quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:33 schreef Toverheks het volgende:
Vrouwtje heet Annemarie, en ja ja ze is spiritueel Paranormaal en nog meer, ach hoe verrassend weer zo gast die gek op geesten is.
Ja, nu weten we nog niet wat er komt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Goede opening.
Meteen beginnen met het gesprek.
Ja, een opsomming van de gasten zou nòg beter zijn, maar dit vind ik beter dan het getreuzel in de vorige 2 afleveringen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nu weten we nog niet wat er komt.
Elientje nietquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Annemarie geeft ook trainingen en verdiend haar brood met deze gave.
Ik noem haar inmiddels Meta Foor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:41 schreef beequeen het volgende:
Door Annemarie's inzichten raken vrouwen zwanger.
![]()
Jaap en geld, onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat vragen stellen over haar tarieven.
quote:
Iedereen kan de naam Ditidhuub aannemen skatiie.quote:
Dat is natuurlijk een schandequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dokter verdient meer dan een Annemarie. Ongelooflijk!
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Huub, hij wil liever niet meer in de belangstelling komen.
Wie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Huub, hij wil liever niet meer in de belangstelling komen.
Yep, haar eeste woord naar Jaap toe was ; Kassa.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
Volgens mij weet deze wel dat ze de boel oplicht.
Het is gewoon een gladde praatster.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, haar eeste woord naar Jaap toe was ; Kassa.
Saai vind ik het. Niks spiritueels aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een gladde praatster.
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Saai vind ik het. Niks spiritueels aan
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopen
De vis wordt duur betaald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Ze zou ook prima vis op de markt kunnen verkopen
Kabouters zijn leuk skatiie. Jaap niet.quote:
Maar dat-ie wel de show van Jaap komt stelen door zich te laten zien op de chat is niet erg consequent.quote:
Ik moet hemelmaal wennuninga aan die nieuwe spirituele wave wow!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Val je middenin het spirituele gesprek?
Ach, hij komt gewoon een beetje meepraten in de chat, leuk toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat-ie wel de show van Jaap komt stelen door zich te laten zien op de chat is niet erg consequent.
Je was geen bedplasser he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Van een fietsje gevallen en nog nooit iemand verteld. En of hij een bedplasser is geweest? Je zit te vissen vindt Jaap.
Wat een bedriegster![]()
LAAT HET LOS TOM, LAAT HET LOS. LOSSSEERDELOSSSSS.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Dementor het volgende:
Ik moet hemelmaal wennuninga aan die nieuwe spirituele wave wow!
Studio Vlemmix chat via mIRCquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand hoe je het chatkanaal via mIRc bereikt?
Tnx!quote:
Ach, hij kan die PM niet uitleggen. LS misschien wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ongelovelijk dat hij je ophing BQ.
http://irc.tweakers.net/SVquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand hoe je het chatkanaal via mIRc bereikt?
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu een vooraf ingestudeerd praatje over obesitas met PietjeSV aan de telefoon.
Het zijn sukkels beequeen. Laffe mannetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.
Het is een stomme imbeciel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me zo op te winden hier. Moet ik niet doen, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |