hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?quote:
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
hoi ik heb jou nog niet eerder gezien in deze sc ben je nieuw?
als dat zo is zou ik je graag verwelkomen wij bediscussiëren hier een breed arsenaal aan onderwerpen ik weet zeker dat er bij zitten die jij interessant vindt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
bio blijf van m'n posts af verdomme![]()
Zwakkelingquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:17 schreef Elmostyle het volgende:
Pfft, kdenk dat ik zo weer is ga slapenBen alweer half kaduuk
Je kunt wel nog steeds zeggen dat ze minderjarig is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?quote:
iedereen is welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Ik doe graag mee omdat discussie en ik ben slim.
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
Chai is vanaf zaterdag 17. Dan kan ik niet meer patsen met het feit dat mijn vriendin 16 is.
Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
iedereen is welkom!
hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het motto van deze sc
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zoek de gezelligheid even op?
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, als je zelf 18 bent is het niet zo spannend. Spannender is het wanneer je 32 bent en zij 16 of 17.
Ik was ook een keer 17.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben zelf 17. En ik heet niet lamon.
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebantquote:
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom of lees hier pas een deel of 2149 mee.
Net zo groot als de kans op een vulkaanuitbarsting in het centrum van Amsterdam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn mijn kansen om ooit admin te worden?serieus.
ONZ & KLB unitedquote:
Nahj niet iedereen, er zijn meerdere gebruikers geweest waaronder ik die hebben gezicht dat de dictatuur van fok een slechte beslissing heeft genomen met het sloten van de onz sc en dat dat nou niet echt ten goede is gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die de modjes erop wees dat het sluiten van de ONZ SC een slechte handeling was is gebant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |