Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
nee dat is eeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?
Ik durf geen piercingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Metalen staafje maar 2 plastic bolletjes en nu is alles metaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Heb je geen goede handcreme?quote:
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?![]()
Van mij mag het hoor, een FA dacht ik zei dat ooit eens![]()
Accepteren is eigenlijk je enige keusquote:
ik gebruik gewoon oldskool spuugquote:
Waarom niet?quote:
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller En Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Wat een innovatief idee !!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.
Die OP gebruiken we al een tijdje niet meer hoor. Heel af en toe nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
waar zijn de eckte klb heldenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accepteren is eigenlijk je enige keus
Zap verder!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste zijn meisjes.
Wees blij dat Gerad Jolink er niet isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Of fransquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat Gerad Jolink er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |