Hij haalt ze anders wel allemaal in huis. Echt het ergste van het ergste haalt hij binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het goed dat Johan er niets mee te maken wil hebben. Met het oog op de politieke aspiraties van Johan kun je echt geen conflicten van deez aard gebruiken.
Het is een groot complot, zeg ik je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb begrepen dat Nick de Nowlive sitebouwer was, dat Sly vanaf het begin de beheerder was,
Nick ging weg en Puty is nu de sitebouwer.
Angela schreef eerder streamverslagen op Nowlive.
In dat opzicht vind ik hem idd naief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij haalt ze anders wel allemaal in huis. Echt het ergste van het ergste haalt hij binnen.
Ik denk dat hij waarschuwingen ook niet wil horen in het kader van het 'ik bemoei me er niet mee'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dat opzicht vind ik hem idd naief.
Maar wat kunnen wij dan doen? Als een stel kinderen bij de poppenkast keihard 'jan klaassen, de wolf staat achter je!!!' roepen? Dat is toch niet onze taak, maar meer van mensen die close met Johan zijn, zoals Mera oid.
Ik denk dat Johan heus ook de verhalen wel kent, maar zoiets heeft van, wie spreekt de waarheid, wie is er wel of niet te *vertrouwen*, daarom misschien zijn instelling van ik bemoei me er niet mee en wil er niet bij betrokken worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar wat kunnen wij dan doen? Als een stel kinderen bij de poppenkast keihard 'jan klaassen, de wolf staat achter je!!!' roepen? Dat is toch niet onze taak, maar meer van mensen die close met Johan zijn, zoals Mera oid.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef Maanvis het volgende:
ik zou het wel erg triest, maar ook erg tekenend vinden, als het in de eindhovensche gemeenteraad nog eens over hdngmw gaat
Riep hij gisteren ook al, ik dacht meteen aan Ianquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik moet nog een goede animatie tekenaar erbij, Heleen had al een goede tekenaar
geregeld maar moet nog meer tekeningen hebben, moet nog een tekenaar erbij hebben.
Publiek. Podiumbeesten hebben ze blijkbaar genoeg, want de drie bloemetjesjurken van Nowlive die de Mega Mindy-act gaan doen moesten naar volgende week worden verschoven.quote:
Mera is lid van NoLife en loopt weg met Slaaaaaajjjj. Wat we ook zeggen, ze blijft hem verdedigen. Tsja.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
quote:
Daar zullen waarschijnlijk ook de aanmeldingen voor donderdag tussen zitten. Naja, dat zien ze vrijdag dan wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alsido was bezig met mapjes maken, juiste emailsadressen zijn onduidelijk, 5300 emails die nog
nagelezen moeten worden.
En die melden zich en masse aan via de chat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
Johan en Alsido zijn weer personeel aan het ronselen via de stream
Alsido plukt iemand van de chat om te helpen met de mail-accounts.
Johan zoekt een timmerman cq allround klusjesman.
Dachut niet. Er heeft zich 1 persoon aangeboden op chat. Ene Twiki, die kan binnen een half uur aanwezig zijn. Twiki gaat proberen de mail-accounts op orde te brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
En die melden zich en masse aan via de chat?
Als naïevelingen als Johan een project beginnen, komen allerlei profiteurs en ratten onder hun steen vandaan gekropen. Proberen allemaal een hapje uit de ruif mee te vreten. Dat is nu eenmaal een maatschappelijk gegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik heb begrepen heeft Sly Nowlive van Nick gepikt.
Toevoeging: ik heb trouwens geen flauw benul hoe die Nick bij Vlemmix terecht is gekomen.
Is die Nick dan ook een rat en een profiteur? Over hem heb ik nooit verhalen gehoord, ik ken alleen zijn stem van dat SUKKELTJE!!! bandje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als naïevelingen als Johan een project beginnen, komen allerlei profiteurs en ratten onder hun steen vandaan gekropen. Proberen allemaal een hapje uit de ruif mee te vreten. Dat is nu eenmaal een maatschappelijk gegeven.
Volgens mij wilde Nick zelfs de strijdbijl begraven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Is die Nick dan ook een rat en een profiteur? Over hem heb ik nooit verhalen gehoord, ik ken alleen zijn stem van dat SUKKELTJE!!! bandje.
Hans is een goeie vent. Als het druk is op de chat en er ontstaat rotzooi, verliest hij het overzicht en is hij soms het juiste spoor een beetje bijster, maar over het algemeen kun je hem heel goed hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Hans valt best mee hè als het er echt op aankomt.
Sukkellllllll Sukkeltjuhhhhh!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die Nick is van die joetoep opnamen, dat zijn strot wordt doorgesneden door S.
Dan moet hij het wel van je aannemen. Want naast naïef is hij ook nog zo eigenwijs als wat. Een veelvoorkomende doch dodelijke combinatie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De discussie met Sly heeft dus kennelijk al off-stream plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is van de trap geflikkerd en heeft 2 gekneusde ribben, spierscheuring en iets in zijn rug.
DitZuigt weet precies hoe het zit, maar ja die kreeg hier een permanente ban hier zomaar voor de lala, geen waarschuwing, nada.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat doe Nick daar dan, hij stond 10 dagen geleden buiten beeld, mensen op de stream
herkenden zijn stem, dat Nick in studio Vlemmix was?
Ik ken Nick verder niet.
Als ik de verhalen allemaal mag geloven doen ze niet voor elkaar onder. Familie van Rattumquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Is die Nick dan ook een rat en een profiteur? Over hem heb ik nooit verhalen gehoord, ik ken alleen zijn stem van dat SUKKELTJE!!! bandje.
Nee, ik niet. Sly heeft die caps naar Yvonne gemaild en zij heeft ze hier op Fok geplaatst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Nick zelfs de strijdbijl begraven.
PB, jij had daar toch caps van? Van Nolife bedoel ik dan.
Die heeft Sly zelf via Yvonne gepubliceerd toch ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Nick zelfs de strijdbijl begraven.
PB, jij had daar toch caps van? Van Nolife bedoel ik dan.
Ik ben inmiddels bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
Pearlbitch, lees je over mijn vraag heen?
Ninja edit: Oh wacht, je loopt achter.![]()
Die caps heb ik ook wel, dat zijn trouwens prive mails van Nick naar Sly en die mogen wel geplaatst worden door iemand die DitZuigt een ban gaf omdat ze volgens zeggen prive info neerzette waar DitZuigt zich niet aan schuldig maakte, verhaaltje in eigen woorden met een voornaam erin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Sly heeft die caps naar Yvonne gemaild en zij heeft ze hier op Fok geplaatst.
Lijkt me sterk, want er staat niets in het banmeldtopic.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
DitZuigt weet precies hoe het zit, maar ja die kreeg hier een permanente ban
Ik zat ook al te zoeken en kon dus ook niks vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want er staat niets in het banmeldtopic.
Yvonne meldt het daar niet altijd maar ze schreef het wel in het 'Jaap zoekt Fokker' topic.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mevrouw die hier "rood" is en PietjePuk heeft het bevestigd omdat ze prive info zou hebben geplaatst, maar dat was het niet, ze heeft nog gemaild over uitleg waarom ze een ban had maar die mevrouw vind het niet nodig om te reageren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die mails van Nick worden op verzoek van Sly wel door haar zelf geplaatst? Wat heeft dat met Fok van doen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij wilde Yvonne niet alleen die mails hier plaatsen, omdat het niks met FOK van doen heeft.
Ze spant samen met Sly. Het is één groot complot, wat ik je brom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mevrouw die hier "rood" is en PietjePuk heeft het bevestigd omdat ze prive info zou hebben geplaatst, maar dat was het niet, ze heeft nog gemaild over uitleg waarom ze een ban had maar die mevrouw vind het niet nodig om te reageren.
Ik had toch echt in gedachten dat hier anders omgesprongen werd met leden en dat je hier wel je meningen ed kwijt kon, pfff lijkt wel Nowlive 2 in dit geval.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze spant samen met Sly. Het is één groot complot, wat ik je brom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |