abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77444533
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja goed!! Heb heerlijk gegeten met m'n vader en we zijn zelfs de kroeg in gedoken erna! Was in mijn geboorteplaats en ik kwam allemaal mensen tegen van vroeger, die ik niet eens herkende, zolang had ik ze niet gezien. (Zij mij wel, dus dat was best genant ) Best leuke avond gehad!!

En wie geht's mit du, Gbeetje??
Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!

Nou, hier gaat het wel redelijk! Druk met studie en ik heb er gewoon eventjes geen zin in. Maar verder prima hoor, ik merk alleen dat ik weer even behoefte heb aan LEUKE dingen doen, weet je wel. Dus ik zit nu allemaal weekendjes en dagjes weg te plannen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:59:44 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77444602
Hehe, Co! Da's verwarrend idd. Zo'n brede lach en dan lach je maar terug maar ondertussen rinkelen er geen belletjes Ook verwarrend, want gewoon random mensen op straat lachen ook wel eens naar mij. Misschien omdat ik zelf onbewust ook al lach ofzo, confoozing!

Maar fijn dat het zo gezellig was met je paps!

Goedbij: waar gaat de reis naartoe?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77444754
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!

Nou, hier gaat het wel redelijk! Druk met studie en ik heb er gewoon eventjes geen zin in. Maar verder prima hoor, ik merk alleen dat ik weer even behoefte heb aan LEUKE dingen doen, weet je wel. Dus ik zit nu allemaal weekendjes en dagjes weg te plannen
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.

O dat ken ik ja, ik ga ook altijd dromen van reizen als de winter te lang duurt, of als ik anderszins uit m'n hum ben. Waar wil je naar toe??
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:08:43 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77444802
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken! "
pi_77444824
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

O dat ken ik ja, ik ga ook altijd dromen van reizen als de winter te lang duurt, of als ik anderszins uit m'n hum ben. Waar wil je naar toe??
Hahahahaha, geen haar om door heen te kroelen dus

Nou, ik weet het allemaal nog niet. Ik ben helemaal aan het googlen. Ik wil ergens heen met mooie natuur maar ik wil ook stedentripjes maken . En voor op de korte termijn wil ik gewoon ergens in Nederland een hotelletje pakken met mijn lief . Oh, that reminds me, ik ga je even pm'en
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77444864
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whehehhe, ja, zoiets.
pi_77444922
Meet klinkt gezellig! Was het eten dit jaar wel te eten? (vast wel, anders was het nu weer over rattenvlees gegaan)
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed zo! Dan heb je nog even en hoef je niet 10 km in de rondte te stressen

Ja het was tof!! Chico is gezellig We hebben zelfs nog lichaamsbeweging gehad! Naar de bus gerend toen ik haar weg bracht en de bus al aan kwam, ik heb ruig met mn armen gezwaaid en hij stopte ook nog! Heldenbuschauffeur Maar we vonden het allebei voor herhaling vatbaar geloof ik Yaaay.
Helemaal mee eens . En dat van die buschauffeur was echt verbazend, in Amsterdam reed de tram een keer weg voor mn neus omdat ik niet snel genoeg bij de goede deur was (was mijn eerste keer met de tram) en deze stopt zomaar .
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een huis! </overmoedig>
Oh dan kan iedereen wel komen . Nee maar, je huisje is echt tof! En jij ook!

Zo en nu ben ik echt brak/beroerd. Heel erg verkouden, keelpijn, rode amandelen, lymfeklieren in mn nek zijn opgezet, moeite met slikken, oren zitten steeds dicht (vooral als neus snuiten, wat vaak moet want erg verkouden) en nu voel ik me zielig . Maar eens eten en dan tentamen leren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:16:16 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77445009
Chicooo

Was je feestje leuk?
Ik ben ook verkouden! En spierpijnig. Dus misschien ziekig aan het worden Wie heeft wie aangestoken, zat ees de question!
Beterschaap!
pi_77445113
Hoi!
Zo te lezen was de meet een succes, leuk!

Ik heb gisteravond bij zuslief gegeten (pasta met spinazie, spekjes en pijnboompitten), met dr kitten geknuffeld , doorgegaan naar een mini-concert en daarna nog wat drankjes gedaan. En toen ging na vier uurtjes slaap mn wekker, muh.

Chico, dat klinkt naar, beterschap!
Mexicaantje, hoe gaat het met je hoofd inmiddels?
Smile, open your eyes, love and go on
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:24:46 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445163
Zeg Chico, praat Maria in het echt ook zo als op Fok!? .
Niet meer actief op Fok!
pi_77445223
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Zeg Chico, praat Maria in het echt ook zo als op Fok!? .
Ze is IRL echt hetzelfde als op fok. Alleen wat minder gedichtjes .
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooo

Was je feestje leuk?
Ik ben ook verkouden! En spierpijnig. Dus misschien ziekig aan het worden Wie heeft wie aangestoken, zat ees de question!
Beterschaap!
Mariiiiia .

Ja feestje was leuk, maar ik was wel blij toen ze rond 3 uur eindelijk naar huis gingen, ik lag al bijna te slapen op de bank .

Ik denk dan elkaar! Want ik had er iig gister ook al last van, en zag hier dat jij voordat ik langskwam ook al wat verkoudenerig was? (stonk ik uit mn mond trouwens? Ik ruik meestal wat minder prettig als ik last van mn keel heb)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:30:02 #262
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77445283
zo ik heb schandelijk uitgeslapen en nog niet gesport
Maar ben er wel achter dat XM klassiek is, Merel iemand die je gewoon wil rondslingeren in de slaapkamer en ik lijk sexy maar ondertussen ben ik niets anders dan een ordinair meisje. Altijd fijn als mannen hun eerrste indruk met je willen delen

Ik kon merken dat je mij minder goed kon verstaan dan DaD, Vik, en dacht dat ik misschien wel onduidelijk praatte en daar werd ik onzeker van en toen durfde ik niet zoveel meer te zeggen tegen je
Maar over het algemeen heb ik meer dan genoeg gezegd want in een nieuwe groep als ik me nog niet helemaal thuisvoel krijg ik altijd nóg meer praatjes dan ik al heb
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:31:20 #263
277802 _Calimero_
pi_77445316
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

zaterdag 30 januari 2010 @ 12:32:18 #264
277802 _Calimero_
pi_77445354
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:15 schreef Merel het volgende:
Trein had vertraging, dus aansluiting naar huis gemist. Maar gelukkig is XM zo lief dat ik bij haar mag crashen Trusten!
Ah echt! Lekker door de sneeuw gebanjerd dus met die lamp
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:34:15 #265
277802 _Calimero_
pi_77445400
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik herkende iedereen eigenlijk wel
Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de bar En Ewelina moest ik ook even over nadenken. En Neen is veel langer dan ik dacht maar wel een cutie
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:35:26 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445434
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kon merken dat je mij minder goed kon verstaan dan DaD, Vik, en dacht dat ik misschien wel onduidelijk praatte en daar werd ik onzeker van en toen durfde ik niet zoveel meer te zeggen tegen je
Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennen . Met sommige mensen gaat het meteen goed, met anderen duurt het wat langer en met nog weer anderen (en dat komt gelukkig zelden voor) komt het nooit goed. En ik kan al wel concluderen dat jij tot de tweede categorie hoort. En je moet er natuurlijk ook even aan wennen om met een slechthorend iemand te praten. DaD is volgens mij ook duidelijker gaan praten . Maar het restaurant was ook behoorlijk lawaaierig. Later op de avond verstond ik meer, maar toen was ik moe en had het alsnog weinig effect .

Ik ga eens boterhammetjes eten en dan eindelijk aan de schoonmaak beginnen, bluh.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:35:46 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445445
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de bar
Hahahahaha! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77445492
Wat leuk dat het gezellig was!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:37:31 #269
277802 _Calimero_
pi_77445498
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennen . Met sommige mensen gaat het meteen goed, met anderen duurt het wat langer en met nog weer anderen (en dat komt gelukkig zelden voor) komt het nooit goed. En ik kan al wel concluderen dat jij tot de tweede categorie hoort. En je moet er natuurlijk ook even aan wennen om met een slechthorend iemand te praten. DaD is volgens mij ook duidelijker gaan praten . Maar het restaurant was ook behoorlijk lawaaierig. Later op de avond verstond ik meer, maar toen was ik moe en had het alsnog weinig effect .

Ik ga eens boterhammetjes eten en dan eindelijk aan de schoonmaak beginnen, bluh.
Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunst
ik moet ook schoonmaken hier en heb er géén zin in. Eerst maar eens douchen..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:38:22 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445522
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunst
Eksektlie. Niet onzeker worden, hoor, nergens voor nodig .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:38:23 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_77445523
*hele gallerij sneeuwvrij gemaakt en ook voor de bejaarde onderburen gezorgd voor een mooi looppad.

(nu lig ik op de bank uit te blazen, kutconditie )
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:38:54 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77445539
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze is IRL echt hetzelfde als op fok. Alleen wat minder gedichtjes .
[..]

Mariiiiia .

Ja feestje was leuk, maar ik was wel blij toen ze rond 3 uur eindelijk naar huis gingen, ik lag al bijna te slapen op de bank .

Ik denk dan elkaar! Want ik had er iig gister ook al last van, en zag hier dat jij voordat ik langskwam ook al wat verkoudenerig was? (stonk ik uit mn mond trouwens? Ik ruik meestal wat minder prettig als ik last van mn keel heb)
Ik heb helemaal niet gedicht gisteren toch?
3 uur is wel laat ja Ik ging om half 1 ofzo slapen, want ik dacht dat ik naar Zumba zou kunnen vanochtend Faal!

Ja ik denk het ook! En nee je stonk niet uit je mond hoor! Ik heb er iig niks van gemerkt!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:39:06 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445543
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef Syrena het volgende:
Wat leuk dat het gezellig was!
We misten alleen een hete bibliothecaresse onder onze gelederen .
Niet meer actief op Fok!
pi_77445545
Oh, dat had ik op de vorige meet ook hoor! Ik dacht echt van: praat ik zo onduidelijk ofzo, laat ik maar stoppen met praten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:40:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77445590
Haha, die berichtjes van Maria en Chico over en weer. Te schattig .

Ja stop maar helemaal met praten tegen mij, dát is leuk! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')