Duidelijk, direct en helemaal mee eens.quote:
Geen woord Spaans bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
wie zijn dat ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa deel 6
Ow ja, en dat is een permanente ban waard vind je? Of ga je daar niet over?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
Podium aan het bekleden voor "open podium" morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Wat zijn ze nou toch aan het maken, ik snap er geen bal van ?
geloof het podium voor morgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Het podium voor het OPEN PODIUM.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly en Nick (die gewezen partner van 'm )
Dat was Dottey gisteravond, ze maakte een grapje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
Okee, ik hoorde eerder iemand iets roepen over een sjoelbak, dus ik dacht dat ze die misschien aan het inpakken waren als kado ofzo
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kiloquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.
Er is een plekje "opengevallen" dus. Sly zit dan wel niet in de show maar loopt daar vanavond misschien wel rond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
Bij wijze van spreken dan hè? Maar bommie, hier wil je toch serieus niet mee in gesprek? Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kilo
Daar krijg je de kans niet voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |