17:39quote:
nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Waar is die meet dat mensen al om vier uur weg moeten?
Jup!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, de nummers! Die ga ik nu in mn foon zetten! Neen en SDB, ik zie jullie rond 18:00 dan voor de starbucks he?
ik heb 45 minuten gewandeld. En tis hier -12...t was lekker, maar ik heb het nu nog steeds koud..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb ook vreettrek, maar gelukkig niks bij me, en tevens niks in huis. dus ik ga niks vreten. mahahahaha.
ik merk wel dat ik van mn twee keer een kwartiertje wandelen op een dag (naar en van werk) echt best vrolijk word. zelfs nu t regent. t is wel goed voor mn algehele humeur, echt even een kwartiertje helemaal voor mezelf, waarin niks hoeft...
Ik snap nu je username pas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
Johquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh![]()
Mexicaantje
Ik spaar eenhoorns maar Unicorn en eenhoorn voor username was al bezet, dus daarom..
En jij?
Allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Al zijn jullie denk ik al allemaal weg![]()
Ja, jij doet wel leuk mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Whoopie!
Nekken? Over je nek gaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook maar voor even. Nu ga ik weer terug naar de plee om te nekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:43 schreef Syrena het volgende:
Popjes toch! Verbrande poossies en misselijk
Ik ga nu even naar de bieb, als ik terugkom doe ik jullie misschien een fotootje van mijn nieuwe carnavalskostuum
Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het zere pootje, de misselijkheid encarnaval
.
Vlijmscherp!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.quote:
Een homoeidonheterosemantofonoglos!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.
Neen, dat is godsonmogelijk. Ik krijg bij zijn opmerkingen altijd een beeld van dat harige wezentje uit de Stamgasten, die met zo'n cycloontje boven zijn hoofd zwevend! Dezelfde mate van verlichting, zeg maar.![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
Ik had het testje gedaan en het was negatief!![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
En Sigme, jij bent zo'n beetje de ongekroonde hardloop-koningin van Slank he?
Hoe ben jij begonnen? Ik heb net Evy les 6 gedaan en ik had het zwaar, wordt het ooit beter?
Nee, want ik haat mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:39 schreef anna82 het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen! Er is dus ook hoop voor mijMaar 20 km! Wow! Doe je ook wedstrijdlooptjes?
Netjesquote:In zijn algemeenheid is het:
Havermout in de ochtend, tussendoor een boterham of krentenbol, Lunch bestaat uit 2 a 3 boterhammen met ei en vleeswaren, dan tussendoor fruit en 's avonds een gewone avondmaaltijd.
Best netjes toch?
Oh wacht es! Daar stond eens een interview mee in de krant! Tjek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
Zelfs ik ken Keith bakker, en dat terwijl ik geen tv kijk.
Waar ken ik die vent dan van? Geen idee. Rare amerikaanse junk.
Maak een plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk er serieus over om te stoppen
Met die shitload aan werk die jij verzet kan ik me daar best wat bij voorstellen. Is er niets te regelen met je leidinggevende dat je een normalere belasting krijgt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, dat schrééuwt om foto's
Amaiiii, ik ben nu pas klaar met dat k**-rapport, meneer chagrijnig, vriendin niet blij en nu maar hopen dat we nog kunnen schaatsen
Stoppen met je promotie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, dat schrééuwt om foto's
Amaiiii, ik ben nu pas klaar met dat k**-rapport, meneer chagrijnig, vriendin niet blij en nu maar hopen dat we nog kunnen schaatsen
Ach jeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier heel alleen aan een hele grote tafel te wachten op de rest!
Als er niemand komt, mag je me bellen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier heel alleen aan een hele grote tafel te wachten op de rest!
Hier is het al bedtijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef anna82 het volgende:
Ik hoop dat je avond een fijner vervolg krijgt. Hij is nog jong!
niet eens! ben faux-victory rolls, en echte, aan t doen... heb nu iets wat ik wel mooi vind.,..zal even foto makenquote:
PF is volgens mij net weg, had niemands telefoonnumer enzoquote:
dit zat heel stevig! heb diverse kledingsstukken over mijn hoofd ui- en aangetrokken voor ik de foto's maakte...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:45 schreef Rituals het volgende:
Mooi kwak! Staat je heel leuk!
Blijft het zitten? Ik zou volgens mij bang zijn dat het 'uitzakt', of valt dat wel mee?
Misschien ben jij iets handigerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit zat heel stevig! heb diverse kledingsstukken over mijn hoofd ui- en aangetrokken voor ik de foto's maakte...
@ sarabi: ik ben niet creatief heur, ik heb gewoon nagedaan wat ze op internet doen in filmpjes. youtube maar eens op rockabilly hairstyle, of victory rolls of fifties of forties hairstyle. staan heeeel veel voorbeeldfilmpjes
Whoehoeee, een echte slankmeet dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed zo! Dan heb je nog even en hoef je niet 10 km in de rondte te stressen![]()
Ja het was tof!! Chico is gezelligWe hebben zelfs nog lichaamsbeweging gehad!
Naar de bus gerend toen ik haar weg bracht en de bus al aan kwam, ik heb ruig met mn armen gezwaaid en hij stopte ook nog! Heldenbuschauffeur
Maar we vonden het allebei voor herhaling vatbaar geloof ik
Yaaay.
Haha ja, true! Het was met Chico helemaal niet awkward ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whoehoeee, een echte slankmeet dusLeuk dat het gezellig was! Kun je later misschien ook eens met een groter groepje afspreken *wink wink, nudge nudge
*
Strange! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ze is er nog niet.....maar het is wel lekker!
oh, en gezellig
áls je echt wilt stoppen, doe het dan op tijd... ik had het gewoon moeten doen, na anderhalf jaar... op een gegeven moment wil en kan je voor je gevoel niet meer terug...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn leidinggevende is erg slecht bereikbaar. Nou ja, hij is er wel, maar hij praat niet zo makkelijk (echt een Vlaming). Ik twijfel al een tijdje hoor! Ik vind alleen het onderwijs zo leuk
Wow, ga je tot aan Kiruna of stop je bij de poolcirkel (jokkmokk ongeveer)? Het is zo mooi daar. Volledig leeg en stil ook, dagenlang wandelen zonder iemand tegen te komen als je wiltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef AKnynke het volgende:
Pannenkoeken waren lekker, maar nu heb ik een plofbuik.
Het betere nieuws is dat we een trip naar Noord-Zweden geboekt hebben, half maart. Heen vliegen, 2 dagen hondenslee, 2 dagen auto huren en terug met de nachttrein. Ik heb er zoveel zin in!
is PF nog gekomen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
De meet was leuk! Mr.Mo en ik zitten nu in de trein naar huis, eer we thuis zijn is het ook bijna 1 uur
We vliegen naar Kiruna. Huren daar een auto, rijden naar Abisko, en naar Lulea..vandaar nemen we de nachttrein terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wow, ga je tot aan Kiruna of stop je bij de poolcirkel (jokkmokk ongeveer)? Het is zo mooi daar. Volledig leeg en stil ook, dagenlang wandelen zonder iemand tegen te komen als je wiltVeel plezier!
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi ik hoop dat alles maar okee is met PF dan!![]()
Wel fijn dat het gezellig was!
Heuh maar ze vertrok toch om kwart over 7?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Ik voel een logistieke uitdaging aankomen. P.F heeft nog spullen van mij en ik woon niet ver van Merel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:22 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn dat de meet zo leuk was!![]()
Hoe ging het met je CI Viking? Daar was je benieuwd naar toch?
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastig.
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?
Go DaDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
Goedzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo! Wakker! Merel zit hier ook lekker wakker te worden.
En ze wil niet ontbijten, ik heb al gedreigd met de Slank-FOK!-knokploeg. Of force-feeding.
Haha, wat je eigenlijk zegt is dat ik gewoon een keiharde stem heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:02 schreef loveli het volgende:
Mogguh en tot over een week of anderhalf
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo! Wakker! Merel zit hier ook lekker wakker te worden.
En ze wil niet ontbijten, ik heb al gedreigd met de Slank-FOK!-knokploeg. Of force-feeding.
Je hebt geen keiharde stem, maar je praatte wel hard om het rumoer te overschreeuwen. Als iemand anders naast me had gezeten, had ik haar ook horen praten hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, wat je eigenlijk zegt is dat ik gewoon een keiharde stem heb.. " Ik versta je zelfs met m'n slechte oor!"
Iddquote:En ik heb inderdaad je paraplu en daarvoor je voicemail ingesproken. Maar dat was waarschijnlijk niet zo handig..
Was ook vroeg wakker, half 7...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik was om 8:30 alweer wakker. Veel te vroeg. Maar ja, ik mag het huis gaan poetsen zometeenEn ik heb geen yoghurt meer, dus ik kan geen yoghurt met bramen en frambozen eten
. Zo Mark maar even naar de winkel sturen
.
Ik heb je paraplu inderdaad. Ik wissel de dingen die ik het hele land mee doorsleep gewoon af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt geen keiharde stem, maar je praatte wel hard om het rumoer te overschreeuwen. Als iemand anders naast me had gezeten, had ik haar ook horen praten hoor. En ik heb me er niet aan gestoord ofzo
.
[..]
IddMaar maakt niet uit, hoor! Heb jij mijn paraplu meegenomen?
.
Ik heb eigenlijk alleen met maar met DaD, SDB en _Calimero_ (wat een mooie meid trouwensquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was ook vroeg wakker, half 7...
Ja, Mark. Daar hebben we dus ook gewoon nog steeds geen foto van gezien he!![]()
Ik heb jou eigenlijk helemaal niet gesproken
Profiel niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen met maar met DaD, SDB en _Calimero_ (wat een mooie meid trouwens) gepraat
. Maar dat krijg je als je aan een tafel gaat zitten. Als ik mee was gegaan iets te drinken, dan was het misschien wel anders geweest, maar zo'n restaurantcontext is voor mij wel het prettigst, want dan bakenen zich automatisch groepjes af en ik ben slecht in groepen van meer dan vier
. Volgende keer ga ik gewoon naast / tegenover jou zitten, ja?
.
En Mark staat gewoon in m'n vriendenlijst in Hyves.
Lief! Ik kom wel weer een keer langs binnenkort. Kun je weer een taart voor me makenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je paraplu inderdaad. Ik wissel de dingen die ik het hele land mee doorsleep gewoon af..
Ik kost geld tegenwoordig, hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief! Ik kom wel weer een keer langs binnenkort. Kun je weer een taart voor me maken![]()
. Nah, ik haal hem wel een keertje op, ja?
Die lamp doet het 'm he!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:44 schreef Merel het volgende:
Net in de trein van Gouda naar Rotterdam de hele weg met een hele leuke jongen zitten te kletsenMaar veel te jong, en hij schrok van mijn leeftijd
Calimero, Merel en ik hebben gisteren nog HELE vage gesprekken gehad in een kroegquote:
Ohja?quote:
Was het niet neen dan? Ging dat allemaal nog goed bij de Starbucks endezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja?Even in mn verzonden items kijken zo
. Ik kreeg een sms van een onbekend nummer: 'groeten uit het hoge noorden' ofzoiets. Toen teruggesmst of het Vik was, maar ik kreeg als antwoord: 'neen'.
![]()
Ja het was neen dus wel. En niet Vik. Ewelina stond bij de starbucks en ze herkende mij direct. Blijkbaar ben ik erg herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het niet neen dan? Ging dat allemaal nog goed bij de Starbucks endezo?
Ik herkende jou echt nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik herkende iedereen eigenlijk wel
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik herkende jou echt nietWie ben jij?!
Mij ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Intiemer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie al uit naar de volgende meetmaar dan hopelijk wat 'intiemer'
en ook met alcohol natuurlijk
!
en taart!
Eerst taart, dan drank bij CF
Ja, maar anders kan ik niet..en ik wil ook wat gezichten zien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar niet in het weekend van 6/7 maart aubIk wil het niet missen
. Slank-meets zijn tof
.
Tja prioriteiten hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mei / juni zit ik in Peru.
En ik kom er toch echt niet voor terug
I'm in.quote:
Ja, ik weet even niet wat ik me bij intiemer moet voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mo, MrWolf en Goodbye bij kaarslicht...![]()
Beetje mensen buitensluiten bij een meet...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I'm in.
Maar dan mogen er geen mannen komenOf alleen om drankjes in te schenken en hapjes te serveren
.
Is het dan nog wel intiem?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Slankies zijn natuurlijk wel allemaal bloedmooie dames![]()
.
En de slanke heren waren vast bruut heetquote:
Ik zeg toch dat je hapjes mag serveren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Beetje mensen buitensluiten bij een meet...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het dan nog wel intiem?![]()
Maar fer certs, gisteren was ook niet eng dus ik denk dat mijn angsthazen-ratio nu wel iets omlaag is
(quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Nergens voor nodig om bang te zijn, want het zijn hele leuke meiden (en heren, haast ik me eraan toe te voegen
).
Wattissie streng, Mo!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef Wolve000 het volgende:
Eerst boodschappen doen, daarna foto's!
Maar hoe wil je een kleiner groepje bereiken, als er toch een flink aantal mensen kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Intiemer = kleiner groepje, geen restaurantherrie. Dat bedoelt MoBlo denk ik.
* Viking84 treedt op als Moblo's tolk.
Strenge selectie op basis van door mij vastgestelde criteriaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar hoe wil je een kleiner groepje bereiken, als er toch een flink aantal mensen kunnen
Ohhh, ik dacht al!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde: bij iemand thuis, zonder herrieniet perse kleinere groep
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil oooooooook maar ik kan niet op 6 maart. wel op 7...
jaaaquote:
Het mijne ook niet denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik weet niet of Mo's huis > 10 mensen kan herbergen, hoor.
idem dito. waarschijnlijk en onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil oooooooook maar ik kan niet op 6 maart. wel op 7...
Ja goed!! Heb heerlijk gegeten met m'n vader en we zijn zelfs de kroeg in gedoken erna!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wil ook fotoooo's!
Hoe is het met jou Cootje?
Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja goed!! Heb heerlijk gegeten met m'n vader en we zijn zelfs de kroeg in gedoken erna!Was in mijn geboorteplaats en ik kwam allemaal mensen tegen van vroeger, die ik niet eens herkende, zolang had ik ze niet gezien. (Zij mij wel, dus dat was best genant
) Best leuke avond gehad!!
En wie geht's mit du, Gbeetje??
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!![]()
Nou, hier gaat het wel redelijk! Druk met studie en ik heb er gewoon eventjes geen zin in. Maar verder prima hoor, ik merk alleen dat ik weer even behoefte heb aan LEUKE dingen doen, weet je wel. Dus ik zit nu allemaal weekendjes en dagjes weg te plannen
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.![]()
Hahahahaha, geen haar om door heen te kroelen dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.![]()
O dat ken ik ja, ik ga ook altijd dromen van reizen als de winter te lang duurt, of als ik anderszins uit m'n hum ben. Waar wil je naar toe??
Whehehhe, ja, zoiets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!"
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed zo! Dan heb je nog even en hoef je niet 10 km in de rondte te stressen![]()
Ja het was tof!! Chico is gezelligWe hebben zelfs nog lichaamsbeweging gehad!
Naar de bus gerend toen ik haar weg bracht en de bus al aan kwam, ik heb ruig met mn armen gezwaaid en hij stopte ook nog! Heldenbuschauffeur
Maar we vonden het allebei voor herhaling vatbaar geloof ik
Yaaay.
Oh dan kan iedereen wel komenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Zeg Chico, praat Maria in het echt ook zo als op Fok!?.
Mariiiiiaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooo![]()
Was je feestje leuk?![]()
Ik ben ook verkouden!En spierpijnig. Dus misschien ziekig aan het worden
Wie heeft wie aangestoken, zat ees de question!
![]()
Beterschaap!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!"
Ah echt! Lekker door de sneeuw gebanjerd dus met die lampquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:15 schreef Merel het volgende:
Trein had vertraging, dus aansluiting naar huis gemist. Maar gelukkig is XM zo lief dat ik bij haar mag crashenTrusten!
Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de barquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kon merken dat je mij minder goed kon verstaan dan DaD, Vik, en dacht dat ik misschien wel onduidelijk praatte en daar werd ik onzeker van en toen durfde ik niet zoveel meer te zeggen tegen je![]()
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de bar![]()
Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennen. Met sommige mensen gaat het meteen goed, met anderen duurt het wat langer en met nog weer anderen (en dat komt gelukkig zelden voor) komt het nooit goed. En ik kan al wel concluderen dat jij tot de tweede categorie hoort. En je moet er natuurlijk ook even aan wennen om met een slechthorend iemand te praten. DaD is volgens mij ook duidelijker gaan praten
. Maar het restaurant was ook behoorlijk lawaaierig. Later op de avond verstond ik meer, maar toen was ik moe en had het alsnog weinig effect
.
Ik ga eens boterhammetjes eten en dan eindelijk aan de schoonmaak beginnen, bluh.
Eksektlie. Niet onzeker worden, hoor, nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunst![]()
Ik heb helemaal niet gedicht gisteren toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]![]()
Ze is IRL echt hetzelfde als op fok. Alleen wat minder gedichtjes
.
[..]
Mariiiiia.
Ja feestje was leuk, maar ik was wel blij toen ze rond 3 uur eindelijk naar huis gingen, ik lag al bijna te slapen op de bank.
Ik denk dan elkaar! Want ik had er iig gister ook al last van, en zag hier dat jij voordat ik langskwam ook al wat verkoudenerig was? (stonk ik uit mn mond trouwens?
Ik ruik meestal wat minder prettig als ik last van mn keel heb)
godver, heb ik voor niets staan vegenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sieve-sneeuwval.html
Jippie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
godver, heb ik voor niets staan vegen
* Viking84 heeft google skillz0rs ingezet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noes ik kan CF's magische Amaretto cupcake recept niet vinden!Stond op mn andere schijf en die is niet aangesloten en op fok ben ik hem kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruim.. vorige keer met 11 man diner gedaan en er konden er zeker nog 4 bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik weet niet of Mo's huis > 10 mensen kan herbergen, hoor.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:33 schreef Laureline het volgende:
Over vogelen gesproken,
Ik vrees dat het een verloren strijd is. Oordopjes zullen wel het meest resultaat leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de gegeven opties zou ik de nepeieren kiezen.
Oh ja, en revolutie natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook iets bakken straks, denk ik (bel de krant!). Appelbollen of zoiets
.
Ik ben eindelijk klaar met het poetsen van het huis (alleen de wc nog), dan m'n kamer nog, daarna de boodschappen halen die Mark is vergeten / verkeerd heeft gehaald en dan bakken en dan WIDM kijken op UG. Lekker lui dagje!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |