Kat heeft een gebroken staart.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
Mera is lid van NoLife en loopt weg met Slaaaaaajjjj.
Wat we ook zeggen, ze blijft hem verdedigen. Tsja.....
LS komt vanavond niet . Hij is van de trap geflikkerd en heeft 2 gekneusde ribben, spierscheuring
en iets in zijn rug.
Karma is a bitch.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En een kattenstaart kan je niet spalken. Hij schijnt er amper last van te hebben,
want hij loopt gewoon door het huis en speelt mijn zijn speeltjes. Je moet er alleen niet aankomen.
Dan krijg ik een mep (en terecht).
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik had toch echt in gedachten dat hier anders omgesprongen werd met leden en dat je hier wel je meningen ed kwijt kon, pfff lijkt wel Nowlive 2 in dit geval.
Nou die andere gedachten hoeft niet eens meer, maar laat ze iig uitleg geven, ow ja ze mag volgende week woensdag bij Sly op schoot zitten, zou het dat zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetwen er maar aan
![]()
Alhoewel een goeie blowjob haar nog wel eens op andere gedachten wil brengen
Waar kan ik dat vinden ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sukkellllllll Sukkeltjuhhhhh!!
Yvonne is een lief klein, nee een lief klein erg dik poesje die gewoon gaat spinnen en springt als je spring! roeptquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetwen er maar aan
![]()
Alhoewel een goeie blowjob haar nog wel eens op andere gedachten wil brengen
Typ ik een bericht, is ie verdwenen. Vreemd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Vroeger riep men wel eens: OP is klaar!
quote:maandag 25 januari 2010 10:39[/url] schreef yvonne het volgende:[/b]
En die DitZuigt heb ik de prullenbak in gesmeten en dat ga ik doen met iedere tokkie die hier denkt shit te plaatsen waar we geen ene moer van begrijpen.
Koop een dagboek.
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.quote:
Geen woord Spaans bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
wie zijn dat ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa deel 6
Ow ja, en dat is een permanente ban waard vind je? Of ga je daar niet over?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |