Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.
De kusjekroel internethelden tegen de verbitterde internethelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.
Ik zeg ook meer dan genoegquote:
Vast wel, maar is dat een reden om mensen hier naar toe te sturen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
Serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.
Hoe kan ik Marijke en Suikertaartje nou vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Marijke, suikertaartje en jij ook.
Ik ook. Daarom juist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.
Ik ben hierheen gestuurd.quote:
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.quote:
Jij bent een held als je daardoor de ONZ SC weer open krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Als zij zich dan maar aan onze cultuur aanpassen anders krijg je dadelijk van die Geert W. kloontjes die het daar niet mee eens zijn en ze allemaal uit de SC wil hebben als ze zich niet aanpassen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.
Als dat serieus zo is zou ik Remlof nooit meer over kliekjesvorming willen horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Ja, dan vraag je er ook wel om.quote:
* DevilsWhore gooit met gootsteenontstopperquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
De pH is hier beduidend lager dan 7
Vind je haar lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schiet niks op met een foto van jou. Wat probeer je hiermee te bereiken?
Mwa, dat is alleen voor de mensen die de kaste serieus nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |