Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:02 schreef loveli het volgende:
Mogguh en tot over een week of anderhalf
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo! Wakker! Merel zit hier ook lekker wakker te worden.
En ze wil niet ontbijten, ik heb al gedreigd met de Slank-FOK!-knokploeg. Of force-feeding.
Je hebt geen keiharde stem, maar je praatte wel hard om het rumoer te overschreeuwen. Als iemand anders naast me had gezeten, had ik haar ook horen praten hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, wat je eigenlijk zegt is dat ik gewoon een keiharde stem heb.. " Ik versta je zelfs met m'n slechte oor!"
Iddquote:En ik heb inderdaad je paraplu en daarvoor je voicemail ingesproken. Maar dat was waarschijnlijk niet zo handig..
Was ook vroeg wakker, half 7...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik was om 8:30 alweer wakker. Veel te vroeg. Maar ja, ik mag het huis gaan poetsen zometeenEn ik heb geen yoghurt meer, dus ik kan geen yoghurt met bramen en frambozen eten
. Zo Mark maar even naar de winkel sturen
.
Ik heb je paraplu inderdaad. Ik wissel de dingen die ik het hele land mee doorsleep gewoon af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt geen keiharde stem, maar je praatte wel hard om het rumoer te overschreeuwen. Als iemand anders naast me had gezeten, had ik haar ook horen praten hoor. En ik heb me er niet aan gestoord ofzo
.
[..]
IddMaar maakt niet uit, hoor! Heb jij mijn paraplu meegenomen?
.
Ik heb eigenlijk alleen met maar met DaD, SDB en _Calimero_ (wat een mooie meid trouwensquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was ook vroeg wakker, half 7...
Ja, Mark. Daar hebben we dus ook gewoon nog steeds geen foto van gezien he!![]()
Ik heb jou eigenlijk helemaal niet gesproken
Profiel niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen met maar met DaD, SDB en _Calimero_ (wat een mooie meid trouwens) gepraat
. Maar dat krijg je als je aan een tafel gaat zitten. Als ik mee was gegaan iets te drinken, dan was het misschien wel anders geweest, maar zo'n restaurantcontext is voor mij wel het prettigst, want dan bakenen zich automatisch groepjes af en ik ben slecht in groepen van meer dan vier
. Volgende keer ga ik gewoon naast / tegenover jou zitten, ja?
.
En Mark staat gewoon in m'n vriendenlijst in Hyves.
Lief! Ik kom wel weer een keer langs binnenkort. Kun je weer een taart voor me makenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je paraplu inderdaad. Ik wissel de dingen die ik het hele land mee doorsleep gewoon af..
Ik kost geld tegenwoordig, hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief! Ik kom wel weer een keer langs binnenkort. Kun je weer een taart voor me maken![]()
. Nah, ik haal hem wel een keertje op, ja?
Die lamp doet het 'm he!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:44 schreef Merel het volgende:
Net in de trein van Gouda naar Rotterdam de hele weg met een hele leuke jongen zitten te kletsenMaar veel te jong, en hij schrok van mijn leeftijd
Calimero, Merel en ik hebben gisteren nog HELE vage gesprekken gehad in een kroegquote:
Ohja?quote:
Was het niet neen dan? Ging dat allemaal nog goed bij de Starbucks endezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja?Even in mn verzonden items kijken zo
. Ik kreeg een sms van een onbekend nummer: 'groeten uit het hoge noorden' ofzoiets. Toen teruggesmst of het Vik was, maar ik kreeg als antwoord: 'neen'.
![]()
Ja het was neen dus wel. En niet Vik. Ewelina stond bij de starbucks en ze herkende mij direct. Blijkbaar ben ik erg herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het niet neen dan? Ging dat allemaal nog goed bij de Starbucks endezo?
Ik herkende jou echt nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik herkende iedereen eigenlijk wel
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik herkende jou echt nietWie ben jij?!
Mij ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik herkende iedereen eigenlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |