Volgens mij is iedereen hier juist in stakingquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Gert het volgende:
't Is voetbalavond, en ik heb net effe "rust" nu, maar het wordt hier en in de updates leuk bijgehouden, thx.
ik wel en dan bepaalde reakties lezen van andere fokkersquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier juist in staking
heeee, hij reageerde op jouw sms?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
net gesmst: Eerst je excuses aan beequeen anders blijft het stil... kijken of hij erin trapt
Jaap: Ik word hier bedreigd. Boeie, dan lekker niet, het is jullie kans, ik laat me nooit chanteren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
net gesmst: Eerst je excuses aan beequeen anders blijft het stil... kijken of hij erin trapt
Van mij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik wel en dan bepaalde reakties lezen van andere fokkers
Ik zag wat vrolijke caps, en een SV-update van een half uur oud. Maar nu je het zegt: het is hier toch wel vrij rustig ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Stefan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, niet van jou, lees ff terug.
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef versabommie het volgende:
Voor elke gast een aparte update. Ik neem aan dat je Jaaps domme opmerkingen richting bq al hebt kunnen lezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag wat vrolijke caps, en een SV-update van een half uur oud. Maar nu je het zegt: het is hier toch wel vrij rustig ja.
Ach het bleef zo stil ik denk ff narrenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.
Teun je loopt achter. BQ kreeg een pm van Jaap met een berichtje wat Jaap nooit kon weten want die verdiept zich daar niet in. rara van wie Jaap dat heeft...TOEN is het balletje pas gaan rollen. Om dan on stream nog 2x flink af gekat te worden waaronder "hoe kan ik BQ haar nek breken"?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
BeeQueen vond het toch jammer dat LS geen ledematen gebroken had? Vond het nogal een achterlijke opmerking van d'r en niet zeiken dan als je een koekje van eigen deeg krijgt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Staking.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
Tuinfluiter meldt zich
Heb jij geen zin om verder te updaten? Ik ben er een beetje moe van
Toch zitten veel COSsers gewoon in de chat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij ook? top. Sorry vind/vond het nu echt tever gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |