Dat terugkopen is ook de grootste faal ooitquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan eerst terugkopen en dan weer falen!!
Ach, als een kandidaat haar had helpen terugkopen en vervolgens zelf afviel was het net zo zuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan eerst terugkopen en dan weer falen!!
Ik schat Paul toch wel iets hoger in dan Barberaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk wel dom dat ze er nu uitvliegt... ze had na de vorige test toch gewoon een geheel andere mol moeten kiezen.... zo heeft Paul Rabbering het ook ooit gered
Twitter van De Mol. Frits?quote:Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen.
5:40 AM Jan 27th from web
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schat Paul toch wel iets hoger in dan Barbera
zouden ze het spel eindelijk serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
Wat een aflevering!!!![]()
Frits die de vrijstelling pakt, de anderen die zijn spullen pakken, Frits die iets terugpakt, Arjen die het terugvindt.![]()
![]()
nou hij heeft zijn vrijstelling gebruikt dus loopt nu een week in dezelfde kleding naar het schijnt......quote:
quote:Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
quote:Omdat er één persoon was die de boel deze aflevering danig verziekte hebben we in ieder geval 1600 euro níet verdiend. En er is een vrijstelling in de groep gegooid.
Ik had verwacht dat Barbara wat meer pit zou durven tonen. Dan was ze er nu nog geweest. Als er een vrijstelling is, dan moet je ervoor gaan, dat snapt iedereen.
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Maar daar vaar ik alleen maar wel bij... Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Te overduidelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de mol wijst ook wel erg op Frits trouwens...
[..]
Lara Croftquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Hind's lichaam =
Haar hoofd en stomme geslis wat minder.
Ik zie het niet meer gebeuren dit jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zouden ze het spel eindelijk serieus gaan nemen...
ja dat denk ik ook, het is anders te obviousquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Frits is niet de Mol, dat ligt er na deze aflevering echt té veel bovenop.
Zwakste schakel = Frits die de verleiding niet kon weerstaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef StefanKollaart het volgende:
De keten is zo sterk als de zwakste schakel...
24 min geleden vanaf moltwitter
Ik zou d'r doen.quote:
Zoveel keus is er niet meer, hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef marcodej het volgende:
Erik, Arjen of eventueel Frits is voor mij de Mol na vanavond
Dat was Frits. Die lag in het midden en ging naar rechts liggen, richting Arjen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Erik lag toch op een steen?
Ik bedoel, dit kan iedereen wel zijn.
Die vrijstelling pakken levert 1600 EUR minder op voor de potquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Erik.
Frits zou, als hij echt de mol zou zijn, die vrijstelling helemaal niet nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |