Nekken? Over je nek gaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook maar voor even. Nu ga ik weer terug naar de plee om te nekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:43 schreef Syrena het volgende:
Popjes toch! Verbrande poossies en misselijk
Ik ga nu even naar de bieb, als ik terugkom doe ik jullie misschien een fotootje van mijn nieuwe carnavalskostuum
Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het zere pootje, de misselijkheid encarnaval
.
Vlijmscherp!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.quote:
Een homoeidonheterosemantofonoglos!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.
Neen, dat is godsonmogelijk. Ik krijg bij zijn opmerkingen altijd een beeld van dat harige wezentje uit de Stamgasten, die met zo'n cycloontje boven zijn hoofd zwevend! Dezelfde mate van verlichting, zeg maar.![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
Ik had het testje gedaan en het was negatief!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |