1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
de vaste klliek bedoel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Gaan niet moeilijk doen, denk/hoop ik. Ik heb het businessplan door mijn vader laten controleren en die vond het er goed uitzien. Sowieso, het wordt een eenmanszaak daar doen ze niet al te moeilijk, althans dat hoor ik van anderen. Maar het komt wel goed, ik ben er niet bang voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten ze het nog goedkeuren of gaan ze niet moeilijk doen denkje?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer?komt binnenkort wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slechte timing om een ban te hebben.
Epic boobsen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
Wederom duidelijk een opmerking van iemand die nog nooit offroad is geweest met een nivaquote:![]()
Daarom had je ook de ONZ SC en de KLB SC. Nu niet meer dus nu gaat het fout. Dit is een trieste dag.quote:
En ze is lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
Ik lees Ladi.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben gewoon geen hoer. Ik red zo nu en dan nogsteeds katjes uit bomen hoor.
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de tel nu kwijt, zo snel ging. Maar in een notendop: ONZ SC is dicht. ONZers komen hier. KLB SCers over de zeik. Bans, drama, bans, geschreeuw, CAPS LOCK en bans.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.
Ik heb gewoon monstercock gehosseld op zhe interwebz.Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.quote:
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Verdomme.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt binnenkort wel eensen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
![]()
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.quote:
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Omdat die users hier naar toe komen om te rellen als de PUB-SC dicht gaat,quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Hey Jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??![]()
![]()
Marijke, suikertaartje en jij ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeeeeequote:
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de scquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.
Daarin verschillen de meningen hoor, Mozy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?quote:
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |