Kat heeft een gebroken staart.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
Mera is lid van NoLife en loopt weg met Slaaaaaajjjj.
Wat we ook zeggen, ze blijft hem verdedigen. Tsja.....
LS komt vanavond niet . Hij is van de trap geflikkerd en heeft 2 gekneusde ribben, spierscheuring
en iets in zijn rug.
Karma is a bitch.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En een kattenstaart kan je niet spalken. Hij schijnt er amper last van te hebben,
want hij loopt gewoon door het huis en speelt mijn zijn speeltjes. Je moet er alleen niet aankomen.
Dan krijg ik een mep (en terecht).
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik had toch echt in gedachten dat hier anders omgesprongen werd met leden en dat je hier wel je meningen ed kwijt kon, pfff lijkt wel Nowlive 2 in dit geval.
Nou die andere gedachten hoeft niet eens meer, maar laat ze iig uitleg geven, ow ja ze mag volgende week woensdag bij Sly op schoot zitten, zou het dat zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetwen er maar aan
![]()
Alhoewel een goeie blowjob haar nog wel eens op andere gedachten wil brengen
Waar kan ik dat vinden ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sukkellllllll Sukkeltjuhhhhh!!
Yvonne is een lief klein, nee een lief klein erg dik poesje die gewoon gaat spinnen en springt als je spring! roeptquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon "the Boss", rucksichlos onrechtvaardig als het moetwen er maar aan
![]()
Alhoewel een goeie blowjob haar nog wel eens op andere gedachten wil brengen
Typ ik een bericht, is ie verdwenen. Vreemd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Vroeger riep men wel eens: OP is klaar!
quote:maandag 25 januari 2010 10:39[/url] schreef yvonne het volgende:[/b]
En die DitZuigt heb ik de prullenbak in gesmeten en dat ga ik doen met iedere tokkie die hier denkt shit te plaatsen waar we geen ene moer van begrijpen.
Koop een dagboek.
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.quote:
Geen woord Spaans bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
wie zijn dat ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa deel 6
Ow ja, en dat is een permanente ban waard vind je? Of ga je daar niet over?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk, direct en helemaal mee eens.
Podium aan het bekleden voor "open podium" morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Wat zijn ze nou toch aan het maken, ik snap er geen bal van ?
geloof het podium voor morgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Het podium voor het OPEN PODIUM.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Jian het volgende:
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly en Nick (die gewezen partner van 'm )
Dat was Dottey gisteravond, ze maakte een grapje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
Okee, ik hoorde eerder iemand iets roepen over een sjoelbak, dus ik dacht dat ze die misschien aan het inpakken waren als kado ofzo
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kiloquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Slaaaajjjjjj je doodschopt. Bak asociaal.
Er is een plekje "opengevallen" dus. Sly zit dan wel niet in de show maar loopt daar vanavond misschien wel rond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, wat een kneus die Sly dan, die schop je toch binnen 5 minuten verbaal helemaal dood?
Bij wijze van spreken dan hè? Maar bommie, hier wil je toch serieus niet mee in gesprek? Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
En ik ben een lilliputter van hooguit 10 kilo
Daar krijg je de kans niet voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, daar zou ik dus geen minuut discussie aan gaan spenderen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan hè? Maar bommie, hier wil je toch serieus niet mee in gesprek? Zonde van je tijd.
Verstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef versabommie het volgende:
Neuh, daar zou ik dus geen minuut discussie aan gaan spenderen...
Zou Yvonne zich echt laten manipuleren door een Sly? Ken haar verder niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik hoor Puty zeggen dat er een goed gesprek heeft plaatsgevonden tussen NoLife en FOK! Weet iemand hier meer van?
Yvonne?
Lees mijn post Chanel.quote:
In elk geval niet tussen Fok en NL (Sly)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk is er vrede, er is helemaal nooit oorlog geweest.
Wil je stoppen met 't bespreken van bans in de COS. Zoals eerder aangegeven, mail naar yvonne of forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
Zou Yvonne zich echt laten manipuleren door een Sly? Ken haar verder niet.
Maar daarom vond ik die ban echt vaag, dus misschien 1+1=????
Yvonne laat zich door niemand manipuleren. Believe you me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
Misschien dat hij denkt als ik er een paar bannetjes afhaal en je mag weer op de site dan zijn we weer vriendjes??? ja ik roep ook maar wat, maar ik weet niks van een vredespijpquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
Iemand op stream: "Ewald heeft vrede gesloten met Fok, er is een goed gesprek geweest tussen NL en Fokleden, nou ja vrede gesloten, het was een goed gesprek" Johan: "ah, goede zaak, dat sloeg ook nergens op"
Waarschijnlijk een verwijzing naar het radio-gebeuren
Yeah surequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maar daarom vond ik die ban echt vaag, dus misschien 1+1=????
Dankjewel Pietje.quote:
Heb ik gedaan en DitZuigt ook, maar we krijgen geen uitleg, laat staan een antwoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je stoppen met 't bespreken van bans in de COS. Zoals eerder aangegeven, mail naar yvonne of forum@fok.nl
Dat is een heel verhaal. Allemaal terug te lezen in de FOK! user gezocht reeks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
Gezien. Maar was er dan wat tussen NL en Fok!?
Bedankt voor het antwoordt Nick.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef onlynick het volgende:
Nee niet sly en ik.
Heb 1x een poging gedaan om normaal tegen elkaar te doen en niet om alles te vergeten daarvoor is te veel gebeurd maar om elkaar tegen te kunnen komen zonder elkaar in de haren te vliegen.
Maar meneer wil niet dan niet vind het best.
Zodra hij wil hoor ik het wel en ja hoor ik wil ook met hem op de bank bij jaap..
Maar zonder dit opgelost te hebben ga ik op alles een rem zetten. omdat het anders echt jerry tv gaat worden en daar heb ik geen zin in.
Nee ik ook niet. Bij mijn weten zijn er nog altijd een aantal mensen die een NL ban hebben of zelfs ook een ban op zijn radio. Maar goed, een kinderhand is gauw gevuld en zoals we konden zien zat Sly gisteren ook alweer klaar om applaus in ontvangst te nemen van ons (wat uitbleef).quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien dat hij denkt als ik er een paar bannetjes afhaal en je mag weer op de site dan zijn we weer vriendjes??? ja ik roep ook maar wat, maar ik weet niks van een vredespijp
Oke ik geloof je meteen, zoals ik al zei ik ken haar verder niet, en het banbeleid ken ik ook niet hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yvonne laat zich door niemand manipuleren. Believe you me.
Die ban bemoei ik me niet mee.
Sly komt rond 14:00 uur .quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef san39 het volgende:
owke sly is er dus niet
(eh ja loop achter en ik lees niet alles![]()
)
vanavond op de bank
okey dat snap ik maar komt ie ook bij jaap dan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly komt rond 14:00 uur .
En Puty technisch Nowlive medewerkter lijkt me een fijne goede lieve knul.
Mja, registreren moest je je bij Ustream ook al. Ben meer benieuwd wat ze met de eventuele private messaging gaan doen waar nogal wat mensen onder te lijden hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
Er werd ook gezegt dat je straks je verplicht moet registreren op de chat, 1 en 1 is 2 als Puty dat allemaal regelt, dan kan hij fijn alle I.P.`s chekken en doorgeven.
Sly zal best zo even in beeld zijn, Sly heeft zo vergadering in studio Vlemmixquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef san39 het volgende:
okey dat snap ik maar komt ie ook bij jaap dan??
Het ís dat Fluiter het quote dat ik dit nu lees, wil hier toch even op ingaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mera is lid van NoLife en loopt weg met Slaaaaaajjjj. Wat we ook zeggen, ze blijft hem verdedigen. Tsja.....
Jawel dat gesprek zou dan vanavond plaats vinden maar dat is allemaal afgeblazen, Jaap heeft er nog iets over gezegd in zijn blog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Sly zal best zo even in beeld zijn, Sly heeft zo vergadering in studio Vlemmix
maar dacht niet dat hij nog in show Jaap komt, zou kunnen , verwacht het niet,
dat idee "forumbeheerder Nowlive in gesprek met een fokker" is dacht ik vanavond niet meer.
f PM's gelezen kunnen worden zoals op NLquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, registreren moest je je bij Ustream ook al. Ben meer benieuwd wat ze met de eventuele private messaging gaan doen waar nogal wat mensen onder te lijden hebben.
ik ben allang the fuck over it,hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oh men, krijgen we hier nu weer die hele has been discussie over wie slecht en wie slechter was.
Get the fuck over it.
niet voor sly of wie dan ook maar voor vlemmix eh dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef san39 het volgende:
[..]
ik ben allang the fuck over it,hoor
enne ben zekers geen meeloper,
vind t alleen leuk om te volgen en toevallig is ie daar bij vlem
en dat is ook waarom ik op de chat kwam
Weet hoe het werkt..quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Het gestook begint al meteen: het gaat over Angela.
Ik vind Johan zo dom dat hij hieraan meedoet. Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef onlynick het volgende:
[..]
Weet hoe het werkt..
Dat was voor mij ook reden om verlopig te kappen met te helpen met SV
omdat sly direct met iedereen in dicussie gaat en je zwart gaat maken is hem niet gelukt maar schiet alleen niet op. Daarom voor mij eerst eis dat dit uitgevochten is op stream of er buiten maakt me geen fluit uit.
maar dat zal toch niet gebeuren dus we blijven het wel op afstand volgen hahaha.
Helemaal met je eens terwijl er een onwijs leuk format klaar ligt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Johan zo dom dat hij hieraan meedoet. Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.
Wat is de klacht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.
Sly krijgt maakt vanzelf wel problemen daar. Het is alleen niet te hopen dat hij SV mee omlaag trekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef onlynick het volgende:
[..]
Helemaal met je eens terwijl er een onwijs leuk format klaar ligt.
Maar ik durf het op deze manier niet aan.
Dus eerst maar eens dingen oplossen en denk voor stream tussen mij en sly het beste is dan is het eens en voor altijd duidelijk hoe dingen zijn gelopen.
Gebruikt ook een andere naam heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef Margo37 het volgende:
Sly kent geen Angela van Bronmagazine, ikke wel hahahaa
Dat we van alles verzinnen. Dat we problemen zelf creëren. Dat mensen dingen van Alsido over computerprogramma's niet snappen en dan gaan zeuren.quote:
Lees even omhoog, Nick post hier. De andere persoon is Puty.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar???????????????
Alsido die URL als urrel uitspreekt, bedoel je? En die mailadressen handmatig wil invoeren?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef Disana het volgende:
Dat mensen dingen van Alsido over computerprogramma's niet snappen en dan gaan zeuren.
Nick zit op Fok en Sly en Puty in het paleis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar???????????????
Die Alsido. Hij klonk zeer misprijzend over de chatters, bepaald niet complimenteus en het leek erop dat hij even fijn kon spuien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido die URL als urrel uitspreekt, bedoel je? En die mailadressen handmatig wil invoeren?
Dát is tenminste een duidelijke post.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nick zit op Fok en Sly en Puty in het paleis.
Johan: De koffie loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |