Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Dus? DeLuna, Huppel en Myraela ook.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan alles hosselen, maar ik doe het niet meer, ik heb het beste van het beste al gehosseld.
De kusjekroel internethelden tegen de verbitterde internethelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus kunnen ze wel wat hebben me dunkt.
Ik zeg ook meer dan genoegquote:
Vast wel, maar is dat een reden om mensen hier naar toe te sturen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
Serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij deze wil ik vragen of alle KLB-SC'ers naar de PUB-SC gaan. OH NEE DAT MAG NIET. Van de admins. Letterlijk gezegd; blijf in je eigen SC. Zoek maar terug.
Hoe kan ik Marijke en Suikertaartje nou vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Marijke, suikertaartje en jij ook.
Ik ook. Daarom juist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die werkt niet meer, hij weet hoe ik eruit zie.
Ik ben hierheen gestuurd.quote:
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.quote:
Jij bent een held als je daardoor de ONZ SC weer open krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Als zij zich dan maar aan onze cultuur aanpassen anders krijg je dadelijk van die Geert W. kloontjes die het daar niet mee eens zijn en ze allemaal uit de SC wil hebben als ze zich niet aanpassen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee? Men kan zich toch aanpassen aan de cultuur?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een andere betekenis van het woord lekker.
Als dat serieus zo is zou ik Remlof nooit meer over kliekjesvorming willen horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Was een tijd terug. Ik ga het even proberen op te zoeken.
Ja, dan vraag je er ook wel om.quote:
* DevilsWhore gooit met gootsteenontstopperquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
De pH is hier beduidend lager dan 7
Vind je haar lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schiet niks op met een foto van jou. Wat probeer je hiermee te bereiken?
Mwa, dat is alleen voor de mensen die de kaste serieus nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom? Ik post altijd in klb maar als je niet in 1 van de kastes zit dan zou je maar niet moeten posten in de sc
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als dat serieus zo is zou ik Remlof nooit meer over kliekjesvorming willen horen.
Het kan welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind jullie wel leuk trouwensIk kom hier vaker.
Ja, dat was een week of 2 nadat ik van de PUB naar hier ben verhuist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.
Kom je weer met het wel of niet serieus nemen, als je het zelf niet serieus neemt post het dan ook niet, want echt zooo fucking grappig is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dat is alleen voor de mensen die de kaste serieus nemen.
Zo;n kaal hoofd is wel handig trouwens, kan je mooi je kwakje op lozen zonder dat dat mokkel gelijk begint zo van 'M;N HAAR WAT DOE JEquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met zo'n lelijk kaal hoofd op zon vadsige vetklomp.
fok searchquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu heeft in elk geval gelijk, ik herinner me dat nog wel. Ik ben alleen te lui om ook te zoeken.
Dat weet ik zelfs nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden, ik ben nog aan het zoeken. Maar ik weet 110 procent zeker dat het zo is. Mozy was erbij en jordeeh ook enzo. Ik weet het zeker.
Als je het vind kun je er misschien voor zorgen dat de ONZ SC weer open gaat en wij hier weg gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu heeft in elk geval gelijk, ik herinner me dat nog wel. Ik ben alleen te lui om ook te zoeken.
Met z;n allen naar de KPD SC verhuizen, die is toch dood. Maar ja, daar mogen meerderen niet inkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je het vind kun je er misschien voor zorgen dat de ONZ SC weer open gaat en wij hier weg gaan
Jij hecht er blijkbaar waarde aan op 1 of andere manier. Daarbij was mijn reactie alles behalve serieus. Kan jij niet naar de zuurpruim SC of zo, jankerd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je weer met het wel of niet serieus nemen, als je het zelf niet serieus neemt post het dan ook niet, want echt zooo fucking grappig is het nou ook weer niet
Waarom niet eentje in TTK?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met z;n allen naar de KPD SC verhuizen, die is toch dood. Maar ja, daar mogen meerderen niet inkomen.
Omdat jij daar niet in mag met je dyslexie.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er trouwens met Mozy?Die is naar KLB verhuist en is nu lekker op PUB aan het zeiken als diehard KLB-er?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien. Can't blame him.
Leer ik ook nog eens wat op fokquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat jij daar niet in mag met je dyslexie.
Hoop je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leer ik ook nog eens wat op fok
Daar hebben we dus niks aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoop je.
Van Lexx mochten we in ELF, maar die gaat binnenkort weer dicht.
IQM. Ik mis hem.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
Zullen we een SC maken in MLN "De ONZ SC van vroeger"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |