post zequote:
Is goedquote:
RIP zij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
't Is goed met jequote:
Oh, dan zijn ze mij vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk maakte is geband
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen met iets anders bezig
Goede, niet scheldende maar beargumenteerde reply Laki.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Je zou bijna denken dat de Nederlandse overheid erachter zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Ja want nu zit je in de geenstijl scquote:
Behoorlijk waar inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik mis de KLB SC in ONZ.quote:
Och ja, stook nog ff verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want nu zit je in de geenstijl sc![]()
sjezus men get over it
Voor je het weet is het allemaal weer voorbij
Weet ik nietquote:
IK WIL HET WETEN!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik berust mij op mijn zwijg recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |