Jup!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, de nummers! Die ga ik nu in mn foon zetten! Neen en SDB, ik zie jullie rond 18:00 dan voor de starbucks he?
ik heb 45 minuten gewandeld. En tis hier -12...t was lekker, maar ik heb het nu nog steeds koud..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb ook vreettrek, maar gelukkig niks bij me, en tevens niks in huis. dus ik ga niks vreten. mahahahaha.
ik merk wel dat ik van mn twee keer een kwartiertje wandelen op een dag (naar en van werk) echt best vrolijk word. zelfs nu t regent. t is wel goed voor mn algehele humeur, echt even een kwartiertje helemaal voor mezelf, waarin niks hoeft...
Ik snap nu je username pas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook 1.15 uur gewandeld door de sneeuw..
Wandelen is fijn, zo rustgevend maar ja, je moet er wel tijd voor hebben..
Ben je de kou al zat Nynke?
Johquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het aan de ene kant wel lekker hoor. Zeker op een dag als vandaag met een heerlijke blauwe lucht. Thuis de kaarsjes aan enzo, dat is ook erg fijn...En als alle sneeuw weg is kan je ook gewoon fietsen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh![]()
Mexicaantje
Ik spaar eenhoorns maar Unicorn en eenhoorn voor username was al bezet, dus daarom..
En jij?
Allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Al zijn jullie denk ik al allemaal weg![]()
Ja, jij doet wel leuk mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Whoopie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |