Beetje vergezocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:59 schreef koei het volgende:
De eerste opdracht fout doen om Arjen te lozen, daarna kon ze zonder problemen een opdracht goed uitvoeren, want de derde zou ze toch weer verpesten. En de stelling van Pythagoras niet meer wetenIedereen weet wel wat het ongeveer moet zijn, dus dan had je in ieder geval iets gegokt.
Inderdaad.quote:
Ja, maar ook dat hele "de eerste opdracht fout doen om Arjen te lozen" en "de tweede goed doen, want de derde kan je toch weer verpesten". Puhlease.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bijna niemand weet de stelling van Pythagoras nog, hoe beschamend ik dat ook vind.
Of ze kunnen alleen a2 + b2 = c2 zeggen, maar waar het voor staat hebben ze geen idee van.
Ik verdenk tot nu toe iedereen nog steeds, compliment aan de makers dus!!!
Ja, maar juist dán ga je dat toch niet doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
1 Arjen, liet die zandzak wel erg spontaan vallen na Frits terwijl hij op Frits aan het "schelden" was.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat ik ook vreemd vind in de intro , de kandidaten die al weg zijn hebben een rode fingerprint naast hun naam, en arjan heeft dat ook.
Erik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef jpjedi het volgende:
1 Arjen, liet die zandzak wel erg spontaan vallen na Frits terwijl hij op Frits aan het "schelden" was.
En Hind. Die liet op het laatst ineens Frits als laatste gaan, omdat ze toch wel door had dat die voor de vrijstelling zou gaan. Dat bleek uit de hele discussie vooraf wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:31 schreef JanJanJan het volgende:
Als ik de mol was had ik de vrijstelling gepakt want dan is er minder geld in de pot.
Als ik niet de mol was had ik ook de vrijstelling gepakt want dan ben ik door.
Ik snap eigenlijk alleen Frits.
Yup, zoiets is al een keer gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:33 schreef pluisje het volgende:
*gedachtenkronkel*
Het motto is: niets is wat het lijkt.
Hind had die rode sleutelhanger, waardoor je heel gemakkelijk zou kunnen denken dat zij de mol is...maar omdat niets is wat het lijkt, is zij het juist niet.
Angela en Karel hebben gezegd: Frits is de mol... maar niets is wat het lijkt, dus hij is het niet.
Ok, meer van dit soort voorbeelden heb ik niet direct, maar het zou kunnen dat ze dit keer (vanwege dat 'niets is wat het lijkt') dus geen aanwijzingen geven wie wél de mol is, maar je door dit soort aanwijzingen te verzamelen juist steeds meer mensen af kan strepen die niét de mol zijn. Ofzo...
Dat valt juist op. Helemaal na zijn tirade richting Erik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Arjen is de mol. Gister een overduidelijke mol-actie. Hij dacht natuurlijk, oh Erik laat een zandzak vallen, dan doe ik dat ook want dat valt minder op.
ah ok, ben ik in ieder geval niet de enige die zo moeilijk denktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yup, zoiets is al een keer gezegd.Over hints uit het verleden, maar die dit keer wijzen op de niet-Mollen.
Juist. En wat doen echte mollen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Sanne - 'Ik heb het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan. Zand verplaatst'
Wel geweldige droge humorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Grond verplaatsen. Geen zand.quote:
Ja, 't is toch zo?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Zou gaaf zijn..maar dan zijn wij allemaal voor de gek gehouden ..mensen die meedoen aan de pronoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef golfer het volgende:
PJ Hagens is gewoon de mol.
Geintje van de bedenkers bij het 10-jarig jubileum.
Wow, dat kan maar zo is kloppenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wow, dat kan maar zo is kloppenZal kim eens wat beter in de gaten houden
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.(...)
Manuel was echt ziek .Vertelde hij vorige week ook bij Schiffers.FM..Nee, die komt niet terug..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel dat Manuel terugkomt.
Dit zou zeker wel eens een echte hint kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
(...)
(...)
Ze heeft haar eigen naam gespeld! Wat een knap meisje is het toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik wil niet van Sanne als mol af, maar heb haar gisteren niets verdachts zien doen.
Erik daarentegen heeft de boel flink bij elkaar gemold...
Barbara ging voor Frits. Erik weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef DeParo het volgende:
Voor wie ging Barbara bij de stemming en voor wie ging Erik.
Vrij belangrijk.
dat wilde ik zeggen, vanaf de zesde letter weten we het dan:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:
demolsanne
demolfrits
demolarjen
Dat zijn ook 10 letters. Dus het hoeft niet per se op Kim te gaan slaan.
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Bij Inge was het een reeks van letters in gebarentaal die ze liet zien op de groepsfoto's. Dat maakte ook de zin van "Inge is de mol". De makers hadden geluk dat deze aanwijzing eigenlijk pas vlak voor de finale werd ontdekt, maar het haalde de hele spanning bij de finale wel weg omdat deze hint gewoon te duidelijk was nadat hij ontdekt was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef maan. het volgende:
Ze gaan toch echt niet de 6e aflevering al bekend maken wie de mol is? Eerder gebeurd bij Inge? Kan ik me niet herinneren...
Het kan natuurlijk ook nog dat als de redactie weet dat die eerste letters in de gaten worden gehouden, ze stoppen met een eventuele hint die ze daarmee wilden geven, om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk dat dit de 'inge Iepenburg-hint' van dit seizoen is, maar zoals gezegd, hangt het allemaal af van de zesde letter. Dan weten we het pas
mijn idee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Arjen is de mol. Gister een overduidelijke mol-actie. Hij dacht natuurlijk, oh Erik laat een zandzak vallen, dan doe ik dat ook want dat valt minder op.
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.quote:
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Nee, maar dan maken ze die maar... gewoon prioriteiten stellen, dus eerst WIDM en daarna weer de oninteressante televisiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzo
Ja, maar hij wilde die vierde niet eens meer dragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.
Teken? Keten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachten.
Volgens mij hebben die muzikale hints nooit wat nuttigs toegevoegd...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Four Tops - Walk Away, Renee
And when I see the sign that points one way.
The lot we used to pass by every day.
Just walk away, Renee.
You won't see me follow you back home.
The empty side walks on my block are not the same.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
Now, as the rain beats down upon my weary eyes,
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
JA, IK DENK HET WEL, HOOR!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Frits heeft als 2e naam Renger, zou dat slaan op Renee?
Tsk, ik kom tenminste nog ergens meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
'me' kan op Frits slaan die niet terugkeerde naar het kamp en de tweede 'you' op Hind...quote:You won't see me follow you back home.
Ach, kom nou, zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tsk, ik kom tenminste nog ergens mee
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen om de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
Dat denk jij. Maar niets is wat het lijkt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen op de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.
The four tops... er was 1 groep van 4 mensen. Die mensen liepen weg met zandzakken en kwamen langs een bord (sign).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
Overigens. Wát is precies die muzikale aanwijzing? Is dat een aanwijzing van de afgevallen persoon over wie de Mol zou kúnnen zijn? Of is het een 'officiële aanwijzing" (vanuit de redactie) richting de Mol?
Ah.quote:Iedere week hoor je exclusief in AVRO Schiffers.fm een muzikale aanwijzing die iets prijs geeft over de identiteit van de Mol.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt ná Frits en vóór Kim.quote:And when I see the sign that points one way.
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt vóór Frits en ná Kim.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.
Sanne zat vorige week te janken, dat vond ik wel maf. Zou het daar op slaan? Maar dan is het wel vreemd dat deze aanwijzing "pas" deze week komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |