Omdat er met X-Factor over elke deelnemer wordt gepraat. Hier hoeft dat niet zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
waarom is er eigenlijk geen subforum voor WIDM en wel voor xfactor?
Ah, oké, dan is het goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Klopt, ging even iets mis, ik reageerde in ieder geval op jou.
Omdat er op Fok! meer mensen zijn die de voorkeur geven aan hersenloos vermaak waarbij je niet na hoeft te denken en daar dan ook graag met anderen uitgebreid over willen praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
waarom is er eigenlijk geen subforum voor WIDM en wel voor xfactor?
Dan moet je eens op wieisdemol.com kijken.. een heel forum er voor... nou ja oke een onderdeel... maar wel grootquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat er met X-Factor over elke deelnemer wordt gepraat. Hier hoeft dat niet zo.
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Buhviirbeekdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jatten
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.
Wát?quote:
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..
ZOU BARBARA MISSCHIEN DE MOL ZIJN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
Als iemand de vrijstelling had moest iedereen de hele nacht aan de ketting blijven, ergo geen extra geld meer dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
het bovenste streepje was de mol en het onderste streepje was barbara.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
I think soquote:
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...
dus met andere woorden, hij zegt het verkeerde antwoord?!quote:
oke dan heb ik dat iets gemist.. ik dacht dat het een lange kabel was.. geen ronde....quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.
valt ook weer wat voor te zeggen... maar wat ik irri vind is dat Frits zowat bij alles zegt of denkt... zullen we de rest even in de war maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |