Ik ben het heel hard eens met deze post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
wat? het is 21:40.quote:
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Maar wel even quoten natuurlijk als keyboard warrior.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Hou toch op man, alsof dat stoken is hahaquote:
Ik miste je gewoon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben 48 uur weg en de pleuris breekt uit.
Dit dekt de lading wel zo'n beetje ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Was trouwens ook een mooie rel toen. Is maar goed dat ze dat toen niet gedaan hebben, anders hadden we met dit hele kliekje + die van ONZ naar een serieus subforum gemoeten. The horror.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mis de KLB SC in ONZ.
[ afbeelding ]
Bio niemand bedoeld jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Serieusquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.
Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
Omgquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
Ik ben al bezet, nee dankje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.
KLB & ONZ orgiemeet dus volgende x?
We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
[..]
Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens opquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen heb ik een afspraak bij de kamer staan.
Ik ga een toets maken en dan weer pleitequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik nietIk denk dat ik ook maar skip morgen
[..]
IK WIL HET WETEN!
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?
Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
En hoezo is dit "nodig"?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een linkje van Ix
[..]
Hij wil een Lada Niva kopen!
de ONZ SC heeft epic boobs.quote:
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGENquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens op
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.
[..]
en wij hebben jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat wil ;ie echt niet.
[..]
de ONZ SC heeft epic boobs.
Dat is dus het hele punt. Wij deden helemaal niet moeilijk bij nieuwe users. Elmostyle kwam er ook nog maar een week en die was gewoon welkom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.![]()
Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
En Spaanse worstquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.![]()
Volgende week?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga een toets maken en dan weer pleite
Dan stop eens met bannen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?
Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
Nee, maar vind het nogal vervelend om te lezen dat we zouden geilen op bepaalde dingenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.![]()
Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
Er komt vaak genoeg nieuw bloed in deze SC. Maar om in een keer 10 nieuwe mensen hierop af te sturen verneukt de SC een beetjequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Ik val op een ander soort vrouwen, knappe jonge vrouwen die toevallig ook mijn vriendin zijn, daar wil ik het ook bij houden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat wil ;ie echt niet.
[..]
de ONZ SC heeft epic boobs.
Yep, alles klaar liggen. Ik hoef alleen nog de datum in te vullen op het inschrijf formulier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?
De laatste tijd anders niet meer, want Worm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
Ik bedenk me net dat ik niet meer het meest gewilde object van de ONZ SC benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |