PF is volgens mij net weg, had niemands telefoonnumer enzoquote:
dit zat heel stevig! heb diverse kledingsstukken over mijn hoofd ui- en aangetrokken voor ik de foto's maakte...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:45 schreef Rituals het volgende:
Mooi kwak! Staat je heel leuk!
Blijft het zitten? Ik zou volgens mij bang zijn dat het 'uitzakt', of valt dat wel mee?
Misschien ben jij iets handigerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit zat heel stevig! heb diverse kledingsstukken over mijn hoofd ui- en aangetrokken voor ik de foto's maakte...
@ sarabi: ik ben niet creatief heur, ik heb gewoon nagedaan wat ze op internet doen in filmpjes. youtube maar eens op rockabilly hairstyle, of victory rolls of fifties of forties hairstyle. staan heeeel veel voorbeeldfilmpjes
Whoehoeee, een echte slankmeet dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed zo! Dan heb je nog even en hoef je niet 10 km in de rondte te stressen![]()
Ja het was tof!! Chico is gezelligWe hebben zelfs nog lichaamsbeweging gehad!
Naar de bus gerend toen ik haar weg bracht en de bus al aan kwam, ik heb ruig met mn armen gezwaaid en hij stopte ook nog! Heldenbuschauffeur
Maar we vonden het allebei voor herhaling vatbaar geloof ik
Yaaay.
Haha ja, true! Het was met Chico helemaal niet awkward ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whoehoeee, een echte slankmeet dusLeuk dat het gezellig was! Kun je later misschien ook eens met een groter groepje afspreken *wink wink, nudge nudge
*
Strange! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ze is er nog niet.....maar het is wel lekker!
oh, en gezellig
áls je echt wilt stoppen, doe het dan op tijd... ik had het gewoon moeten doen, na anderhalf jaar... op een gegeven moment wil en kan je voor je gevoel niet meer terug...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn leidinggevende is erg slecht bereikbaar. Nou ja, hij is er wel, maar hij praat niet zo makkelijk (echt een Vlaming). Ik twijfel al een tijdje hoor! Ik vind alleen het onderwijs zo leuk
Wow, ga je tot aan Kiruna of stop je bij de poolcirkel (jokkmokk ongeveer)? Het is zo mooi daar. Volledig leeg en stil ook, dagenlang wandelen zonder iemand tegen te komen als je wiltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef AKnynke het volgende:
Pannenkoeken waren lekker, maar nu heb ik een plofbuik.
Het betere nieuws is dat we een trip naar Noord-Zweden geboekt hebben, half maart. Heen vliegen, 2 dagen hondenslee, 2 dagen auto huren en terug met de nachttrein. Ik heb er zoveel zin in!
is PF nog gekomen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
De meet was leuk! Mr.Mo en ik zitten nu in de trein naar huis, eer we thuis zijn is het ook bijna 1 uur
We vliegen naar Kiruna. Huren daar een auto, rijden naar Abisko, en naar Lulea..vandaar nemen we de nachttrein terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wow, ga je tot aan Kiruna of stop je bij de poolcirkel (jokkmokk ongeveer)? Het is zo mooi daar. Volledig leeg en stil ook, dagenlang wandelen zonder iemand tegen te komen als je wiltVeel plezier!
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi ik hoop dat alles maar okee is met PF dan!![]()
Wel fijn dat het gezellig was!
Heuh maar ze vertrok toch om kwart over 7?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Ik voel een logistieke uitdaging aankomen. P.F heeft nog spullen van mij en ik woon niet ver van Merel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mo heeft me net geupdatet. ze smste merel om 22 uur of t nog zin had als ze kwam... dus nu zeult merel met de lamp van DaD
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:22 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn dat de meet zo leuk was!![]()
Hoe ging het met je CI Viking? Daar was je benieuwd naar toch?
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet anders dan met hoorapparaat. Rumoerige omgevingen blijven lastig.
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lastig! Maar een 1 op 1 gesprek in een rumoerige omgeving kun je wel goed volgen?
Go DaDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
Goedzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo! Wakker! Merel zit hier ook lekker wakker te worden.
En ze wil niet ontbijten, ik heb al gedreigd met de Slank-FOK!-knokploeg. Of force-feeding.
Haha, wat je eigenlijk zegt is dat ik gewoon een keiharde stem heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Redelijk. Hangt ervan af wie er praat en ik moet sowieso aan nieuwe stemmen wennen.
DaD kan ik inmiddels prima verstaan, die heeft echt 'met doven praat'-skillz0rs. En nu ga ik slapen. Welterusten!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |