Intiemer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie al uit naar de volgende meetmaar dan hopelijk wat 'intiemer'
en ook met alcohol natuurlijk
!
en taart!
Eerst taart, dan drank bij CF
Ja, maar anders kan ik niet..en ik wil ook wat gezichten zien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar niet in het weekend van 6/7 maart aubIk wil het niet missen
. Slank-meets zijn tof
.
Tja prioriteiten hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mei / juni zit ik in Peru.
En ik kom er toch echt niet voor terug
I'm in.quote:
Ja, ik weet even niet wat ik me bij intiemer moet voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mo, MrWolf en Goodbye bij kaarslicht...![]()
Beetje mensen buitensluiten bij een meet...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I'm in.
Maar dan mogen er geen mannen komenOf alleen om drankjes in te schenken en hapjes te serveren
.
Is het dan nog wel intiem?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Slankies zijn natuurlijk wel allemaal bloedmooie dames![]()
.
En de slanke heren waren vast bruut heetquote:
Ik zeg toch dat je hapjes mag serveren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Beetje mensen buitensluiten bij een meet...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het dan nog wel intiem?![]()
Maar fer certs, gisteren was ook niet eng dus ik denk dat mijn angsthazen-ratio nu wel iets omlaag is
(quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Nergens voor nodig om bang te zijn, want het zijn hele leuke meiden (en heren, haast ik me eraan toe te voegen
).
Wattissie streng, Mo!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef Wolve000 het volgende:
Eerst boodschappen doen, daarna foto's!
Maar hoe wil je een kleiner groepje bereiken, als er toch een flink aantal mensen kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Intiemer = kleiner groepje, geen restaurantherrie. Dat bedoelt MoBlo denk ik.
* Viking84 treedt op als Moblo's tolk.
Strenge selectie op basis van door mij vastgestelde criteriaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar hoe wil je een kleiner groepje bereiken, als er toch een flink aantal mensen kunnen
Ohhh, ik dacht al!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde: bij iemand thuis, zonder herrieniet perse kleinere groep
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil oooooooook maar ik kan niet op 6 maart. wel op 7...
jaaaquote:
Het mijne ook niet denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik weet niet of Mo's huis > 10 mensen kan herbergen, hoor.
idem dito. waarschijnlijk en onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil oooooooook maar ik kan niet op 6 maart. wel op 7...
Ja goed!! Heb heerlijk gegeten met m'n vader en we zijn zelfs de kroeg in gedoken erna!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wil ook fotoooo's!
Hoe is het met jou Cootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |