Nou... Overdag misschien niet, tijdens rondleidingen en excursies enzo, maar 's avonds...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
En zo'n excursie met pubers is hartstikke leuk joh, Phaidra. Dat gaat allemaal niet zo met orde handhaven enzo. Gewoon gezellig met die gasten op stap
Ongeveer even sexy als corrigerende grannypantsquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ga ik even de stad in!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Ben ik gewoon ondervraagd
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Hahaha, ik tril er nog van
Dat moet denk iik wel lukkenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.
Hihi, nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat moet denk iik wel lukken
Mén, oude kleren aan, haar op half 7... Dat wordt vréselijk
Wat lelijk ziet dat eruitquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Ben ik gewoon ondervraagd
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Hahaha, ik tril er nog van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Inderdaad geen porum zegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Chicolate het volgende:
4e naar Rome geweest. Alleen gymnasium mocht, andere klassen moesten stage lopen bij bedrijven in Nederland. En in 5e met uitwisselingen naar Rusland geweest. Konden kiezen uit Frankrijk, Hongarije, Italie, Spanje en Rusland.
[..]
Wat lelijk ziet dat eruit.
hongerquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: 3 rijstwafels met ossenworst (ik wilde knackebrod nemen, da's lekkerder, maar die was op)
T: appel en banaan
L: 2 vierkante pittenbroodjes met filet americain en een pakje melk
T: banaan magere kwark
D: broodje zelfgemaakte hamburger met groentenschotel uit de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |