze wel maar hij draagt ze nooit.
ik begin steeds meer van jouw te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen de slechtste uitvinding ooit
Kids.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen de slechtste uitvinding ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik hou....van jou.....alleen....van jou.....ik kan niet leven in een wereld zonder.....jou.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van jouw te houden
Ja. Maar geen 50 cent en Lil Wayne en die types. Dus ook geen Ali ABC of Yes RSTquote:
Mag dat wel van de kastequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van jouw te houden
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kids.Ik heb nog nooit zo lang naar een post zitten staren als nu, blijkbaar zie ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat meen je toch niet. Katten ruleren de wereld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Doen jullie wel aan dierenfoto's ?
In PUB zijn ze boos op me
Ik poste per ongeluk dezelfde foto van me kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |