17:39quote:
nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Waar is die meet dat mensen al om vier uur weg moeten?
Jup!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, de nummers! Die ga ik nu in mn foon zetten! Neen en SDB, ik zie jullie rond 18:00 dan voor de starbucks he?
ik heb 45 minuten gewandeld. En tis hier -12...t was lekker, maar ik heb het nu nog steeds koud..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb ook vreettrek, maar gelukkig niks bij me, en tevens niks in huis. dus ik ga niks vreten. mahahahaha.
ik merk wel dat ik van mn twee keer een kwartiertje wandelen op een dag (naar en van werk) echt best vrolijk word. zelfs nu t regent. t is wel goed voor mn algehele humeur, echt even een kwartiertje helemaal voor mezelf, waarin niks hoeft...
Ik snap nu je username pas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
Johquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh![]()
Mexicaantje
Ik spaar eenhoorns maar Unicorn en eenhoorn voor username was al bezet, dus daarom..
En jij?
Allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Al zijn jullie denk ik al allemaal weg![]()
Ja, jij doet wel leuk mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Whoopie!
Nekken? Over je nek gaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook maar voor even. Nu ga ik weer terug naar de plee om te nekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:43 schreef Syrena het volgende:
Popjes toch! Verbrande poossies en misselijk
Ik ga nu even naar de bieb, als ik terugkom doe ik jullie misschien een fotootje van mijn nieuwe carnavalskostuum
Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het zere pootje, de misselijkheid encarnaval
.
Vlijmscherp!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.quote:
Een homoeidonheterosemantofonoglos!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Laureline het volgende:
Meetangst kan natuurlijk verschillende dingen betekenen in deze reeks!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik neem het stokje maar even van neen over.
Neen, dat is godsonmogelijk. Ik krijg bij zijn opmerkingen altijd een beeld van dat harige wezentje uit de Stamgasten, die met zo'n cycloontje boven zijn hoofd zwevend! Dezelfde mate van verlichting, zeg maar.![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
Ik had het testje gedaan en het was negatief!![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef anna82 het volgende:
En Sigme, jij bent zo'n beetje de ongekroonde hardloop-koningin van Slank he?
Hoe ben jij begonnen? Ik heb net Evy les 6 gedaan en ik had het zwaar, wordt het ooit beter?
Nee, want ik haat mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:39 schreef anna82 het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen! Er is dus ook hoop voor mijMaar 20 km! Wow! Doe je ook wedstrijdlooptjes?
Netjesquote:In zijn algemeenheid is het:
Havermout in de ochtend, tussendoor een boterham of krentenbol, Lunch bestaat uit 2 a 3 boterhammen met ei en vleeswaren, dan tussendoor fruit en 's avonds een gewone avondmaaltijd.
Best netjes toch?
Oh wacht es! Daar stond eens een interview mee in de krant! Tjek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
Zelfs ik ken Keith bakker, en dat terwijl ik geen tv kijk.
Waar ken ik die vent dan van? Geen idee. Rare amerikaanse junk.
Maak een plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk er serieus over om te stoppen
Met die shitload aan werk die jij verzet kan ik me daar best wat bij voorstellen. Is er niets te regelen met je leidinggevende dat je een normalere belasting krijgt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, dat schrééuwt om foto's
Amaiiii, ik ben nu pas klaar met dat k**-rapport, meneer chagrijnig, vriendin niet blij en nu maar hopen dat we nog kunnen schaatsen
Stoppen met je promotie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, dat schrééuwt om foto's
Amaiiii, ik ben nu pas klaar met dat k**-rapport, meneer chagrijnig, vriendin niet blij en nu maar hopen dat we nog kunnen schaatsen
Ach jeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier heel alleen aan een hele grote tafel te wachten op de rest!
Als er niemand komt, mag je me bellen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier heel alleen aan een hele grote tafel te wachten op de rest!
Hier is het al bedtijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef anna82 het volgende:
Ik hoop dat je avond een fijner vervolg krijgt. Hij is nog jong!
niet eens! ben faux-victory rolls, en echte, aan t doen... heb nu iets wat ik wel mooi vind.,..zal even foto makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |