Klein???quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een heel klein kliekje.
Die andere wel accepteerde, alleen soms gesprekken hadden waar andere niet tussen kwamen omdat het bijvoorbeeld over meets ging.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lost warrior is back. Op MSN is het aan JONGhe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat de fuck, admins? Rukken jullie hierop ofzo? Is jullie leven niet voldoendend genoeg? Tyfus man. Kleuters.
Maar volgens mij ziet een blinde nog dat je daar als nieuwkomer beter af was dan in deze SC, en dat was toch voornamelijk het punt van kritiek...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lachen was dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.
KLB SC is wel een stuk groter heur. Er zijn er nu ook een paar geband.quote:
Nee, ik zat hier al toen die ONZ'ers kwamen. Praat voor jezelf:quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt net binnen, leest half iets en trekt een conclusie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik niks, want ik kom er naderhand pas inrollen en ben nog bezig met achterhalen hoe en wat.
Wie geeft er een neukquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij is hier al sinds dat ONZ binnenkwam.
Andere SC, andere kliekquote:
Eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die was er wel, zal nu wel wat anders aan het doen zijn
Is goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
93 mag ookdie bij de gymzaal, die liggen lekker afgelegen
Oh, voeg mij even toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lost warrior is back. Op MSN is het aan JONGhe.
Maar wel een kliekje waar iedereen gewoon welkom was, je werd er gewoon geaccepteerd en niet eerst voor vanalles uitgemaakt zoals bij KLB SC wel het geval is. Topics sluiten waar niets met aan de hand is, nogal overbodig, door zulke acties raak je eerder gebruikers kwijt volgensmij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar heb je me!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik zat hier al toen die ONZ'ers kwamen. Praat voor jezelf:
[..]
KLB is niet veilig als deze dicht gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ananas was daar heel makkelijk in. Die zei gewoon dat ze gewoon weer in andere topics gingen klooien als de SC dicht zou gaan.
Ja. Nog rustiger dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere SC, andere kliek
[..]
Eten.
[..]
Is goedIs het geen vertraagde week dan ofzo?
Die heeft volgens mij ook door hoe onbenullig het verwijderen van de onz sc isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond het wel een toffe actie van Adelante om de Gilze SC centraal te zetten.
NG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wie geeft er een neuk
Logisch dat er kliekjes ontstaan in SC's, omdat er altijd mensen blijven hangen die dus meer met elkaar omgaan. Ik heb nog nooit serieus iemand die in een SC post nieuwkomers zien uitschelden of wegjagen
1 van de weinigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook door hoe onbenullig het verwijderen van de onz sc is
Wat hij zegt.quote:
Maar als zelfs jij tot die kliek gerekend wordt, dan was toch iedereen welkom? Zelfs Paul was welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar wel een kliekje waar iedereen gewoon welkom was, je werd er gewoon geaccepteerd en niet eerst voor vanalles uitgemaakt zoals bij KLB SC wel het geval is. Topics sluiten waar niets met aan de hand is, nogal overbodig, door zulke acties raak je eerder gebruikers kwijt volgensmij.
post zequote:
Is goedquote:
RIP zij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
't Is goed met jequote:
Oh, dan zijn ze mij vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen met iets anders bezig
Goede, niet scheldende maar beargumenteerde reply Laki.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Je zou bijna denken dat de Nederlandse overheid erachter zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Ja want nu zit je in de geenstijl scquote:
Behoorlijk waar inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik mis de KLB SC in ONZ.quote:
Och ja, stook nog ff verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want nu zit je in de geenstijl sc![]()
sjezus men get over it
Voor je het weet is het allemaal weer voorbij
Weet ik nietquote:
IK WIL HET WETEN!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik berust mij op mijn zwijg recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |