ah ok, ben ik in ieder geval niet de enige die zo moeilijk denktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yup, zoiets is al een keer gezegd.Over hints uit het verleden, maar die dit keer wijzen op de niet-Mollen.
Juist. En wat doen echte mollen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Sanne - 'Ik heb het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan. Zand verplaatst'
Wel geweldige droge humorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Sanne - 'Ik heb het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan. Zand verplaatst'
Grond verplaatsen. Geen zand.quote:
Ja, 't is toch zo?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Zou gaaf zijn..maar dan zijn wij allemaal voor de gek gehouden ..mensen die meedoen aan de pronoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef golfer het volgende:
PJ Hagens is gewoon de mol.
Geintje van de bedenkers bij het 10-jarig jubileum.
Wow, dat kan maar zo is kloppenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wow, dat kan maar zo is kloppenZal kim eens wat beter in de gaten houden
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.(...)
Manuel was echt ziek .Vertelde hij vorige week ook bij Schiffers.FM..Nee, die komt niet terug..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel dat Manuel terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |