abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77394360
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Ik ben het heel hard eens met deze post.
pi_77394361
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef Elmostyle het volgende:
Maar kben maffen! Ciao!
wat? het is 21:40.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:40:47 #153
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394365
quote:
Ik moet altijd wel lachen om de onbekwaamheid hierzo. Als er een internationale adminvereniging bestond zouden jullie in je gezicht uitgelachen worden. Hey laten we VBL sluiten, het is niet alsof mensen dan een eigen forum beginnen ofzo.Hey laten we ONZ SC sluiten en samenvoegen met een totaal andere slowchat vanwege kliekjes, loopt vast op rolletjes. Hey ik word niet gerespecteerd voor fucking modden op het moederneukende internet dus laat ik maar wat gebruikers in de prullenbak gooien.
Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77394380
quote:
Maar wel even quoten natuurlijk als keyboard warrior.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_77394386
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Siniti het volgende:

[..]

Och ja, stook nog ff verder
Hou toch op man, alsof dat stoken is haha
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:41:27 #156
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_77394397
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Ik ben 48 uur weg en de pleuris breekt uit.
Ik miste je gewoon.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_77394398
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

wat? het is 21:40.
Ik ben al sinds half 6 wakker ciaaao
pi_77394405
quote:
Dit dekt de lading wel zo'n beetje ja.
-
pi_77394418
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb Ez nog niet gezien.
die kwam ik tegen in de PTA SC
pi_77394423
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik mis de KLB SC in ONZ.

[ afbeelding ]
Was trouwens ook een mooie rel toen. Is maar goed dat ze dat toen niet gedaan hebben, anders hadden we met dit hele kliekje + die van ONZ naar een serieus subforum gemoeten. The horror.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_77394429
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het zit diep hè?! De enige die een probleem heeft ben jij. Ik zit hier lekker relax met een biertje en chips een beetje te lezen zonder de intentie het jou zo moeilijk mogelijk te maken. Snap dat beeld ook niet wat je hebt van moderators en FA's. FA's en A's in het bijzonder. Je denkt echt dat ik er blij van word je te moeten bannen? Serieus? Denk je echt dat ik niks beters te doen heb? Het is al treurig zat dat dit soort forums zoveel leiding nodig heeft. Vraag me dan af waar het fout gaat? Bij jou of bij mij? Zal ik het zeggen?
Bio niemand bedoeld jou
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:42:22 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394430
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?

Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 21:42:41 #163
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77394449
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Alexxxxx Jij ook hier?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_77394455
quote:

[..]

Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:42:55 #165
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77394458
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik miste je gewoon.
Morgen heb ik een afspraak bij de kamer staan.
pi_77394469
quote:

[..]

Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:43:18 #167
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_77394476
quote:

[..]

Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_77394497
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Serieus Wat deed ;ie daar?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 21:44:30 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77394527
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Voor jou is dit internet, voor ons is dit ons e-leven. Een ban, weet je wat dat betekent? Nou? Dagen van leegten achter je computer, waarbij er een gapend gat zit tussen www.hyves.nl en www.vi.nl. Jullie strooien met willekeur bans uit, zonder te beseffen wat een ongelofelijke consequentie er voor de user zelf aan vast zit. En dan voor permbans.
pi_77394534

Ik kan er niet meer tegen, ontroerd ben ik.. gewoon ontroerd
Baby darling doll face honey
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:44:40 #171
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394536
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Siniti het volgende:

[..]

Erm, de hele KLB sc en de hele ONZ sc hebben een probleem. Allebei zijn ze het totaal niet eens met de beslissing de ONZ sc te sluiten. Jij zegt nu dat dit forum "zoveel leiding" nodig heeft, maar het was hier beter af geweest als men niets had geleid.
In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.
pi_77394537
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:

[..]

Het is gewoon dom dat je 2 totaal verschillende samenvoegt, wij denken anders, wij posten anders. De ONZers hebben geen zin om te kankeren over sex, bt, ongesteld zijn, en intellectuele dingen. Dus waarom laat je ze niet gewoon in hun eigen SC posten, met hun eigen vrienden, en onderwerpen.
Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.

KLB & ONZ orgiemeet dus volgende x?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:44:59 #173
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77394552
quote:

[..]

Omg
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_77394554
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Alexxxxx Jij ook hier?
Ja, ik kreeg een linkje van Ix
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Serieus Wat deed ;ie daar?
Hij wil een Lada Niva kopen!
pi_77394567
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wij doen niet aan kankeren over sex, wij hebben ;t gewoon steeds over orgiemeets.

KLB & ONZ orgiemeet dus volgende x?
Ik ben al bezet, nee dankje.
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 21:45:19 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77394568
quote:

[..]

We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.
pi_77394569
quote:

[..]

!
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:45:21 #178
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_77394571
quote:

[..]

Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:45:33 #179
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394581
quote:

[..]

Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens op
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:46:18 #180
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_77394617
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Morgen heb ik een afspraak bij de kamer staan.
Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?
pi_77394629
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Weet ik niet Ik denk dat ik ook maar skip morgen
[..]

IK WIL HET WETEN!
Ik ga een toets maken en dan weer pleite
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_77394644
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch sad dat je je moet profileren om iets te betekenen op een fucking forum?

Of denk je serieus dat ik er iets om geef dat ik jullie bannen kan? Wat een beeld hey
Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.

Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
pi_77394654
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

In z'n algemeenheid. Want het ligt namelijk nooit aan de vervelende kutusers, maar aan de leiding. KLB heeft 5 mods en 2 veelvuldig meelezende FA's (!!) nodig om ervoor te zorgen dat alles op de rails blijft.
En hoezo is dit "nodig"?

Als iets een kuttopic is zakt het zo naar beneden zonder het te hoeven sluiten hoor. De enige mensen die aangepakt zouden moeten worden zijn mensen die ofwel illegale dingen posten ofwel alles volspammen. Het sluiten van elk topic wat je niet aanstaat is zo onnodig.
pi_77394669
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg een linkje van Ix
[..]

Hij wil een Lada Niva kopen!
Dat wil ;ie echt niet.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik ben al bezet, nee dankje.
de ONZ SC heeft epic boobs.
pi_77394675
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Want in deze SC klaagt men nog? Is deze hele SC opgezet met de bedoeling om een centraal punt te hebben waar je kunt kankeren? Zoek deel 1 maar eens op
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN " te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:47:53 #186
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394677
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik heb het in dit geval niet over jou persoonlijk, maar als ik het specifieker zou maken is het enkeltje 2 weken, dat weet jij ook. En ik snap gewoon niet waarom jullie niet logisch kunnen nadenken bij dit soort situaties. Ik weet dat er no way is dat jij nu remlof gaat afvallen hierop maar kijk gewoon logisch naar wat er gebeurd is. Hoe slim is het om de ONZ SC te sluiten nav 'kliekjes' en ze dan naar de fucking KLB-SC opperkliekslowchat te sturen? Je weet dat je hiermee elke klb-scer uitlokt.
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
pi_77394683
quote:

[..]

donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:06 #188
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_77394688
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat wil ;ie echt niet.
[..]

en wij hebben jou
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:10 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77394690
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Volgens mij voel jij je teveel aangesproken lieve Bio. Jij komt net binnen vallen zeg je net, dus hebt totaal niks met deze beslissing te maken.

Maar ik blijf er wel bij dat het een ontzettend domme zet was. De bans die vandaag zijn gevallen waren niet nodig geweest als de ONZ SC er nog gewoon was. Natuurlijk is het wel enigszins kinderachtig, maar dat is het sluiten van een SC vanwege kliekjesvorming ook. Je hebt dan altijd wel een groep mensen die er vast blijft posten en soms moeilijk doen bij nieuwe users. Maar van deze beslissing is niemand beter geworden.
Dat is dus het hele punt. Wij deden helemaal niet moeilijk bij nieuwe users. Elmostyle kwam er ook nog maar een week en die was gewoon welkom.
pi_77394700
FA's die hun fouten niet toegeven. SHOCKERRRR
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:22 #191
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77394708
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

We hebben het vaak genoeg over seks, borsten en boerenkool.
En Spaanse worst

Speaking of which, waar is m'n spaanse worst?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_77394719
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef justmattie het volgende:

[..]

Ik ga een toets maken en dan weer pleite
Volgende week?
pi_77394739
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:

Dan stop eens met bannen.

Want als kanker een leven had dan kom jij in de buurt.

En unban die andere übermenschen even.

Ik blijf wel in de prullenbak, kan ik lekker FIFA '05 spelen.

ONGESTOORD!!!!~~`~!@11EINZWEIHUNRED!!!!1!
That was a joke. I say, that was a joke, son.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:49:29 #194
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77394767
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, maar vind het nogal vervelend om te lezen dat we zouden geilen op bepaalde dingen

Vooral omdat je (je = algemeen) ons helemaal niet kent en helemaal niet weet hoe we voor ons PCtje zitten (Mac ).
pi_77394768
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Er komt vaak genoeg nieuw bloed in deze SC. Maar om in een keer 10 nieuwe mensen hierop af te sturen verneukt de SC een beetje
pi_77394778
EN FUCK ONZ GA TERUG IN JE HOL.

WANT JE ZIET MINDER DAN EEN MOL.

IN JE KANKER ZWERENDE SLECHTE LOL.
That was a joke. I say, that was a joke, son.
pi_77394779
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat wil ;ie echt niet.
[..]

Ik val op een ander soort vrouwen, knappe jonge vrouwen die toevallig ook mijn vriendin zijn, daar wil ik het ook bij houden.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:49:57 #198
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77394787
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Tof, succes! Eerste keer dat je erlangs gaat?
Yep, alles klaar liggen. Ik hoef alleen nog de datum in te vullen op het inschrijf formulier.
pi_77394790
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:

[..]

Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN " te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
De laatste tijd anders niet meer, want Worm.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:

[..]

en wij hebben jou
Ik bedenk me net dat ik niet meer het meest gewilde object van de ONZ SC ben
Kut.
* kras
pi_77394791
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Volgende week?
Morgen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: