Met als doel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier word ook onderling veel gehaat, niet alleen tegen mensen van buiten af, maar ook tegen onderling.
Om een reden te hebben om kanker te gebruiken?quote:
ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om een reden te hebben om kanker te gebruiken?
De eindbaas te worden, want übermenschen zijn we al.quote:
Ssssst, lieve vrede!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef timmmmm het volgende:
En dan stookt ladi volgens jullie
De TT draagt daar niets aan bij?
Leg remlof de situatie van mij even uit.quote:
Ik was er net voor de begrafenis van de ONZ SC ookal hoorquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was er net voor de begrafenis van de ONZ SC ookal hoor
hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?quote:
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?
als dat zo is zou ik je graag verwelkomen wij bediscussiëren hier een breed arsenaal aan onderwerpen ik weet zeker dat er bij zitten die jij interessant vindt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
bio blijf van m'n posts af verdomme![]()
Zwakkelingquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Elmostyle het volgende:
Pfft, kdenk dat ik zo weer is ga slapenBen alweer half kaduuk
Je kunt wel nog steeds zeggen dat ze minderjarig is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?quote:
iedereen is welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
iedereen is welkom!
hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het motto van deze sc
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.
Ik was ook een keer 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebantquote:
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.
Net zo groot als de kans op een vulkaanuitbarsting in het centrum van Amsterdam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?serieus.
ONZ & KLB unitedquote:
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebant![]()
Dictatuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.
Hart van Nederland?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Siniti het volgende:
hoe heet die film ook alweer met di hamster die et weer voorspelt
Ze hadden ook wel een punt, maar ik weet niet wat erger is. Dat alle KLB'ers boos worden dat wij hier komen of onze 'kliek' in de ONZ SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.
Alleen internethelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben hierheen gestuurd door de ONZ mods.
Dus.
Valt er hier nog wat te neuken?
Hey psssst, jij bent nog maagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.
Nee het is die ene film met die weerman die dezelfde dag keer op keer beleefdquote:
Nouquote:
Ja hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Ik ook, maar ik kan me niet meer herrineren dat ik me zo gedroeg, misschien heb k het geblokkeerd.quote:
Ik heb ook een punt dat ik inzie dat het zinloos is.quote:
Het is een oligarchie!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NouEr is toch geen overleg met de gebruikers geweest
? De enige die hebben besloten is de crew met hun kliekje in het crew-forum
? Hoe moet je dat dan noemen, nou niet bepaald een democratie volgensmij
Je denkt toch ook niet dat ik me zo gedraag buiten fok?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan me niet meer herrineren dat ik me zo gedroeg, misschien heb k het geblokkeerd.
FOK! is dan ook geen democratie en er kan niet ALTIJD worden geluisterd naar de users. We doen het in 99.9% van de gevallen wel, logisch natuurlijk, maar het kan soms niet altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NouEr is toch geen overleg met de gebruikers geweest
? De enige die hebben besloten is de crew met hun kliekje in het crew-forum
? Hoe moet je dat dan noemen, nou niet bepaald een democratie volgensmij
Hoezo vraag je dat nog?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Daar heb ik Ez voor.quote:
Morgen op school?quote:
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPTquote:
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Siniti het volgende:
Wat trachtten jullie eigenlijk te bereiken met het sluiten van de ONZ SC? Want ik betwijfel dat jullie dat daadwerkelijk bereikt hebben.
Wc's bij 94Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik Ez voor.
[..]
Morgen op school?
[..]
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPT
En ik probeerde nog zo erg om erbij te horen
Daar geef ik je inderdaad gelijk in, overleggen wie verbannen moet worden gaat wat te ver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen democratie en er kan niet ALTIJD worden geluisterd naar de users. We doen het in 99.9% van de gevallen wel, logisch natuurlijk, maar het kan soms niet altijd.
Of moeten we ook overleggen of we iemand mogen bannen?
Ik heb Ez nog niet gezien.quote:
Ja daarom, laat iedereen verder gewoon lekker normaal op elkaar reageren en niet meer opstokenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Ik heb ook een punt dat ik inzie dat het zinloos is.
93quote:
Ja maar jij hoort er juist bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik Ez voor.
[..]
Morgen op school?
[..]
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPT
En ik probeerde nog zo erg om erbij te horen
Ik ben nu onterechte dingen aan het oplossen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom, laat iedereen verder gewoon lekker normaal op elkaar reageren en niet meer opstoken
Lijkt mij een beetje een impulsieve beslissing, zonder na te denken over de gevolgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.
93 mag ookquote:
Nee, maar het was wel een heel klein kliekje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Daar geef ik je inderdaad gelijk in, overleggen wie verbannen moet worden gaat wat te ver.
Maar om nou een SC te sluiten waar niks in fout gaat is gewoon volledig onzinnig. Er was geen racisme, iedereen was welkom , geen haat etc. en toch moet het worden gesloten. dat is wel gewoon idioot.
Zoals ik in mijn vorige quote al vermeldde.quote:
Hier niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een heel klein kliekje.
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje een impulsieve beslissing, zonder na te denken over de gevolgen
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat de fuck, admins? Rukken jullie hierop ofzo? Is jullie leven niet voldoendend genoeg? Tyfus man. Kleuters.
Hij is hier al sinds dat ONZ binnenkwam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.
Klein???quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die andere wel accepteerde, alleen soms gesprekken hadden waar andere niet tussen kwamen omdat het bijvoorbeeld over meets ging.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lost warrior is back. Op MSN is het aan JONGhe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat de fuck, admins? Rukken jullie hierop ofzo? Is jullie leven niet voldoendend genoeg? Tyfus man. Kleuters.
Maar volgens mij ziet een blinde nog dat je daar als nieuwkomer beter af was dan in deze SC, en dat was toch voornamelijk het punt van kritiek...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lachen was dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.
KLB SC is wel een stuk groter heur. Er zijn er nu ook een paar geband.quote:
Nee, ik zat hier al toen die ONZ'ers kwamen. Praat voor jezelf:quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.
Wie geeft er een neukquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is hier al sinds dat ONZ binnenkwam.
Andere SC, andere kliekquote:
Eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die was er wel, zal nu wel wat anders aan het doen zijn
Is goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
93 mag ookdie bij de gymzaal, die liggen lekker afgelegen
Oh, voeg mij even toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lost warrior is back. Op MSN is het aan JONGhe.
Maar wel een kliekje waar iedereen gewoon welkom was, je werd er gewoon geaccepteerd en niet eerst voor vanalles uitgemaakt zoals bij KLB SC wel het geval is. Topics sluiten waar niets met aan de hand is, nogal overbodig, door zulke acties raak je eerder gebruikers kwijt volgensmij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar heb je me!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik zat hier al toen die ONZ'ers kwamen. Praat voor jezelf:
[..]
KLB is niet veilig als deze dicht gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.
Ja. Nog rustiger dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere SC, andere kliek
[..]
Eten.
[..]
Is goedIs het geen vertraagde week dan ofzo?
Die heeft volgens mij ook door hoe onbenullig het verwijderen van de onz sc isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond het wel een toffe actie van Adelante om de Gilze SC centraal te zetten.
NG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wie geeft er een neuk
Logisch dat er kliekjes ontstaan in SC's, omdat er altijd mensen blijven hangen die dus meer met elkaar omgaan. Ik heb nog nooit serieus iemand die in een SC post nieuwkomers zien uitschelden of wegjagen
1 van de weinigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook door hoe onbenullig het verwijderen van de onz sc is
Wat hij zegt.quote:
Maar als zelfs jij tot die kliek gerekend wordt, dan was toch iedereen welkom? Zelfs Paul was welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar wel een kliekje waar iedereen gewoon welkom was, je werd er gewoon geaccepteerd en niet eerst voor vanalles uitgemaakt zoals bij KLB SC wel het geval is. Topics sluiten waar niets met aan de hand is, nogal overbodig, door zulke acties raak je eerder gebruikers kwijt volgensmij.
post zequote:
Is goedquote:
RIP zij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
't Is goed met jequote:
Oh, dan zijn ze mij vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen met iets anders bezig
Goede, niet scheldende maar beargumenteerde reply Laki.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Je zou bijna denken dat de Nederlandse overheid erachter zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Ja want nu zit je in de geenstijl scquote:
Behoorlijk waar inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik mis de KLB SC in ONZ.quote:
Och ja, stook nog ff verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want nu zit je in de geenstijl sc![]()
sjezus men get over it
Voor je het weet is het allemaal weer voorbij
Weet ik nietquote:
IK WIL HET WETEN!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik berust mij op mijn zwijg recht
Ik ben het heel hard eens met deze post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
wat? het is 21:40.quote:
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Maar wel even quoten natuurlijk als keyboard warrior.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Hou toch op man, alsof dat stoken is hahaquote:
Ik miste je gewoon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben 48 uur weg en de pleuris breekt uit.
Dit dekt de lading wel zo'n beetje ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Was trouwens ook een mooie rel toen. Is maar goed dat ze dat toen niet gedaan hebben, anders hadden we met dit hele kliekje + die van ONZ naar een serieus subforum gemoeten. The horror.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mis de KLB SC in ONZ.
[ afbeelding ]
Bio niemand bedoeld jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Serieusquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.
Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
Omgquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
Ik ben al bezet, nee dankje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.
KLB & ONZ orgiemeet dus volgende x?
We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
[..]
Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens opquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen heb ik een afspraak bij de kamer staan.
Ik ga een toets maken en dan weer pleitequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik nietIk denk dat ik ook maar skip morgen
[..]
IK WIL HET WETEN!
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?
Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
En hoezo is dit "nodig"?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een linkje van Ix
[..]
Hij wil een Lada Niva kopen!
de ONZ SC heeft epic boobs.quote:
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGENquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens op
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.
[..]
en wij hebben jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat wil ;ie echt niet.
[..]
de ONZ SC heeft epic boobs.
Dat is dus het hele punt. Wij deden helemaal niet moeilijk bij nieuwe users. Elmostyle kwam er ook nog maar een week en die was gewoon welkom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.![]()
Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
En Spaanse worstquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.![]()
Volgende week?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga een toets maken en dan weer pleite
Dan stop eens met bannen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?
Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
Nee, maar vind het nogal vervelend om te lezen dat we zouden geilen op bepaalde dingenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.![]()
Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
Er komt vaak genoeg nieuw bloed in deze SC. Maar om in een keer 10 nieuwe mensen hierop af te sturen verneukt de SC een beetjequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Ik val op een ander soort vrouwen, knappe jonge vrouwen die toevallig ook mijn vriendin zijn, daar wil ik het ook bij houden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yep, alles klaar liggen. Ik hoef alleen nog de datum in te vullen op het inschrijf formulier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?
De laatste tijd anders niet meer, want Worm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
Ik bedenk me net dat ik niet meer het meest gewilde object van de ONZ SC benquote:
Jij denkt serieus dat deze mensen hier blijven? Die komen hier even trollen en binnen een week zijn ze weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Kloptquote:
Dit is heel veel (te veel) nieuw bloed wat ook nog eens botst met ons bloedtype. En het goeie bloed is zojuist weggedraind dankzij die aderlating van zonet. En zo overleef je niet als SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat dus niet werken. Je hebt er dan weinig van begrepen. Nofi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoezo is dit "nodig"?
Als iets een kuttopic is zakt het zo naar beneden zonder het te hoeven sluiten hoor. De enige mensen die aangepakt zouden moeten worden zijn mensen die ofwel illegale dingen posten ofwel alles volspammen. Het sluiten van elk topic wat je niet aanstaat is zo onnodig.
KLB SC ook, momenteel alleen niet. Wolvendagen heeft een ban.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat deze mensen hier blijven? Die komen hier even trollen en binnen een week zijn ze weg.
Ga jij eens even met je prostaat spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Beenhorn. het volgende:
EN FUCK ONZ GA TERUG IN JE HOL.
WANT JE ZIET MINDER DAN EEN MOL.
IN JE KANKER ZWERENDE SLECHTE LOL.
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik val op een ander soort vrouwen, knappe jonge vrouwen die toevallig ook mijn vriendin zijn, daar wil ik het ook bij houden.
Ik heb er weinig van begrepen, omdat ik een andere mening heb dan jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat dus niet werken. Je hebt er dan weinig van begrepen. Nofi.
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten ze het nog goedkeuren of gaan ze niet moeilijk doen denkje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Yep, alles klaar liggen. Ik hoef alleen nog de datum in te vullen op het inschrijf formulier.
Net alsof het goed gaat als we tegen elkaar gaan praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Siniti het volgende:
En op dit moment is het dat de Ex-onzscers een gesprek voeren in deze SC, en de KLB-scers een ander gesprek. Beide groepen negeren elkaar totaal
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?
Beter opletten, poppedijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Siniti het volgende:
En op dit moment is het dat de Ex-onzscers een gesprek voeren in deze SC, en de KLB-scers een ander gesprek. Beide groepen negeren elkaar totaal
Oh dat zou best goed gaan, niemand heeft er echter behoefte aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof het goed gaat als we tegen elkaar gaan praten.
Riep je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En Spaanse worst![]()
Speaking of which, waar is m'n spaanse worst?
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.
Dat klopt. Wanneer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenEn jij hebt nog nooit mn niva gezien, laat staan er in meegereden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte timing om een ban te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC ook, momenteel alleen niet. Wolvendagen heeft een ban.
Epic boobs
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
Maar zegt lada al niet genoegquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenEn jij hebt nog nooit mn niva gezien, laat staan er in meegereden!
Geen idee. Ik ben de tel nu kwijt, zo snel ging. Maar in een notendop: ONZ SC is dicht. ONZers komen hier. KLB SCers over de zeik. Bans, drama, bans, geschreeuw, CAPS LOCK en bans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waar kan ik trouwens ergens bij lezen wat ik heb gemist? [ afbeelding ]
Hoezo dat? Ik ben gewoon geen hoer. Ik red zo nu en dan nogsteeds katjes uit bomen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij eens even met je prostaat spelen.
[..]
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?
Toen kwamen er nooit een lading nieuwe users (uit ONZ nog welquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.
1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
de vaste klliek bedoel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Gaan niet moeilijk doen, denk/hoop ik. Ik heb het businessplan door mijn vader laten controleren en die vond het er goed uitzien. Sowieso, het wordt een eenmanszaak daar doen ze niet al te moeilijk, althans dat hoor ik van anderen. Maar het komt wel goed, ik ben er niet bang voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten ze het nog goedkeuren of gaan ze niet moeilijk doen denkje?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer?komt binnenkort wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slechte timing om een ban te hebben.
Epic boobsen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
Wederom duidelijk een opmerking van iemand die nog nooit offroad is geweest met een nivaquote:![]()
Daarom had je ook de ONZ SC en de KLB SC. Nu niet meer dus nu gaat het fout. Dit is een trieste dag.quote:
En ze is lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
Ik lees Ladi.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben gewoon geen hoer. Ik red zo nu en dan nogsteeds katjes uit bomen hoor.
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de tel nu kwijt, zo snel ging. Maar in een notendop: ONZ SC is dicht. ONZers komen hier. KLB SCers over de zeik. Bans, drama, bans, geschreeuw, CAPS LOCK en bans.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.
Ik heb gewoon monstercock gehosseld op zhe interwebz.Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.quote:
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Verdomme.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt binnenkort wel eensen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
![]()
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.quote:
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Omdat die users hier naar toe komen om te rellen als de PUB-SC dicht gaat,quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Hey Jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??![]()
![]()
Marijke, suikertaartje en jij ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeeeeequote:
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de scquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.
Daarin verschillen de meningen hoor, Mozy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?quote:
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.
De kusjekroel internethelden tegen de verbitterde internethelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.
Ik zeg ook meer dan genoegquote:
Vast wel, maar is dat een reden om mensen hier naar toe te sturen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
Serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.
Hoe kan ik Marijke en Suikertaartje nou vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Marijke, suikertaartje en jij ook.
Ik ook. Daarom juist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.
Ik ben hierheen gestuurd.quote:
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.quote:
Jij bent een held als je daardoor de ONZ SC weer open krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Als zij zich dan maar aan onze cultuur aanpassen anders krijg je dadelijk van die Geert W. kloontjes die het daar niet mee eens zijn en ze allemaal uit de SC wil hebben als ze zich niet aanpassen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.
Als dat serieus zo is zou ik Remlof nooit meer over kliekjesvorming willen horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Ja, dan vraag je er ook wel om.quote:
* DevilsWhore gooit met gootsteenontstopperquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
De pH is hier beduidend lager dan 7
Vind je haar lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schiet niks op met een foto van jou. Wat probeer je hiermee te bereiken?
Mwa, dat is alleen voor de mensen die de kaste serieus nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de sc
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als dat serieus zo is zou ik Remlof nooit meer over kliekjesvorming willen horen.
Het kan welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind jullie wel leuk trouwensIk kom hier vaker.
Ja, dat was een week of 2 nadat ik van de PUB naar hier ben verhuist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.
Kom je weer met het wel of niet serieus nemen, als je het zelf niet serieus neemt post het dan ook niet, want echt zooo fucking grappig is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dat is alleen voor de mensen die de kaste serieus nemen.
Zo;n kaal hoofd is wel handig trouwens, kan je mooi je kwakje op lozen zonder dat dat mokkel gelijk begint zo van 'M;N HAAR WAT DOE JEquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met zo'n lelijk kaal hoofd op zon vadsige vetklomp.
fok searchquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu heeft in elk geval gelijk, ik herinner me dat nog wel. Ik ben alleen te lui om ook te zoeken.
Dat weet ik zelfs nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.
Als je het vind kun je er misschien voor zorgen dat de ONZ SC weer open gaat en wij hier weg gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu heeft in elk geval gelijk, ik herinner me dat nog wel. Ik ben alleen te lui om ook te zoeken.
Met z;n allen naar de KPD SC verhuizen, die is toch dood. Maar ja, daar mogen meerderen niet inkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het vind kun je er misschien voor zorgen dat de ONZ SC weer open gaat en wij hier weg gaan
Jij hecht er blijkbaar waarde aan op 1 of andere manier. Daarbij was mijn reactie alles behalve serieus. Kan jij niet naar de zuurpruim SC of zo, jankerd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je weer met het wel of niet serieus nemen, als je het zelf niet serieus neemt post het dan ook niet, want echt zooo fucking grappig is het nou ook weer niet
Waarom niet eentje in TTK?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met z;n allen naar de KPD SC verhuizen, die is toch dood. Maar ja, daar mogen meerderen niet inkomen.
Omdat jij daar niet in mag met je dyslexie.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er trouwens met Mozy?Die is naar KLB verhuist en is nu lekker op PUB aan het zeiken als diehard KLB-er?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien. Can't blame him.
Leer ik ook nog eens wat op fokquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat jij daar niet in mag met je dyslexie.
Hoop je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leer ik ook nog eens wat op fok
Daar hebben we dus niks aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoop je.
Van Lexx mochten we in ELF, maar die gaat binnenkort weer dicht.
IQM. Ik mis hem.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
Zullen we een SC maken in MLN "De ONZ SC van vroeger"
Dat zou serieus wel humor zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
Zullen we een SC maken in MLN "De ONZ SC van vroeger"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |