Het podium voor het OPEN PODIUM.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Wat zijn ze nou toch aan het maken, ik snap er geen bal van ?
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly en Nick (die gewezen partner van 'm )
Dat was Dottey gisteravond, ze maakte een grapje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
Okee, ik hoorde eerder iemand iets roepen over een sjoelbak, dus ik dacht dat ze die misschien aan het inpakken waren als kado ofzo
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kiloquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.
Er is een plekje "opengevallen" dus. Sly zit dan wel niet in de show maar loopt daar vanavond misschien wel rond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
Bij wijze van spreken dan hè? Maar bommie, hier wil je toch serieus niet mee in gesprek? Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kilo
Daar krijg je de kans niet voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, daar zou ik dus geen minuut discussie aan gaan spenderen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan hè? Maar bommie, hier wil je toch serieus niet mee in gesprek? Zonde van je tijd.
Verstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef versabommie het volgende:
Neuh, daar zou ik dus geen minuut discussie aan gaan spenderen...
Zou Yvonne zich echt laten manipuleren door een Sly? Ken haar verder niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik hoor Puty zeggen dat er een goed gesprek heeft plaatsgevonden tussen NoLife en FOK! Weet iemand hier meer van?
Yvonne?
Lees mijn post Chanel.quote:
In elk geval niet tussen Fok en NL (Sly)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk is er vrede, er is helemaal nooit oorlog geweest.
Wil je stoppen met 't bespreken van bans in de COS. Zoals eerder aangegeven, mail naar yvonne of forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
Zou Yvonne zich echt laten manipuleren door een Sly? Ken haar verder niet.
Maar daarom vond ik die ban echt vaag, dus misschien 1+1=????
Yvonne laat zich door niemand manipuleren. Believe you me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
Misschien dat hij denkt als ik er een paar bannetjes afhaal en je mag weer op de site dan zijn we weer vriendjes??? ja ik roep ook maar wat, maar ik weet niks van een vredespijpquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
Iemand op stream: "Ewald heeft vrede gesloten met Fok, er is een goed gesprek geweest tussen NL en Fokleden, nou ja vrede gesloten, het was een goed gesprek" Johan: "ah, goede zaak, dat sloeg ook nergens op"
Waarschijnlijk een verwijzing naar het radio-gebeuren
Yeah surequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maar daarom vond ik die ban echt vaag, dus misschien 1+1=????
Dankjewel Pietje.quote:
Heb ik gedaan en DitZuigt ook, maar we krijgen geen uitleg, laat staan een antwoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je stoppen met 't bespreken van bans in de COS. Zoals eerder aangegeven, mail naar yvonne of forum@fok.nl
Dat is een heel verhaal. Allemaal terug te lezen in de FOK! user gezocht reeks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
Gezien. Maar was er dan wat tussen NL en Fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |