Welkom! http://irc.tweakers.net/SVquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Wat een stellen zwartekousen tyfus mongolen daar op die chat. Gekicked voor het woordje vetklep en daarna nog een keer omdat ik vroeg waarom ik het woordje ........... niet mocht zeggen.
same here !quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef versabommie het volgende:
nou ik zit op die irc, ik ben eraf
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naamquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na die laatste waarschuwing heb je toch niks meer gezegd? en toch er af?
Is dat Vraag me Raak al geweest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Cc moet oppassen, voel weer een bannetje opkomen
Ja dat was met Jaap zelf. Zie updates, ik doe ze per onderdeel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Vraag me Raak al geweest?
Ja maar als je nog een waarschuwing krijgt kunnen ze toch niet gelijk bannen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was idd direct weg. Zie wel mensen nu op de gebanden chat maar weinig nemen een naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |