You can say that againquote:
Mag ik nu naast jou komen te staan? Ik sta ook nog als een van de weinigen overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindalleen ik dus eh, blijkbaar
!
Maar wel een PMquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee, note voor Adelante
Jij had niet de lapo
Wat heb je met je piercing gedaan?quote:
Ik ook.. KLB is zo... negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Iedereen is welkom tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Hoezo zou je het niet zijn, je hebt er al een tijd gepostquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb je met je piercing gedaan?
piercing waar trouwens?
Ik durf eigenlijk nog geen topic te openenquote:
Ik heb ook ooit eens 2 SC's ofzo in KLB meegedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch![]()
En ik zat voor ONZ al kort in KLB SC.
Je bent het slotje vergetenquote:
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
nee dat is eeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?
Ik durf geen piercingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Metalen staafje maar 2 plastic bolletjes en nu is alles metaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Heb je geen goede handcreme?quote:
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?![]()
Van mij mag het hoor, een FA dacht ik zei dat ooit eens![]()
Accepteren is eigenlijk je enige keusquote:
ik gebruik gewoon oldskool spuugquote:
Waarom niet?quote:
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller En Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Wat een innovatief idee !!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.
Die OP gebruiken we al een tijdje niet meer hoor. Heel af en toe nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
waar zijn de eckte klb heldenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accepteren is eigenlijk je enige keus
Zap verder!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste zijn meisjes.
Wees blij dat Gerad Jolink er niet isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Of fransquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat Gerad Jolink er niet is
He, er is toch nog een oude....quote:
"Mindblowing!!!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef gers het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLAND
MIJN POSTRECHTEN WAT DOE JEquote:
Als je Gerard Joling bedoelt. Die presenteert hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat Gerad Jolink er niet is
In MED en daarom ook de tip om het gewoon te accepterenquote:
Snel! gooi daar ook een ban op!quote:
Whaaa, dat je tv nog niet kapot isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je Gerard Joling bedoelt. Die presenteert het
Die is al bijna 15 jaar oud, dus dit overleeft hij ook wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Whaaa, dat je tv nog niet kapot is
Dan moet het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is al bijna 15 jaar oud, dus dit overleeft hij ook wel.
Nee, die zitten in LIFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
maar wat is er dan gebeurt![]()
en dadelijk wordt dit een wijven sc waar jullie het gaan hebben over maandverband en chocolade
ONZ SC is gesloten. En wij hebben het nooit over maandverband, maar over seks, epic boobs en de boerenkool van Psalms.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
en dadelijk wordt dit een wijven sc waar jullie het gaan hebben over maandverband en chocolade
Maandverband word nieuwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Voorgoed gesloten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ONZ SC is gesloten. En wij hebben het nooit over maandverband, maar over seks, epic boobs en de boerenkool van Psalms.
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocoladequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Die kans is echt heel kleinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Kort.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocolade. Seks is vooral een geliefd onderwerp van de meeste.
quote:
Wat de... wat is dat nou weer voor onzin?quote:
en hier zijn jullie geen kliekje omdat de meeste klb sc'ers zijn gebandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocolade. Seks is vooral een geliefd onderwerp van de meeste.
Daar gaan we het niet meer over hebben ok.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat de... wat is dat nou weer voor onzin?![]()
Wat schaad het Fok! of Remlof nou?
Pfff triest figuur...
wtfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kort.
Remlof gooit om onbekende reden onzin sc dicht
onzin kliek komt hier heen
hevig verzet van de sc kliek tegen de leiding
leiding lange tenen hebben en flink bannen
nu trilt de klb nog wat na van vanmiddag, elke prominente user is gebanned op ik en nog wat na. Tevens is niet elke ban te zien, er zijn er stuk of wat verwijderd.
Ach, of we absorberen jou in de kliekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
en hier zijn jullie geen kliekje omdat de meeste klb sc'ers zijn geband![]()
en jullie gaan mij waarschijnlijk haten omdat ik een eckte oldbie van de klb sc ben
Wij waren een "kliekje''. Maar wij zijn een nog grotere kliek dan KLB SC.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pfff triest figuur...
Korte samenvatting.quote:
Dat is juist het stomste, als er 1 SC was waar newbies met open armen werden ontvangen dan was dat wel bij onsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
en jullie gaan mij waarschijnlijk haten omdat ik een eckte oldbie van de klb sc ben
Pas maar op. Voor je het weet ben je ook 3 maanden wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pfff triest figuur...
Ik vind je tot nu toe best te doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
Mja, ik snap de oplossing ook niet helemaal, maar laten we het daar niet over hebben. Ik had het ook liever anders gezien, dan al die verbannen mensen. en jij bent wel okay.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet meer over hebben ok.
Ik geloof de dat kalmte net weer een beetje is wedergekeerd ;')
Okey.. ik hou er over op, sex it will bequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Het onderwerp van deze SC is dus Seks
Seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..!!
[..]
Okey.. ik hou er over op, sex it will be
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik snap de oplossing ook niet helemaal, maar laten we het daar niet over hebben. Ik had het ook liever anders gezien, dan al die verbannen mensen. en jij bent wel okay.
oeps dat ging verkeerdquote:
Goed zo, plastic is kut. Dat schroefdraad gaat altijd aan schijt bij mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Metalen staafje maar 2 plastic bolletjes en nu is alles metaal.
Gelukkig.. begon al te denken dat ik dubbel zagquote:
OH DAN MOETEN DE KLB SLUITEN.......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
shit paul is morgen jarig![]()
Dat worden een hoop kuttopics dan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef dagdag3 het volgende:
MORGEN 13:00 R
http://forum.juicyhil.com/viewtopic.php?f=8&t=148&p=2180#p2180
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
shit paul is morgen jarig![]()
Dat worden een hoop kuttopics dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |