Zet dan tenminste de link er nog even in?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Maanvis het volgende:
VV.
OP Volgt als tuinfluiter zin heeft in iets lekkers.
Voor welke opmerking?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Er mag niets negatiefs over Sly in de chat geschreven worden. Er volgde meteen een waarschuwing.
Ik vind het toch wel fijn om te zien dat hij er zo bij hangt en zo onzeker is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef snetje het volgende:
sly heeft gewonnen! hij heeft iedereen weggepest![]()
[ afbeelding ]
oh nee zo moest het in DGK
Wie waar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
Hij vindt geen aansluiting, dát is het.
Mooi
Sly hangt er maar een beetje bij en probeert zich een houding te geven eenzaam aan een tafeltje.quote:
Ah okay.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Sly hangt er maar een beetje bij en probeert zich een houding te geven eenzaam aan een tafeltje.
Nu staat Peter weer bij hem. Even kijken of ik het kan verstaan.
Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Ik kon jullie deze niet onthouden hoor, er moet eigenlijk een cap bij deze tekst van Bommie komen.
4:54 bommie01zegt net op de Vlemchat: Onderschrift bij huidige beeld: Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!
Dat meen je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:06 schreef versabommie het volgende:
Nouja, ik had het dus over dat op de streams een corpulente eenzame man te zien is :
[ afbeelding ]
en vervolgens zie ik dit:
[ afbeelding ]
mhehehe
En jij ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:08 schreef Xsanthe het volgende:
zow jammer
ben gekickttt omdat ik jaap een onbeschofte hork vind die mischien
een liedevol persoon is geworden door zijn geld
hoe dan
Ik krijg er een beetje dit idee bij:quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Nowlive baas Sly en technisch medewerker Puty.
En liesbeth, altijd handig als er nog dingen moeten verdwijnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Els is de enige die daar rondloopt die ik ook in dienst zou nemen. Dat lijkt me een fijn mens.
Daar zit ie dan met al z'n vrienden.quote:
Ik heb ook gezegd dat hij best meevalt als het erop aankomt, maar ik begrijp die dubbelheid dus niet, of het moet afgesproken beleid zijn waar hij ook niet onderuit kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Er even een mailtje aan wijden, kom je in de bespreekronde dan nog even apart met Hansie2010
gaan zitten, want die blijkt volgens ex gebanden een eigenlijk toch wel een hartstikke toffe vent te zijn , daarna volgt er meestal wel een unban.
Liesbeth is net zo oud als ik. Toch zou ik mevrouw tegen haar zeggen. Ze lijkt veel ouder dan ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En liesbeth, altijd handig als er nog dingen moeten verdwijnen.
Liesbeth is 42 jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is net zo oud als ik. Toch zou ik mevrouw tegen haar zeggen. Ze lijkt veel ouder dan ik.
En CC is 1 meter 67.
Ja. En jonger dan Liesbethquote:
Jij hebt ook alles door, hè!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth was dit jaar al jarig, in januari, anderen moeten nog jarig worden en zijn dan ook 42.
Hij had al gegeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
Jaap was er toch al?
Eet hij niet mee?
Of wil hij dat niet on stream doen?
Jaap heeft hem gewoon een duwtje gegeven om onder het sportschoolbezoek uit te weaselen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n sportschoolbezoek met LekkerSimpel ging niet door, daardoor had hij nog wat tijd over.
Zou hij zich zorgen maken over de kale plek die doorschemert?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
Petertje kijkt al zorgelijk...
[ link | afbeelding ]
PBquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!
[ afbeelding ]
De Goorlapquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is naar de wc geweest beneden en heeft niet doorgetrokken.
Wat een soapquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Het zou overigens best kunnen dat hdngmw zo zenuwachtig was vandaag omdat Zuignapje vandaag aangifte tegen hem heeft gedaan.
Kan er in de openingspost iets van afkortingen komen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Het zou overigens best kunnen dat hdngmw zo zenuwachtig was vandaag omdat Zuignapje vandaag aangifte tegen hem heeft gedaan.
Laat Sly zich nou even lekker met zijn eigen chat bemoeien.........quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Er mag niets negatiefs over Sly in de chat geschreven worden. Er volgde meteen een waarschuwing.
Denk niet dat Zuignapje alias DitZuigt alias Honda alias...............dat heeft gedaan. Ze is namelijk met hetzelfde sop overgoten als Sly, dreigen met van alles en nog wat, maar daden???? Ho maar!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Gastenlijst bekend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
De spanning bij Johan begint te stijgen. Géén drank, géén dit, géén dat ... helemaal niks.
hoop wel voor hem dat de poort nog open is in scheveningenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Sly : Ik ga nu weg , ik zwaai naar al mijn fans, had heel graag willen blijven , maar moet helaas
weer weg, heb andere afspraken.
Ergens wel maar ik ga me nu even druk maken om het menu. Mijn menu wel te verstaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Gastenlijst bekend?
Pietje Poets of zoiets, een ex-fatso. Meer namen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
Gastenlijst bekend?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
Gasten aanstaande woensdag.
Een spirituele dame.
Vraag maar raak samen met die spirituele dame
Een autistische jongen kan muziek maken en schilderen
Paultje Poets
Derja Taraboeka deelnemer van mijn naam is Mjackson
Hoop dat je je niet hebt bezeerd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik val van mijn stoel. Jaap met colbert, spijkerbroek en nette schoenen.
Of het menu van afhaalchinees de behapte bamibalquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Jaap legt den laatsten haand aan zijn onbeschreven blad
[ afbeelding ]
Nee, valt wel mee, met Jaap in beeld ben ik altijd enigszins voorbereidquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoop dat je je niet hebt bezeerd?
De oorsprokelijke gastenlijst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Gastenlijst bekend?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:13 schreef Maanvis het volgende:
Guido Jaap staart in de camera
[ afbeelding ]
Nee hoor, juist goed!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef versabommie het volgende:
Is het erg laag als ik een tv recensent attent heb gemaakt op de jaap show?
Nee hoor. Ben benieuwd wie het is en zijn/haar reactie. Keep us updated bommie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef versabommie het volgende:
Is het erg laag als ik een tv recensent attent heb gemaakt op de jaap show?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:33 schreef Toverheks het volgende:
Vrouwtje heet Annemarie, en ja ja ze is spiritueel Paranormaal en nog meer, ach hoe verrassend weer zo gast die gek op geesten is.
Ja, nu weten we nog niet wat er komt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Goede opening.
Meteen beginnen met het gesprek.
Ja, een opsomming van de gasten zou nòg beter zijn, maar dit vind ik beter dan het getreuzel in de vorige 2 afleveringen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nu weten we nog niet wat er komt.
Elientje nietquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Annemarie geeft ook trainingen en verdiend haar brood met deze gave.
Ik noem haar inmiddels Meta Foor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:41 schreef beequeen het volgende:
Door Annemarie's inzichten raken vrouwen zwanger.
![]()
Jaap en geld, onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat vragen stellen over haar tarieven.
quote:
Iedereen kan de naam Ditidhuub aannemen skatiie.quote:
Dat is natuurlijk een schandequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dokter verdient meer dan een Annemarie. Ongelooflijk!
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Huub, hij wil liever niet meer in de belangstelling komen.
Wie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, haar eeste woord naar Jaap toe was ; Kassa.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
Volgens mij weet deze wel dat ze de boel oplicht.
Het is gewoon een gladde praatster.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, haar eeste woord naar Jaap toe was ; Kassa.
Saai vind ik het. Niks spiritueels aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een gladde praatster.
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Saai vind ik het. Niks spiritueels aan
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopen
De vis wordt duur betaald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopen
Kabouters zijn leuk skatiie. Jaap niet.quote:
Maar dat-ie wel de show van Jaap komt stelen door zich te laten zien op de chat is niet erg consequent.quote:
Ik moet hemelmaal wennuninga aan die nieuwe spirituele wave wow!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Val je middenin het spirituele gesprek?
Ach, hij komt gewoon een beetje meepraten in de chat, leuk toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat-ie wel de show van Jaap komt stelen door zich te laten zien op de chat is niet erg consequent.
Je was geen bedplasser he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Van een fietsje gevallen en nog nooit iemand verteld. En of hij een bedplasser is geweest? Je zit te vissen vindt Jaap.
Wat een bedriegster![]()
LAAT HET LOS TOM, LAAT HET LOS. LOSSSEERDELOSSSSS.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Dementor het volgende:
Ik moet hemelmaal wennuninga aan die nieuwe spirituele wave wow!
Studio Vlemmix chat via mIRCquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand hoe je het chatkanaal via mIRc bereikt?
Tnx!quote:
Ach, hij kan die PM niet uitleggen. LS misschien wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ongelovelijk dat hij je ophing BQ.
http://irc.tweakers.net/SVquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand hoe je het chatkanaal via mIRc bereikt?
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu een vooraf ingestudeerd praatje over obesitas met PietjeSV aan de telefoon.
Het zijn sukkels beequeen. Laffe mannetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.
Het is een stomme imbeciel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.
I know dear. Wat een triest programma is het ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Disana het volgende:
Het zijn sukkels beequeen. Laffe mannetjes.
Zeker weten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
Nou....dat wordt vast een pracht cariere
Even met zijn allen SMS-jes gaan sturen misschien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Jaap wat een klootzak, en ik zeg het nog netjes.
BQ respekt voor jou meis.
KutNSB-er die LS, komt wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Jian zegt wat en hup weg door PietjeSV
Ik kom er niet eens meer op, maar het boeit ook niet, gaat nergens over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Wat een stellen zwartekousen tyfus mongolen daar op die chat. Gekicked voor het woordje vetklep en daarna nog een keer omdat ik vroeg waarom ik het woordje ........... niet mocht zeggen.
Dat is het, het boeit niet en nu het serieus is is het ook niet -ongewild-grappig meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens meer op, maar het boeit ook niet, gaat nergens over.
Welkom! http://irc.tweakers.net/SVquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Wat een stellen zwartekousen tyfus mongolen daar op die chat. Gekicked voor het woordje vetklep en daarna nog een keer omdat ik vroeg waarom ik het woordje ........... niet mocht zeggen.
same here !quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naamquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?
Is dat Vraag me Raak al geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Cc moet oppassen, voel weer een bannetje opkomen
Ja dat was met Jaap zelf. Zie updates, ik doe ze per onderdeel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Vraag me Raak al geweest?
Ja maar als je nog een waarschuwing krijgt kunnen ze toch niet gelijk bannen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naam
Ja en we weten ook wel met wie. Na jaren Manu is er een nieuw doelwit gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is allemaal besproken vanmiddag ga daar maar van uit.
yeps...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
Hoorden jullie dat ook over Beequeen??
Wat Jaap zegt raakt me niet, maar dát hij het mag zeggen on stream.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef versabommie het volgende:
Ohw Beequeen, Jaap wil je nek breken
Ja, en hoop echt dat BQ een klacht gaat indienen, en scheinheilige PietjeSV/LS zei op de chat dat de klacht al genoteerd was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
Ik las het tot 2x toe had hij het over haar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
Dat hoop ik ook en als ik jou was zou ik er wat mee doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Jaap zegt raakt me niet, maar dát hij het mag zeggen on stream.
Ik hoop dat Heidi het op zijn You Tube zet.
ja en dan gaat hij op die vlemmix chat zitten. (hoezo geen belangstelling meer)quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is haar gekrenkte trots aan het oppoetsen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef akveor het volgende:
Leeft BQ nog? Ik heb d'r nog niet zien posten op deze pagina...
Volgens mij is iedereen hier juist in stakingquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Gert het volgende:
't Is voetbalavond, en ik heb net effe "rust" nu, maar het wordt hier en in de updates leuk bijgehouden, thx.
ik wel en dan bepaalde reakties lezen van andere fokkersquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier juist in staking
heeee, hij reageerde op jouw sms?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
net gesmst: Eerst je excuses aan beequeen anders blijft het stil... kijken of hij erin trapt
Jaap: Ik word hier bedreigd. Boeie, dan lekker niet, het is jullie kans, ik laat me nooit chanteren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
net gesmst: Eerst je excuses aan beequeen anders blijft het stil... kijken of hij erin trapt
Van mij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik wel en dan bepaalde reakties lezen van andere fokkers
Ik zag wat vrolijke caps, en een SV-update van een half uur oud. Maar nu je het zegt: het is hier toch wel vrij rustig ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Stefan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, niet van jou, lees ff terug.
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
Voor elke gast een aparte update. Ik neem aan dat je Jaaps domme opmerkingen richting bq al hebt kunnen lezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag wat vrolijke caps, en een SV-update van een half uur oud. Maar nu je het zegt: het is hier toch wel vrij rustig ja.
Ach het bleef zo stil ik denk ff narrenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.
Teun je loopt achter. BQ kreeg een pm van Jaap met een berichtje wat Jaap nooit kon weten want die verdiept zich daar niet in. rara van wie Jaap dat heeft...TOEN is het balletje pas gaan rollen. Om dan on stream nog 2x flink af gekat te worden waaronder "hoe kan ik BQ haar nek breken"?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Staking.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
Tuinfluiter meldt zich
Heb jij geen zin om verder te updaten? Ik ben er een beetje moe van
Toch zitten veel COSsers gewoon in de chat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij ook? top. Sorry vind/vond het nu echt tever gaan.
Je moet doen wat je wilt doen en Andy was ook interessant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zitten veel COSsers gewoon in de chat.
En ik wilde Andy de autist zien en vind het leuk om updates te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |