Heel moe, ging vannacht 04:00 naar bed en 08:30 wakker en dat is al maanden zo.quote:
Maar hij antwoordde eerlijk dat hij geen flauw idee had waarom hij die vraag drie keer negeerde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij had de vraag of ie vlieft op Liesbeth is ook met een lach af kunnen doen, maar het stelselmatig negeren suggereert dus dat er wel degelijk gevoelens zijn. Dit was de enige vraag die hij negeerde.
En wat dacht je van gebrek aan daglicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij krijgt al maanden nauwelijks fatsoenlijk eten.
Het enige wat Alsido niet lust. En wat maakt Elsepels vandaag voor hem?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ze hebbeb t over mijn vraag over de rode kol...
Met een lekker visje erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ze hebbeb t over mijn vraag over de rode kol...
Om 20:00u, link heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
2:28 nowlive vraagt op de chat: Japieooo vanavond ff bellen live radio?
Dus vanavond weer Live radio
dus vanavond weer radio, weet alleen niet hoelaat en waar die link is gebleven.
Ik weet het niet zeker, maar ik hoorde volgens mij 20.00 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Ik bedoel het niet onaardig, maar die radio heeft niets met de COS of de streams of met ons te maken, dat is gewoon van Nowlivequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Maanvis het volgende:
De overtreffende trap van teringbende. voor inspiratie.
Wel als op de chat aan Jaap gevraagd wordt of ie vanavond in de uitzending wil bellen !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig, maar die radio heeft niets met de COS of de streams of met ons te maken, dat is gewoon van Nowlive
Gloeiende Perensapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja die zocht ik, nou de volgende open jij maar hoor, schrok me de ****** was weer de laatste
Waar Jaap niet op heeft gereageerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel als op de chat aan Jaap gevraagd wordt of ie vanavond in de uitzending wil bellen !
De chat wordt hier continue aangehaald, in dit geval meldt heks dat nl vraagt of Jaap vanavond wil bellen tijdens NL-radio, Sly wil dus met Jaap praten over SV c.q. Tabula Rasa op NL radio, lijkt me zeer relevant ...... en ik benader dat gewoon heel objectief.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar Jaap niet op heeft gereageerd.
Het lijkt me nou niet echt de bedoeling dat we hier elke keer over een mannetje met zijn radio gaan COSsen toch?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De chat wordt hier continue aangehaald, in dit geval meldt heks dat nl vraagt of Jaap vanavond wil bellen tijdens NL-radio, Sly wil dus met Jaap praten over SV c.q. Tabula Rasa op NL radio, lijkt me zeer relevant ...... en ik benader dat gewoon heel objectief.
Jian!!! Keith is van de drank af....net op t nieuws..al 4 maandenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De chat wordt hier continue aangehaald, in dit geval meldt heks dat nl vraagt of Jaap vanavond wil bellen tijdens NL-radio, Sly wil dus met Jaap praten over SV c.q. Tabula Rasa op NL radio, lijkt me zeer relevant ...... en ik benader dat gewoon heel objectief.
Maak je niet dik heksje, ik doe niet aan gevoelighedenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik trek me ff terug en bemoei me er niet mee.
Vraag is natuurlijk wat ie in plaats daarvan neemt nuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jian!!! Keith is van de drank af....net op t nieuws..al 4 maanden
Het is nu al zo'n 4 keer gemeld vandaag, en nu wordt er ook naar de link gevraagd. Mijn mening hoor, maar het lijkt me niets voor de COS, misschien meer iets voor het Jaap topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar goed dat Teun niet meeleest....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het aan de bar over Sly. Ze vinden dat mosselen er niet uitzien en stinken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het aan de bar over Sly. Ze vinden dat mosselen er niet uitzien en stinken.
Drugs deed ie al niet meer volgens hen...misschien alleen nog lekkere wijven nu...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wat ie in plaats daarvan neemt nu
Ja maar Disana, ik heb ook in het vorige deel en in dit deel de gasten van Jaap netjes neergezet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nu al zo'n 4 keer gemeld vandaag, en nu wordt er ook naar de link gevraagd. Mijn mening hoor, maar het lijkt me niets voor de COS, misschien meer iets voor het Jaap topic.
Als het echt niet op zijn plaats is duikt er vanzelf wel een mod op, don't worryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nu al zo'n 4 keer gemeld vandaag, en nu wordt er ook naar de link gevraagd. Mijn mening hoor, maar het lijkt me niets voor de COS, misschien meer iets voor het Jaap topic.
Ik zei alleen maar iets over die voortdurende melding over Nowlive radio en de vraag naar de link. Maar goed het is mijn mening dat NL radio niet in de COS hoort, ik hou verder mijn mondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Disana, ik heb ook in het vorige deel en in dit deel de gasten van Jaap netjes neergezet.
Dus ik weet het ook niet meer hoor, in welk Topic dit, en in welk Topic dat moet geplaatst worden.
ik ook,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar iets over die voortdurende melding over Nowlive radio en de vraag naar de link. Maar goed het is mijn mening dat NL radio niet in de COS hoort, ik hou verder mijn mond
Ik zei het al, maak je niet dik, Ik wist niet dat Jaap eventueel in de uitzending zou komen, dus thanks voor de tip, ga zeker even luisteren, want ik wil wel weten wat Jaap eventueel te vertellen heeft over SV.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Disana, ik heb ook in het vorige deel en in dit deel de gasten van Jaap netjes neergezet.
Dus ik weet het ook niet meer hoor, in welk Topic dit, en in welk Topic dat moet geplaatst moet worden.
volgens mij klopt mijn laaste zin ook nietmoet, moeten ik heb gemoed, oh wordt er helemaal nerveus van
Hoopt op 15.000 mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Harry Loco op de chat. 21 september, de hele afsluitdijk!
Moet je toch kopen zo een vlag??? zoiets begreep ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoopt op 15.000 mensen.
Johan heeft de vredevlaggen.
Harry zei gratis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Moet je toch kopen zo een vlag??? zoiets begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |