Met als doel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier word ook onderling veel gehaat, niet alleen tegen mensen van buiten af, maar ook tegen onderling.
Om een reden te hebben om kanker te gebruiken?quote:
ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om een reden te hebben om kanker te gebruiken?
De eindbaas te worden, want übermenschen zijn we al.quote:
Ssssst, lieve vrede!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef timmmmm het volgende:
En dan stookt ladi volgens jullie
De TT draagt daar niets aan bij?
Leg remlof de situatie van mij even uit.quote:
Ik was er net voor de begrafenis van de ONZ SC ookal hoorquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was er net voor de begrafenis van de ONZ SC ookal hoor
hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?quote:
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?
als dat zo is zou ik je graag verwelkomen wij bediscussiëren hier een breed arsenaal aan onderwerpen ik weet zeker dat er bij zitten die jij interessant vindt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
bio blijf van m'n posts af verdomme![]()
Zwakkelingquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Elmostyle het volgende:
Pfft, kdenk dat ik zo weer is ga slapenBen alweer half kaduuk
Je kunt wel nog steeds zeggen dat ze minderjarig is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?quote:
iedereen is welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
iedereen is welkom!
hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het motto van deze sc
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.
Ik was ook een keer 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebantquote:
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.
Net zo groot als de kans op een vulkaanuitbarsting in het centrum van Amsterdam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?serieus.
ONZ & KLB unitedquote:
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebant![]()
Dictatuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.
Hart van Nederland?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Siniti het volgende:
hoe heet die film ook alweer met di hamster die et weer voorspelt
Ze hadden ook wel een punt, maar ik weet niet wat erger is. Dat alle KLB'ers boos worden dat wij hier komen of onze 'kliek' in de ONZ SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.
Alleen internethelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben hierheen gestuurd door de ONZ mods.
Dus.
Valt er hier nog wat te neuken?
Hey psssst, jij bent nog maagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.
Nee het is die ene film met die weerman die dezelfde dag keer op keer beleefdquote:
Nouquote:
Ja hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Ik ook, maar ik kan me niet meer herrineren dat ik me zo gedroeg, misschien heb k het geblokkeerd.quote:
Ik heb ook een punt dat ik inzie dat het zinloos is.quote:
Het is een oligarchie!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NouEr is toch geen overleg met de gebruikers geweest
? De enige die hebben besloten is de crew met hun kliekje in het crew-forum
? Hoe moet je dat dan noemen, nou niet bepaald een democratie volgensmij
Je denkt toch ook niet dat ik me zo gedraag buiten fok?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan me niet meer herrineren dat ik me zo gedroeg, misschien heb k het geblokkeerd.
FOK! is dan ook geen democratie en er kan niet ALTIJD worden geluisterd naar de users. We doen het in 99.9% van de gevallen wel, logisch natuurlijk, maar het kan soms niet altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NouEr is toch geen overleg met de gebruikers geweest
? De enige die hebben besloten is de crew met hun kliekje in het crew-forum
? Hoe moet je dat dan noemen, nou niet bepaald een democratie volgensmij
Hoezo vraag je dat nog?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus.
Daar heb ik Ez voor.quote:
Morgen op school?quote:
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPTquote:
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Siniti het volgende:
Wat trachtten jullie eigenlijk te bereiken met het sluiten van de ONZ SC? Want ik betwijfel dat jullie dat daadwerkelijk bereikt hebben.
Wc's bij 94Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik Ez voor.
[..]
Morgen op school?
[..]
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPT
En ik probeerde nog zo erg om erbij te horen
Daar geef ik je inderdaad gelijk in, overleggen wie verbannen moet worden gaat wat te ver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen democratie en er kan niet ALTIJD worden geluisterd naar de users. We doen het in 99.9% van de gevallen wel, logisch natuurlijk, maar het kan soms niet altijd.
Of moeten we ook overleggen of we iemand mogen bannen?
Ik heb Ez nog niet gezien.quote:
Ja daarom, laat iedereen verder gewoon lekker normaal op elkaar reageren en niet meer opstokenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Ik heb ook een punt dat ik inzie dat het zinloos is.
93quote:
Ja maar jij hoort er juist bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik Ez voor.
[..]
Morgen op school?
[..]
JE HEBT MN GEHEIMPJE VERKLAPT
En ik probeerde nog zo erg om erbij te horen
Ik ben nu onterechte dingen aan het oplossen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom, laat iedereen verder gewoon lekker normaal op elkaar reageren en niet meer opstoken
Lijkt mij een beetje een impulsieve beslissing, zonder na te denken over de gevolgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.
93 mag ookquote:
Nee, maar het was wel een heel klein kliekje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Daar geef ik je inderdaad gelijk in, overleggen wie verbannen moet worden gaat wat te ver.
Maar om nou een SC te sluiten waar niks in fout gaat is gewoon volledig onzinnig. Er was geen racisme, iedereen was welkom , geen haat etc. en toch moet het worden gesloten. dat is wel gewoon idioot.
Zoals ik in mijn vorige quote al vermeldde.quote:
Hier niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een heel klein kliekje.
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje een impulsieve beslissing, zonder na te denken over de gevolgen
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat de fuck, admins? Rukken jullie hierop ofzo? Is jullie leven niet voldoendend genoeg? Tyfus man. Kleuters.
Hij is hier al sinds dat ONZ binnenkwam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |