Dat terugkopen is ook de grootste faal ooitquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan eerst terugkopen en dan weer falen!!
Ach, als een kandidaat haar had helpen terugkopen en vervolgens zelf afviel was het net zo zuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan eerst terugkopen en dan weer falen!!
Ik schat Paul toch wel iets hoger in dan Barberaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk wel dom dat ze er nu uitvliegt... ze had na de vorige test toch gewoon een geheel andere mol moeten kiezen.... zo heeft Paul Rabbering het ook ooit gered
Twitter van De Mol. Frits?quote:Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen.
5:40 AM Jan 27th from web
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schat Paul toch wel iets hoger in dan Barbera
zouden ze het spel eindelijk serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
Wat een aflevering!!!![]()
Frits die de vrijstelling pakt, de anderen die zijn spullen pakken, Frits die iets terugpakt, Arjen die het terugvindt.![]()
![]()
nou hij heeft zijn vrijstelling gebruikt dus loopt nu een week in dezelfde kleding naar het schijnt......quote:
quote:Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
quote:Omdat er één persoon was die de boel deze aflevering danig verziekte hebben we in ieder geval 1600 euro níet verdiend. En er is een vrijstelling in de groep gegooid.
Ik had verwacht dat Barbara wat meer pit zou durven tonen. Dan was ze er nu nog geweest. Als er een vrijstelling is, dan moet je ervoor gaan, dat snapt iedereen.
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Maar daar vaar ik alleen maar wel bij... Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Te overduidelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de mol wijst ook wel erg op Frits trouwens...
[..]
Lara Croftquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Hind's lichaam =
Haar hoofd en stomme geslis wat minder.
Ik zie het niet meer gebeuren dit jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zouden ze het spel eindelijk serieus gaan nemen...
ja dat denk ik ook, het is anders te obviousquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Frits is niet de Mol, dat ligt er na deze aflevering echt té veel bovenop.
Zwakste schakel = Frits die de verleiding niet kon weerstaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef StefanKollaart het volgende:
De keten is zo sterk als de zwakste schakel...
24 min geleden vanaf moltwitter
Ik zou d'r doen.quote:
Zoveel keus is er niet meer, hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef marcodej het volgende:
Erik, Arjen of eventueel Frits is voor mij de Mol na vanavond
Dat was Frits. Die lag in het midden en ging naar rechts liggen, richting Arjen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Erik lag toch op een steen?
Ik bedoel, dit kan iedereen wel zijn.
Die vrijstelling pakken levert 1600 EUR minder op voor de potquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Erik.
Frits zou, als hij echt de mol zou zijn, die vrijstelling helemaal niet nodig hebben.
Nee, erik klaagde over een steen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was Frits. Die lag in het midden en ging naar rechts liggen, richting Arjen.
Idd. Erik had wel flinke wallen bij een van die 'dagboekfilmpjes'.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wist Hind niet...? Frits zei daarvoor juist dat hij de sleutel zou pakken. Pas toen ze met z'n tweetjes waren, stelde hij voor om de rest te 'fucken'.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Frits is too obvious... Hind wist dat Frits die vrijstelling zou pakken en dat dat dus sowieso 1600 EUR zou gaan kosten dus kon ze rustig aanstappen vlak voor Frits zonder zichzelf verdacht te maken...
Die vrijstelling niet nee (al is het als mol gewoon leuk natuurlijk om hem dan toch te halen), maar het scheelde ook 1600 euro. Bovendien was t nu makkelijk, degene die als laatste mocht had alleen zichzelf ermee, dus zou zich nog niet zó verdacht maken. Goed gespeeld van de mol wel, vooral ook die speech 's ochtends zodat mensen hem wel gingen vertrouwen dat ie voor 't geld zou gaan en dat ie dus wel als laatste mocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Erik.
Frits zou, als hij echt de mol zou zijn, die vrijstelling helemaal niet nodig hebben.
Een wannabe-mol heb je in de eerste afleveringen, zoals Kim overduidelijk deed. Dit zijn gewoon typische echte molacties. Als je eens zou optellen hoeveel dingen Frits wél gehaald heeft, is het volgens mij 0.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Evelien het volgende:
Oooh ik dacht dat 't Barbara was
Ik geloof niet dat Frits de mol is, ligt er inderdaad te dik bovenop, hij lijkt me meer een wannabe-mol
Mee eens!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Appletree het volgende:
Leuke aflevering. Ik gok nog steeds op Erik.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Knallert het volgende:
Ik kom net thuis, wanneer staat de aflevering online?
Vorige week idd, eenmalig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Wat, het is al geweest?![]()
22.00 toch?
Dat was eenmalig vorige weekquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Wat, het is al geweest?![]()
22.00 toch?
hmm ja maar hij gaat er met een vrijstelling er vandoor, dus dan toch geen zwakste schakel (als je het extrapoleert)quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
"Frits obvious de Mol" --> "Niets is wat het lijkt"
die nacht lagen ze maar met zijn tweeen in die tent, kun je toch gaan verliggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Erik lag toch op een steen?
Sanne was als eerste...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Frits is het niet. Veel te doorzichtig.
Waarom zou je als Mol een vrijstelling pakken als
-je die niet nodig hebt (naja, wel vermindering van de pot)
-je daardoor snel voor mol wordt aangezien
-je ook nog is een nacht aan een boom geketend blijft zitten.
Veel te doorzichtig. Ik denk eerder dat het Arjen is die de aandacht volledig op frits kon richten, maar zelf gewoon bezig was met Mollen. Of het is Sanne, want zij was geloof ik diegene die als Frits als laatste liet (terwijl het té doorzichtig was dat Frits van plan was om de vrijstelling te pakken) pakken om de aandacht af te leiden en toch 1600 euro te verneuken. Frits is het iig niet.
Dat is ook nog de vraag inderdaad, maar hij kon zich er ook wel op voorbereiden. Hij had wel een handige trui met muts op in ieder geval, wel zo fijn als je op de grond moet slapen. Goed geregeld van 'm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vraag me af of, als Frits de Mol is, hij wel écht de hele nacht aan die boom heeft gezeten...
Frits was geweldig vanavond ..trouwens vorige week ook al. Hij is sympathiekquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef honda1990 het volgende:
Frits Vergissing met die kofferIk vind Frits Sissing een stuk sympathieker door dit spel
Ik hou wel van die valse trucks en voor jezelf gaan, zo zit het spel in elkaar
Iedereen zat dan toch vast?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Maartel het volgende:
2 vraagjes:
Als een kandidaat al heel snel de vrijstelling zou pakken, mocht de rest dan nog doorspelen?
Dan heeft hij natuurlijk gewoon in een 5 sterren hotel gezeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vraag me af of, als Frits de Mol is, hij wel écht de hele nacht aan die boom heeft gezeten...
is het nazoeken waard..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Maartel het volgende:
2 vraagjes:
Als een kandidaat al heel snel de vrijstelling zou pakken, mocht de rest dan nog doorspelen?
Zoja, dan zou er dus altijd 1600 euro in de pot zijn gegaan, tenzij er steeds nieuwe vrijstellingen werden neergelegd.
En werd in de speluitleg wellicht genoemd dat 'de kandidaten vast zouden blijven zitten als de vrijstelling werd gepakt' (kortom, niet geldig voor de mol. Mol = geen kandidaat)
Hij klopt in ieder geval wel ongeveer. Dacht dat er net een voetje van iemand 'onder' Barbara stond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
Ja, waar is ook alweer die foto met 'de volgorde' daarop?
Maar waar issiequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij klopt in ieder geval wel ongeveer. Dacht dat er net een voetje van iemand 'onder' Barbara stond.
Dat was slim geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef JanJanJan het volgende:
Frits had trouwens gewoon uit de tassen van de anderen allemaal kleding moeten pakken en in zijn eigen tas moeten doen.
FFFUUUUUquote:
Daar heeft Frits geen problemen meequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Mooi een stringetje van Kim aan moeten trekken
Ik wil wel een tijdje in Hind blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef .aeon het volgende:
Ik hoop trouwens dat Hind er nog een tijdje in blijft
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef Smurfin het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat Barbara er uit is.
Ik blijf ook nog steeds bij Erik.
Hij zat 's nachts ook al in het busje, met die kofferquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de beelden van Frits die heerlijk warm ergens de nacht heeft doorgebracht.Hij zag er niet bepaald gebroken uit de volgende morgen.
Dat vond ik juist wel, stond ook flink in z'n ogen te wrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de beelden van Frits die heerlijk warm ergens de nacht heeft doorgebracht.Hij zag er in ieder geval niet bepaald gebroken uit de volgende morgen.
hij liep idd al in t 'pikkedonker' in de bus, best snel als je het mij vraagt........quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zat 's nachts ook al in het busje, met die koffer
Cursusjes die de pot negatief beïnvloeden lijken me logischer dan die de pot positief beïnvloeden. Als ze de mol was had ze hier gewoon lekker haar mond gehouden en klungelig zitten doen, niemand had namelijk toch meer van haar verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
ik vind het verdacht dat Sanne een hele mooie constructie in elkaar had gezet. Ok, ze zei dat ze bij de scouting heeft gezeten maar ik kan me herinneren uit vorige seizoenen dat de mol op bepaalde opdrachten wordt voorbereidt en het zou me niet verbazen als Sanne al een cursusje hierin heeft gehad...
Dat shirt had hij bij vertrek geloof ik ook al aan, ze wisten van te voren blijkbaar al waar ze heen zouden gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Het viel me op dat Frits een t-shirt aanhad met het woord 'Japan' erop. Toeval?
Gebruik de quote-functie, want nu weet niemand op wie je nu reageert.quote:
Inderdaad. En ook apart dat ze 's ochtends niet even de camera erop zetten toen ie werd losgemaakt, was toch een leuk beeld geweest met de vraag hoe ie t 's nachts gehad had. Waarschijnlijk heeft ie inderdaad heerlijk ergens anders geslapen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij liep idd al in t 'pikkedonker' in de bus, best snel als je het mij vraagt........
er is al eens eerder een mol geweest die opeens heel erg goed overweg kon met een pijl en boog, zo veel geld binnenhaald en daardoor minder verdacht was..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Cursusjes die de pot negatief beïnvloeden lijken me logischer dan die de pot positief beïnvloeden. Als ze de mol was had ze hier gewoon lekker haar mond gehouden en klungelig zitten doen, niemand had namelijk toch meer van haar verwacht.
Of alleen de mol wist datquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat shirt had hij bij vertrek geloof ik ook al aan, ze wisten van te voren blijkbaar al waar ze heen zouden gaan.
De mol weet sowieso altijd voor vertrek waar ze naar toe gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Ja, maar dat de mol de enige is, dát lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De mol weet altijd voor vertrek waar ze naar toe gaan.
als ik mij niet vergis had Arjan een Japans woordenboek bij zich.... Manuel zei in Schiffers.FM dat hij van te voren al wist naar Japan te gaan.. Dus lijkt er op dat iedereen het wist toch?quote:
Dat is waar. Maar ik weet wel van voorgaande series dat het niet van tevoren bekend was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis had Arjan een Japans woordenboek bij zich.... Manuel zei in Schiffers.FM dat hij van te voren al wist naar Japan te gaan.. Dus lijkt er op dat iedereen het wist toch?
Dat is niet onwaarschijnlijk.. waarom zou de mol dat niet weten? Dat gebeurt vaker dat alleen de mol weet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
de mol wel idd.... maar de rest elke keer niet.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet onwaarschijnlijk.. waarom zou de mol dat niet weten? Dat gebeurt vaker dat alleen de mol weet.
Dacht ik ook maar als alle kandidaten dit vantevoren weten, is het geen aanwijzing. Was ook wel iets te obvious geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet onwaarschijnlijk.. waarom zou de mol dat niet weten? Dat gebeurt vaker dat alleen de mol weet.
Ik heb inderdaad zelden zo'n kandidaat gezien, die zich zo op de achtergrond gedraagt iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef okiokinl het volgende:
hind is wel een beetje stil vind ik.
Ja dacht ook dat de mol alles alleen weet.Qua naar lokatie gaan dat zou de mol niet alleen weten ook de negen andere kandidaten weten waar ze naar toe gingen. Naar welke land dan bedoel ik ..alleen de mol weet allesquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar als alle kandidaten dit vantevoren weten, is het geen aanwijzing. Was ook wel iets te obvious geweest.
Bronquote:Dagboek Barbara
Ik had achteraf gezien misschien veel meer profijt kunnen halen uit de vorige test. Ik wist natuurlijk al wie het niet was en had daar mijn conclusies uit moeten trekken.
Maar toch is dat achteraf bezien makkelijk praten en voor buitenstaanders helemaal. Want misschien zat ik wel goed de vorige keer, maar wist ik minder dan de rest? Je weet het echt nooit in dit spel.
Ik heb er heus wel goed over nagedacht en ik heb nu de test een stuk meer gespreid. Maar het is wel al aflevering vier en ik kan best een achterstand hebben opgelopen.
Whaa. Het is ook zo ingewikkeld allemaal!
Ik ben nu een beetje in de war en ga het allemaal laten bezinken. Op naar huis en ik zal later wel zien hoe fout ik zat.
Klopt, ging even iets mis, ik reageerde in ieder geval op jou.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gebruik de quote-functie, want nu weet niemand op wie je nu reageert.
Omdat er met X-Factor over elke deelnemer wordt gepraat. Hier hoeft dat niet zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
waarom is er eigenlijk geen subforum voor WIDM en wel voor xfactor?
Ah, oké, dan is het goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Klopt, ging even iets mis, ik reageerde in ieder geval op jou.
Omdat er op Fok! meer mensen zijn die de voorkeur geven aan hersenloos vermaak waarbij je niet na hoeft te denken en daar dan ook graag met anderen uitgebreid over willen praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
waarom is er eigenlijk geen subforum voor WIDM en wel voor xfactor?
Dan moet je eens op wieisdemol.com kijken.. een heel forum er voor... nou ja oke een onderdeel... maar wel grootquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat er met X-Factor over elke deelnemer wordt gepraat. Hier hoeft dat niet zo.
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Buhviirbeekdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jatten
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.
Wát?quote:
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..
ZOU BARBARA MISSCHIEN DE MOL ZIJN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
Als iemand de vrijstelling had moest iedereen de hele nacht aan de ketting blijven, ergo geen extra geld meer dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
het bovenste streepje was de mol en het onderste streepje was barbara.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
I think soquote:
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...
dus met andere woorden, hij zegt het verkeerde antwoord?!quote:
oke dan heb ik dat iets gemist.. ik dacht dat het een lange kabel was.. geen ronde....quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.
valt ook weer wat voor te zeggen... maar wat ik irri vind is dat Frits zowat bij alles zegt of denkt... zullen we de rest even in de war maken?quote:
Wanneer heb je hem dat nog eerder horen zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan heb ik dat iets gemist.. ik dacht dat het een lange kabel was.. geen ronde....
[..]
valt ook weer wat voor te zeggen... maar wat ik irri vind is dat Frits zowat bij alles zegt of denkt... zullen we de rest even in de war maken?
Dat ik hem er ook voor aan zie om de kijkers in de war te maken....
Trek je eigen conclusie...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dus met andere woorden, hij zegt het verkeerde antwoord?!
was hij het niet samen met kim bij alle voorwerpen langs?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem dat nog eerder horen zeggen?
Aflevering 1 bedoel je? Dat was toch Erik met Kim?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
was hij het niet samen met kim bij alle voorwerpen langs?
dat ze zogenaamd samen de anderen in verwarring wilden brengen?
ow sorry ik dacht dat het frits was...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aflevering 1 bedoel je? Dat was toch Erik met Kim?
www.wieisdemol.com/index.php?p=widm10-verslag-afl1quote:Bij deze voorwerpen moeten ze een foto plaatsen van degene waarvan zij denken dat ... Daarna Erik en Kim en Tim en Frits. Als alle vier de koppels de route van de ... Twintig vragen over de identiteit van de Mol. En wie bij deze test de ...
niet de namen door elkaar halen... verkeerde persoon in mn kop...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
![]()
't Is niet de eerste keer dat mensen namen door elkaar halen. En zo heiliger overtuigd zijn van hun theorieën.
Get your facts straight, people.
Jaaaa, oké, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet de namen door elkaar halen... verkeerde persoon in mn kop...
Dan is ze thuis meteen weer vrijgezelquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk op Sanne of Hind in dat tentje met z'n vieren![]()
pvd, JA, ze moet eigenlijk in een burka rondlopen zodat mensen niet op haar stemmen als mol, maar om het programma nog kijkers te lokken moet ze blijven (en waarschijnlijk valt ze ook pas laat af of is finalist).quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Hind is gewoon een bloedmooie vrouw
Gefeliciteerd, je bent de tigste die dat zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef De_Dash het volgende:
Ik blijf erbij dat het Hind is. Ik weet niet of iemand dit bewijs al eens eerder gezien heeft. Maar in de eerste aflevering moesten erik en tim sleutels op bepaalde plekken leggen. Als ze een camera view nemen van de sleutels zie je duidelijk dat Hind haar sleutellabel ROOD gekleurd is. Je denkt misschien zijn de witte labeltjes op maar ze droeg tijdens die opdracht toevallig ook geheel rode kleding. Dit kan gewoon geen toeval zijn omdat in vorige afleveringen de mol ook vaak rode kleding droeg.
Aflevering 1, vanaf 23:00 minuten.
[ afbeelding ]
en dan nogquote:
Het enige wat me vandaag opviel aan Hind was haar "Lara Croft" Outfit zoals Erik het noemdequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef De_Dash het volgende:
Ik blijf erbij dat het Hind is. Ik weet niet of iemand dit bewijs al eens eerder gezien heeft. Maar in de eerste aflevering moesten erik en tim sleutels op bepaalde plekken leggen. Als ze een camera view nemen van de sleutels zie je duidelijk dat Hind haar sleutellabel ROOD gekleurd is. Je denkt misschien zijn de witte labeltjes op maar ze droeg tijdens die opdracht toevallig ook geheel rode kleding. Dit kan gewoon geen toeval zijn omdat in vorige afleveringen de mol ook vaak rode kleding droeg.
Aflevering 1, vanaf 23:00 minuten.
[ afbeelding ]
Erik, draagt ook meestal zwart en heeft vaak een zonnebril op (wat meerdere "mollers" doen, dus zegt niks). Dat geneuzel over die sleutels kan allerichtingen uitwijzen. Hind is een leukequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Elke keer zeggen we hier thuis ook, 'Hind draagt elke keer rode kleding'.. echt elke aflevering heeft ze wel iets roods aan... maar wat zou er voor strategie achter zitten?
<edit> oh schijnbaar is dat al vaker gezegd, zag het in de laatste posts van de laatste pagina's verder niet
Je krijgt bij die test alleen een groen scherm als je wat gewonnen hebt, zelfs al heb je alles goed..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:30 schreef edcetera het volgende:
Just for the record, ik heb in de mol test van wieisdemol.nl volledig op Erik ingevuld. 3 vragen zonder zeker heid: 2 vragen: wat deed de volgende verliezer (ik had Kim en twijfelde tussen haar en Barbara) too late!!) en een vraag over welke kleur de Mol had op de auto in de rijexamen opdracht (niet nagekeken).
Wie heeft in die test een groen scherm gehad?? klopt dit??
Daarom, Frits is de anti-held of juist de held, hij brengt spanning in het programma, door al die nep-mollen hun plaats te wijzen, De andere kandidaten gaan hem haten en daardoor weet Frits, wie de mol is (als ie het nog niet weet). Laatste 3 zit Frits bij. Let erop!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had vanavond even wat anders. Daarom nu pas de aflevering gekeken. Mijn handen eraf als Frits de mol is. Die man wil winnen. Overduidelijk. En hij doet niets molligs. Hind, Arjen en Erik bij elkaar. Daar zit de mol bij.
Beetje vergezocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:59 schreef koei het volgende:
De eerste opdracht fout doen om Arjen te lozen, daarna kon ze zonder problemen een opdracht goed uitvoeren, want de derde zou ze toch weer verpesten. En de stelling van Pythagoras niet meer wetenIedereen weet wel wat het ongeveer moet zijn, dus dan had je in ieder geval iets gegokt.
Inderdaad.quote:
Ja, maar ook dat hele "de eerste opdracht fout doen om Arjen te lozen" en "de tweede goed doen, want de derde kan je toch weer verpesten". Puhlease.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bijna niemand weet de stelling van Pythagoras nog, hoe beschamend ik dat ook vind.
Of ze kunnen alleen a2 + b2 = c2 zeggen, maar waar het voor staat hebben ze geen idee van.
Ik verdenk tot nu toe iedereen nog steeds, compliment aan de makers dus!!!
Ja, maar juist dán ga je dat toch niet doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
1 Arjen, liet die zandzak wel erg spontaan vallen na Frits terwijl hij op Frits aan het "schelden" was.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat ik ook vreemd vind in de intro , de kandidaten die al weg zijn hebben een rode fingerprint naast hun naam, en arjan heeft dat ook.
Erik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
1 Arjen, liet die zandzak wel erg spontaan vallen na Frits terwijl hij op Frits aan het "schelden" was.
En Hind. Die liet op het laatst ineens Frits als laatste gaan, omdat ze toch wel door had dat die voor de vrijstelling zou gaan. Dat bleek uit de hele discussie vooraf wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:31 schreef JanJanJan het volgende:
Als ik de mol was had ik de vrijstelling gepakt want dan is er minder geld in de pot.
Als ik niet de mol was had ik ook de vrijstelling gepakt want dan ben ik door.
Ik snap eigenlijk alleen Frits.
Yup, zoiets is al een keer gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:33 schreef pluisje het volgende:
*gedachtenkronkel*
Het motto is: niets is wat het lijkt.
Hind had die rode sleutelhanger, waardoor je heel gemakkelijk zou kunnen denken dat zij de mol is...maar omdat niets is wat het lijkt, is zij het juist niet.
Angela en Karel hebben gezegd: Frits is de mol... maar niets is wat het lijkt, dus hij is het niet.
Ok, meer van dit soort voorbeelden heb ik niet direct, maar het zou kunnen dat ze dit keer (vanwege dat 'niets is wat het lijkt') dus geen aanwijzingen geven wie wél de mol is, maar je door dit soort aanwijzingen te verzamelen juist steeds meer mensen af kan strepen die niét de mol zijn. Ofzo...
Dat valt juist op. Helemaal na zijn tirade richting Erik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Arjen is de mol. Gister een overduidelijke mol-actie. Hij dacht natuurlijk, oh Erik laat een zandzak vallen, dan doe ik dat ook want dat valt minder op.
ah ok, ben ik in ieder geval niet de enige die zo moeilijk denktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yup, zoiets is al een keer gezegd.Over hints uit het verleden, maar die dit keer wijzen op de niet-Mollen.
Juist. En wat doen echte mollen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Sanne - 'Ik heb het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan. Zand verplaatst'
Wel geweldige droge humorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Grond verplaatsen. Geen zand.quote:
Ja, 't is toch zo?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Zou gaaf zijn..maar dan zijn wij allemaal voor de gek gehouden ..mensen die meedoen aan de pronoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef golfer het volgende:
PJ Hagens is gewoon de mol.
Geintje van de bedenkers bij het 10-jarig jubileum.
Wow, dat kan maar zo is kloppenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wow, dat kan maar zo is kloppenZal kim eens wat beter in de gaten houden
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.(...)
Manuel was echt ziek .Vertelde hij vorige week ook bij Schiffers.FM..Nee, die komt niet terug..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel dat Manuel terugkomt.
Dit zou zeker wel eens een echte hint kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
(...)
(...)
Ze heeft haar eigen naam gespeld! Wat een knap meisje is het toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik wil niet van Sanne als mol af, maar heb haar gisteren niets verdachts zien doen.
Erik daarentegen heeft de boel flink bij elkaar gemold...
Barbara ging voor Frits. Erik weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef DeParo het volgende:
Voor wie ging Barbara bij de stemming en voor wie ging Erik.
Vrij belangrijk.
dat wilde ik zeggen, vanaf de zesde letter weten we het dan:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:
demolsanne
demolfrits
demolarjen
Dat zijn ook 10 letters. Dus het hoeft niet per se op Kim te gaan slaan.
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Bij Inge was het een reeks van letters in gebarentaal die ze liet zien op de groepsfoto's. Dat maakte ook de zin van "Inge is de mol". De makers hadden geluk dat deze aanwijzing eigenlijk pas vlak voor de finale werd ontdekt, maar het haalde de hele spanning bij de finale wel weg omdat deze hint gewoon te duidelijk was nadat hij ontdekt was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef maan. het volgende:
Ze gaan toch echt niet de 6e aflevering al bekend maken wie de mol is? Eerder gebeurd bij Inge? Kan ik me niet herinneren...
Het kan natuurlijk ook nog dat als de redactie weet dat die eerste letters in de gaten worden gehouden, ze stoppen met een eventuele hint die ze daarmee wilden geven, om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk dat dit de 'inge Iepenburg-hint' van dit seizoen is, maar zoals gezegd, hangt het allemaal af van de zesde letter. Dan weten we het pas
mijn idee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Arjen is de mol. Gister een overduidelijke mol-actie. Hij dacht natuurlijk, oh Erik laat een zandzak vallen, dan doe ik dat ook want dat valt minder op.
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.quote:
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Nee, maar dan maken ze die maar... gewoon prioriteiten stellen, dus eerst WIDM en daarna weer de oninteressante televisiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzo
Ja, maar hij wilde die vierde niet eens meer dragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.
Teken? Keten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachten.
Volgens mij hebben die muzikale hints nooit wat nuttigs toegevoegd...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Four Tops - Walk Away, Renee
And when I see the sign that points one way.
The lot we used to pass by every day.
Just walk away, Renee.
You won't see me follow you back home.
The empty side walks on my block are not the same.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
Now, as the rain beats down upon my weary eyes,
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
JA, IK DENK HET WEL, HOOR!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Frits heeft als 2e naam Renger, zou dat slaan op Renee?
Tsk, ik kom tenminste nog ergens meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
'me' kan op Frits slaan die niet terugkeerde naar het kamp en de tweede 'you' op Hind...quote:You won't see me follow you back home.
Ach, kom nou, zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tsk, ik kom tenminste nog ergens mee
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen om de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
Dat denk jij. Maar niets is wat het lijkt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen op de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.
The four tops... er was 1 groep van 4 mensen. Die mensen liepen weg met zandzakken en kwamen langs een bord (sign).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
Overigens. Wát is precies die muzikale aanwijzing? Is dat een aanwijzing van de afgevallen persoon over wie de Mol zou kúnnen zijn? Of is het een 'officiële aanwijzing" (vanuit de redactie) richting de Mol?
Ah.quote:Iedere week hoor je exclusief in AVRO Schiffers.fm een muzikale aanwijzing die iets prijs geeft over de identiteit van de Mol.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt ná Frits en vóór Kim.quote:And when I see the sign that points one way.
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt vóór Frits en ná Kim.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.
Sanne zat vorige week te janken, dat vond ik wel maf. Zou het daar op slaan? Maar dan is het wel vreemd dat deze aanwijzing "pas" deze week komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |