mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi ik hoop dat alles maar okee is met PF dan!![]()
Wel fijn dat het gezellig was!
Heuh maar ze vertrok toch om kwart over 7?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Ik voel een logistieke uitdaging aankomen. P.F heeft nog spullen van mij en ik woon niet ver van Merel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:22 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn dat de meet zo leuk was!![]()
Hoe ging het met je CI Viking? Daar was je benieuwd naar toch?
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastig.
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?
Go DaDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
Goedzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo! Wakker! Merel zit hier ook lekker wakker te worden.
En ze wil niet ontbijten, ik heb al gedreigd met de Slank-FOK!-knokploeg. Of force-feeding.
Haha, wat je eigenlijk zegt is dat ik gewoon een keiharde stem heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |