I know dear. Wat een triest programma is het ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Disana het volgende:
Het zijn sukkels beequeen. Laffe mannetjes.
Zeker weten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
Nou....dat wordt vast een pracht cariere
Even met zijn allen SMS-jes gaan sturen misschien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Jaap wat een klootzak, en ik zeg het nog netjes.
BQ respekt voor jou meis.
KutNSB-er die LS, komt wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Jian zegt wat en hup weg door PietjeSV
Ik kom er niet eens meer op, maar het boeit ook niet, gaat nergens over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Wat een stellen zwartekousen tyfus mongolen daar op die chat. Gekicked voor het woordje vetklep en daarna nog een keer omdat ik vroeg waarom ik het woordje ........... niet mocht zeggen.
Dat is het, het boeit niet en nu het serieus is is het ook niet -ongewild-grappig meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens meer op, maar het boeit ook niet, gaat nergens over.
Welkom! http://irc.tweakers.net/SVquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Wat een stellen zwartekousen tyfus mongolen daar op die chat. Gekicked voor het woordje vetklep en daarna nog een keer omdat ik vroeg waarom ik het woordje ........... niet mocht zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |