Bedankt voor het antwoordt Nick.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef onlynick het volgende:
Nee niet sly en ik.
Heb 1x een poging gedaan om normaal tegen elkaar te doen en niet om alles te vergeten daarvoor is te veel gebeurd maar om elkaar tegen te kunnen komen zonder elkaar in de haren te vliegen.
Maar meneer wil niet dan niet vind het best.
Zodra hij wil hoor ik het wel en ja hoor ik wil ook met hem op de bank bij jaap..
Maar zonder dit opgelost te hebben ga ik op alles een rem zetten. omdat het anders echt jerry tv gaat worden en daar heb ik geen zin in.
Nee ik ook niet. Bij mijn weten zijn er nog altijd een aantal mensen die een NL ban hebben of zelfs ook een ban op zijn radio. Maar goed, een kinderhand is gauw gevuld en zoals we konden zien zat Sly gisteren ook alweer klaar om applaus in ontvangst te nemen van ons (wat uitbleef).quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien dat hij denkt als ik er een paar bannetjes afhaal en je mag weer op de site dan zijn we weer vriendjes??? ja ik roep ook maar wat, maar ik weet niks van een vredespijp
Oke ik geloof je meteen, zoals ik al zei ik ken haar verder niet, en het banbeleid ken ik ook niet hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yvonne laat zich door niemand manipuleren. Believe you me.
Die ban bemoei ik me niet mee.
Sly komt rond 14:00 uur .quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef san39 het volgende:
owke sly is er dus niet
(eh ja loop achter en ik lees niet alles![]()
)
vanavond op de bank
okey dat snap ik maar komt ie ook bij jaap dan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly komt rond 14:00 uur .
En Puty technisch Nowlive medewerkter lijkt me een fijne goede lieve knul.
Mja, registreren moest je je bij Ustream ook al. Ben meer benieuwd wat ze met de eventuele private messaging gaan doen waar nogal wat mensen onder te lijden hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
Er werd ook gezegt dat je straks je verplicht moet registreren op de chat, 1 en 1 is 2 als Puty dat allemaal regelt, dan kan hij fijn alle I.P.`s chekken en doorgeven.
Sly zal best zo even in beeld zijn, Sly heeft zo vergadering in studio Vlemmixquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef san39 het volgende:
okey dat snap ik maar komt ie ook bij jaap dan??
Het ís dat Fluiter het quote dat ik dit nu lees, wil hier toch even op ingaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mera is lid van NoLife en loopt weg met Slaaaaaajjjj. Wat we ook zeggen, ze blijft hem verdedigen. Tsja.....
Jawel dat gesprek zou dan vanavond plaats vinden maar dat is allemaal afgeblazen, Jaap heeft er nog iets over gezegd in zijn blog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Sly zal best zo even in beeld zijn, Sly heeft zo vergadering in studio Vlemmix
maar dacht niet dat hij nog in show Jaap komt, zou kunnen , verwacht het niet,
dat idee "forumbeheerder Nowlive in gesprek met een fokker" is dacht ik vanavond niet meer.
f PM's gelezen kunnen worden zoals op NLquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, registreren moest je je bij Ustream ook al. Ben meer benieuwd wat ze met de eventuele private messaging gaan doen waar nogal wat mensen onder te lijden hebben.
ik ben allang the fuck over it,hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oh men, krijgen we hier nu weer die hele has been discussie over wie slecht en wie slechter was.
Get the fuck over it.
niet voor sly of wie dan ook maar voor vlemmix eh dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef san39 het volgende:
[..]
ik ben allang the fuck over it,hoor
enne ben zekers geen meeloper,
vind t alleen leuk om te volgen en toevallig is ie daar bij vlem
en dat is ook waarom ik op de chat kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |