f PM's gelezen kunnen worden zoals op NLquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, registreren moest je je bij Ustream ook al. Ben meer benieuwd wat ze met de eventuele private messaging gaan doen waar nogal wat mensen onder te lijden hebben.
ik ben allang the fuck over it,hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oh men, krijgen we hier nu weer die hele has been discussie over wie slecht en wie slechter was.
Get the fuck over it.
niet voor sly of wie dan ook maar voor vlemmix eh dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef san39 het volgende:
[..]
ik ben allang the fuck over it,hoor
enne ben zekers geen meeloper,
vind t alleen leuk om te volgen en toevallig is ie daar bij vlem
en dat is ook waarom ik op de chat kwam
Weet hoe het werkt..quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Het gestook begint al meteen: het gaat over Angela.
Ik vind Johan zo dom dat hij hieraan meedoet. Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef onlynick het volgende:
[..]
Weet hoe het werkt..
Dat was voor mij ook reden om verlopig te kappen met te helpen met SV
omdat sly direct met iedereen in dicussie gaat en je zwart gaat maken is hem niet gelukt maar schiet alleen niet op. Daarom voor mij eerst eis dat dit uitgevochten is op stream of er buiten maakt me geen fluit uit.
maar dat zal toch niet gebeuren dus we blijven het wel op afstand volgen hahaha.
Helemaal met je eens terwijl er een onwijs leuk format klaar ligt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Johan zo dom dat hij hieraan meedoet. Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.
Wat is de klacht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
Alsido doet ook een duit in het zakje, samen klagen over de chat.
Sly krijgt maakt vanzelf wel problemen daar. Het is alleen niet te hopen dat hij SV mee omlaag trekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef onlynick het volgende:
[..]
Helemaal met je eens terwijl er een onwijs leuk format klaar ligt.
Maar ik durf het op deze manier niet aan.
Dus eerst maar eens dingen oplossen en denk voor stream tussen mij en sly het beste is dan is het eens en voor altijd duidelijk hoe dingen zijn gelopen.
Gebruikt ook een andere naam heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef Margo37 het volgende:
Sly kent geen Angela van Bronmagazine, ikke wel hahahaa
Dat we van alles verzinnen. Dat we problemen zelf creëren. Dat mensen dingen van Alsido over computerprogramma's niet snappen en dan gaan zeuren.quote:
Lees even omhoog, Nick post hier. De andere persoon is Puty.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar???????????????
Alsido die URL als urrel uitspreekt, bedoel je? En die mailadressen handmatig wil invoeren?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef Disana het volgende:
Dat mensen dingen van Alsido over computerprogramma's niet snappen en dan gaan zeuren.
Nick zit op Fok en Sly en Puty in het paleis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar???????????????
Die Alsido. Hij klonk zeer misprijzend over de chatters, bepaald niet complimenteus en het leek erop dat hij even fijn kon spuien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido die URL als urrel uitspreekt, bedoel je? En die mailadressen handmatig wil invoeren?
Dát is tenminste een duidelijke post.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nick zit op Fok en Sly en Puty in het paleis.
Johan: De koffie loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |