Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja goed!! Heb heerlijk gegeten met m'n vader en we zijn zelfs de kroeg in gedoken erna!Was in mijn geboorteplaats en ik kwam allemaal mensen tegen van vroeger, die ik niet eens herkende, zolang had ik ze niet gezien. (Zij mij wel, dus dat was best genant
) Best leuke avond gehad!!
En wie geht's mit du, Gbeetje??
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, klinkt gezellig! Erg is dat hè, als mensen jou wel herkennen maar jij hun niet!![]()
Nou, hier gaat het wel redelijk! Druk met studie en ik heb er gewoon eventjes geen zin in. Maar verder prima hoor, ik merk alleen dat ik weer even behoefte heb aan LEUKE dingen doen, weet je wel. Dus ik zit nu allemaal weekendjes en dagjes weg te plannen
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.![]()
Hahahahaha, geen haar om door heen te kroelen dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en bij eentje kreeg ik echt een shock, dat was het kleine broertje van mijn eerste vriendje toen ik 14 was en die had ik voor het laatst gezien toen hij 11 was of zo. Toen moest ik altijd door zijn blonde krulhaar kroelen, want dat vond hij lekker, echt zo'n schattig knulletje. Die was nu kaal en oud en ik geloofde niet dat hij het was, wat natuurlijk nog genanter was.![]()
O dat ken ik ja, ik ga ook altijd dromen van reizen als de winter te lang duurt, of als ik anderszins uit m'n hum ben. Waar wil je naar toe??
Whehehhe, ja, zoiets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!"
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed zo! Dan heb je nog even en hoef je niet 10 km in de rondte te stressen![]()
Ja het was tof!! Chico is gezelligWe hebben zelfs nog lichaamsbeweging gehad!
Naar de bus gerend toen ik haar weg bracht en de bus al aan kwam, ik heb ruig met mn armen gezwaaid en hij stopte ook nog! Heldenbuschauffeur
Maar we vonden het allebei voor herhaling vatbaar geloof ik
Yaaay.
Oh dan kan iedereen wel komenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Zeg Chico, praat Maria in het echt ook zo als op Fok!?.
Mariiiiiaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooo![]()
Was je feestje leuk?![]()
Ik ben ook verkouden!En spierpijnig. Dus misschien ziekig aan het worden
Wie heeft wie aangestoken, zat ees de question!
![]()
Beterschaap!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Nee, dat kan écht niet, je was zo leuk en moet je nou eens kijken!"
Ah echt! Lekker door de sneeuw gebanjerd dus met die lampquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:15 schreef Merel het volgende:
Trein had vertraging, dus aansluiting naar huis gemist. Maar gelukkig is XM zo lief dat ik bij haar mag crashenTrusten!
Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de barquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik herkende iedereen eigenlijk wel
Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kon merken dat je mij minder goed kon verstaan dan DaD, Vik, en dacht dat ik misschien wel onduidelijk praatte en daar werd ik onzeker van en toen durfde ik niet zoveel meer te zeggen tegen je![]()
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook,behalve Phaidra dus,want die was al in de kroeg toen ik binnen kwam zetten, maar dat had ik niet gezien... dus zat ik 1 meter verderop aan de bar![]()
Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww! Troost je: toen ik vorige week bij DaD was, volgde ik in het begin ook niet alles wat ze zei, hoor. Ik moest ook echt aan haar stem wennen. Met sommige mensen gaat het meteen goed, met anderen duurt het wat langer en met nog weer anderen (en dat komt gelukkig zelden voor) komt het nooit goed. En ik kan al wel concluderen dat jij tot de tweede categorie hoort. En je moet er natuurlijk ook even aan wennen om met een slechthorend iemand te praten. DaD is volgens mij ook duidelijker gaan praten
. Maar het restaurant was ook behoorlijk lawaaierig. Later op de avond verstond ik meer, maar toen was ik moe en had het alsnog weinig effect
.
Ik ga eens boterhammetjes eten en dan eindelijk aan de schoonmaak beginnen, bluh.
Eksektlie. Niet onzeker worden, hoor, nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Okee, dus beter blijf ik gewoon doorlullen onder het mom van oefening baart kunst![]()
Ik heb helemaal niet gedicht gisteren toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]![]()
Ze is IRL echt hetzelfde als op fok. Alleen wat minder gedichtjes
.
[..]
Mariiiiia.
Ja feestje was leuk, maar ik was wel blij toen ze rond 3 uur eindelijk naar huis gingen, ik lag al bijna te slapen op de bank.
Ik denk dan elkaar! Want ik had er iig gister ook al last van, en zag hier dat jij voordat ik langskwam ook al wat verkoudenerig was? (stonk ik uit mn mond trouwens?
Ik ruik meestal wat minder prettig als ik last van mn keel heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |