Jij denkt serieus dat deze mensen hier blijven? Die komen hier even trollen en binnen een week zijn ze weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Kloptquote:
Dit is heel veel (te veel) nieuw bloed wat ook nog eens botst met ons bloedtype. En het goeie bloed is zojuist weggedraind dankzij die aderlating van zonet. En zo overleef je niet als SC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goeie post! Maar, jij weet ook dat het nu even druk is en afneemt. Heel klein beetje nieuw bloed is niet erg toch?
Mjah, dat gaat dus niet werken. Je hebt er dan weinig van begrepen. Nofi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoezo is dit "nodig"?
Als iets een kuttopic is zakt het zo naar beneden zonder het te hoeven sluiten hoor. De enige mensen die aangepakt zouden moeten worden zijn mensen die ofwel illegale dingen posten ofwel alles volspammen. Het sluiten van elk topic wat je niet aanstaat is zo onnodig.
KLB SC ook, momenteel alleen niet. Wolvendagen heeft een ban.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat wil ;ie echt niet.
[..]
de ONZ SC heeft epic boobs.
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat deze mensen hier blijven? Die komen hier even trollen en binnen een week zijn ze weg.
Ga jij eens even met je prostaat spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Beenhorn. het volgende:
EN FUCK ONZ GA TERUG IN JE HOL.
WANT JE ZIET MINDER DAN EEN MOL.
IN JE KANKER ZWERENDE SLECHTE LOL.
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik val op een ander soort vrouwen, knappe jonge vrouwen die toevallig ook mijn vriendin zijn, daar wil ik het ook bij houden.
Ik heb er weinig van begrepen, omdat ik een andere mening heb dan jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat dus niet werken. Je hebt er dan weinig van begrepen. Nofi.
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat wil ;ie echt niet.
[..]
de ONZ SC heeft epic boobs.
Moeten ze het nog goedkeuren of gaan ze niet moeilijk doen denkje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Yep, alles klaar liggen. Ik hoef alleen nog de datum in te vullen op het inschrijf formulier.
Net alsof het goed gaat als we tegen elkaar gaan praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Siniti het volgende:
En op dit moment is het dat de Ex-onzscers een gesprek voeren in deze SC, en de KLB-scers een ander gesprek. Beide groepen negeren elkaar totaal
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?
Beter opletten, poppedijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Siniti het volgende:
En op dit moment is het dat de Ex-onzscers een gesprek voeren in deze SC, en de KLB-scers een ander gesprek. Beide groepen negeren elkaar totaal
Oh dat zou best goed gaan, niemand heeft er echter behoefte aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof het goed gaat als we tegen elkaar gaan praten.
Riep je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En Spaanse worst![]()
Speaking of which, waar is m'n spaanse worst?
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.
Dat klopt. Wanneer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenEn jij hebt nog nooit mn niva gezien, laat staan er in meegereden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte timing om een ban te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC ook, momenteel alleen niet. Wolvendagen heeft een ban.
Epic boobs
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, misschien word er niet meer zoveel geklaagd, maar er worden wel serieus discussies gehouden waar dan ook bijna de hele SC aan mee doet. En in de ONZ is het gebruikelijk om elkaar "GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" te wensen, niks mis mee, als je het maar in de ONZ sc doet.
Maar zegt lada al niet genoegquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij wil een terreinvaardige terreinwagenEn jij hebt nog nooit mn niva gezien, laat staan er in meegereden!
Geen idee. Ik ben de tel nu kwijt, zo snel ging. Maar in een notendop: ONZ SC is dicht. ONZers komen hier. KLB SCers over de zeik. Bans, drama, bans, geschreeuw, CAPS LOCK en bans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waar kan ik trouwens ergens bij lezen wat ik heb gemist? [ afbeelding ]
Hoezo dat? Ik ben gewoon geen hoer. Ik red zo nu en dan nogsteeds katjes uit bomen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij eens even met je prostaat spelen.
[..]
Je spreekt je ondertitel wel een beetje tegen he?
Toen kwamen er nooit een lading nieuwe users (uit ONZ nog welquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat deze SC op z'n kop staat. Geloof de 3, 4e keer al.
1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
de vaste klliek bedoel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Gaan niet moeilijk doen, denk/hoop ik. Ik heb het businessplan door mijn vader laten controleren en die vond het er goed uitzien. Sowieso, het wordt een eenmanszaak daar doen ze niet al te moeilijk, althans dat hoor ik van anderen. Maar het komt wel goed, ik ben er niet bang voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten ze het nog goedkeuren of gaan ze niet moeilijk doen denkje?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer?komt binnenkort wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slechte timing om een ban te hebben.
Epic boobsen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
Wederom duidelijk een opmerking van iemand die nog nooit offroad is geweest met een nivaquote:![]()
Daarom had je ook de ONZ SC en de KLB SC. Nu niet meer dus nu gaat het fout. Dit is een trieste dag.quote:
En ze is lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin op het internet gehosseld.
Nu jij weer.
Ik lees Ladi.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben gewoon geen hoer. Ik red zo nu en dan nogsteeds katjes uit bomen hoor.
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de tel nu kwijt, zo snel ging. Maar in een notendop: ONZ SC is dicht. ONZers komen hier. KLB SCers over de zeik. Bans, drama, bans, geschreeuw, CAPS LOCK en bans.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 hossel maakt je nog geen internethosselaar.
Ik heb gewoon monstercock gehosseld op zhe interwebz.Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.quote:
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De core users zijn nooit veranderd daarintegen.
Verdomme.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt binnenkort wel eensen nee, sorry
en in de 111 ook niet meer, die houd ik nog ff stiekem
![]()
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.quote:
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Omdat die users hier naar toe komen om te rellen als de PUB-SC dicht gaat,quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik vragen waarom de PUB-SC nog bestaat?
Hey Jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Toch niet de CAPS LOCK???!111!??![]()
![]()
Marijke, suikertaartje en jij ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeeeeequote:
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de scquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier geen kliekjes. Wel kastes.
Daarin verschillen de meningen hoor, Mozy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?quote:
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |