Dat is ook nog de vraag inderdaad, maar hij kon zich er ook wel op voorbereiden. Hij had wel een handige trui met muts op in ieder geval, wel zo fijn als je op de grond moet slapen. Goed geregeld van 'm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vraag me af of, als Frits de Mol is, hij wel écht de hele nacht aan die boom heeft gezeten...
Frits was geweldig vanavond ..trouwens vorige week ook al. Hij is sympathiekquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef honda1990 het volgende:
Frits Vergissing met die kofferIk vind Frits Sissing een stuk sympathieker door dit spel
Ik hou wel van die valse trucks en voor jezelf gaan, zo zit het spel in elkaar
Iedereen zat dan toch vast?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Maartel het volgende:
2 vraagjes:
Als een kandidaat al heel snel de vrijstelling zou pakken, mocht de rest dan nog doorspelen?
Dan heeft hij natuurlijk gewoon in een 5 sterren hotel gezeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vraag me af of, als Frits de Mol is, hij wel écht de hele nacht aan die boom heeft gezeten...
is het nazoeken waard..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Maartel het volgende:
2 vraagjes:
Als een kandidaat al heel snel de vrijstelling zou pakken, mocht de rest dan nog doorspelen?
Zoja, dan zou er dus altijd 1600 euro in de pot zijn gegaan, tenzij er steeds nieuwe vrijstellingen werden neergelegd.
En werd in de speluitleg wellicht genoemd dat 'de kandidaten vast zouden blijven zitten als de vrijstelling werd gepakt' (kortom, niet geldig voor de mol. Mol = geen kandidaat)
Hij klopt in ieder geval wel ongeveer. Dacht dat er net een voetje van iemand 'onder' Barbara stond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
Ja, waar is ook alweer die foto met 'de volgorde' daarop?
Maar waar issiequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij klopt in ieder geval wel ongeveer. Dacht dat er net een voetje van iemand 'onder' Barbara stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |