same here !quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naamquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?
Is dat Vraag me Raak al geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Cc moet oppassen, voel weer een bannetje opkomen
Ja dat was met Jaap zelf. Zie updates, ik doe ze per onderdeel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Vraag me Raak al geweest?
Ja maar als je nog een waarschuwing krijgt kunnen ze toch niet gelijk bannen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naam
Ja en we weten ook wel met wie. Na jaren Manu is er een nieuw doelwit gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is allemaal besproken vanmiddag ga daar maar van uit.
yeps...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
Hoorden jullie dat ook over Beequeen??
Wat Jaap zegt raakt me niet, maar dát hij het mag zeggen on stream.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef versabommie het volgende:
Ohw Beequeen, Jaap wil je nek breken
Ja, en hoop echt dat BQ een klacht gaat indienen, en scheinheilige PietjeSV/LS zei op de chat dat de klacht al genoteerd was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
Hoorden jullie dat ook over Beequeen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |