Zet dan tenminste de link er nog even in?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Maanvis het volgende:
VV.
OP Volgt als tuinfluiter zin heeft in iets lekkers.
Voor welke opmerking?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Er mag niets negatiefs over Sly in de chat geschreven worden. Er volgde meteen een waarschuwing.
Ik vind het toch wel fijn om te zien dat hij er zo bij hangt en zo onzeker is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef snetje het volgende:
sly heeft gewonnen! hij heeft iedereen weggepest![]()
[ afbeelding ]
oh nee zo moest het in DGK
Wie waar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
Hij vindt geen aansluiting, dát is het.
Mooi
Sly hangt er maar een beetje bij en probeert zich een houding te geven eenzaam aan een tafeltje.quote:
Ah okay.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Sly hangt er maar een beetje bij en probeert zich een houding te geven eenzaam aan een tafeltje.
Nu staat Peter weer bij hem. Even kijken of ik het kan verstaan.
Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Ik kon jullie deze niet onthouden hoor, er moet eigenlijk een cap bij deze tekst van Bommie komen.
4:54 bommie01zegt net op de Vlemchat: Onderschrift bij huidige beeld: Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!
Dat meen je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:06 schreef versabommie het volgende:
Nouja, ik had het dus over dat op de streams een corpulente eenzame man te zien is :
[ afbeelding ]
en vervolgens zie ik dit:
[ afbeelding ]
mhehehe
En jij ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:08 schreef Xsanthe het volgende:
zow jammer
ben gekickttt omdat ik jaap een onbeschofte hork vind die mischien
een liedevol persoon is geworden door zijn geld
hoe dan
Ik krijg er een beetje dit idee bij:quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Nowlive baas Sly en technisch medewerker Puty.
En liesbeth, altijd handig als er nog dingen moeten verdwijnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Els is de enige die daar rondloopt die ik ook in dienst zou nemen. Dat lijkt me een fijn mens.
Daar zit ie dan met al z'n vrienden.quote:
Ik heb ook gezegd dat hij best meevalt als het erop aankomt, maar ik begrijp die dubbelheid dus niet, of het moet afgesproken beleid zijn waar hij ook niet onderuit kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Er even een mailtje aan wijden, kom je in de bespreekronde dan nog even apart met Hansie2010
gaan zitten, want die blijkt volgens ex gebanden een eigenlijk toch wel een hartstikke toffe vent te zijn , daarna volgt er meestal wel een unban.
Liesbeth is net zo oud als ik. Toch zou ik mevrouw tegen haar zeggen. Ze lijkt veel ouder dan ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En liesbeth, altijd handig als er nog dingen moeten verdwijnen.
Liesbeth is 42 jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is net zo oud als ik. Toch zou ik mevrouw tegen haar zeggen. Ze lijkt veel ouder dan ik.
En CC is 1 meter 67.
Ja. En jonger dan Liesbethquote:
Jij hebt ook alles door, hè!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth was dit jaar al jarig, in januari, anderen moeten nog jarig worden en zijn dan ook 42.
Hij had al gegeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
Jaap was er toch al?
Eet hij niet mee?
Of wil hij dat niet on stream doen?
Jaap heeft hem gewoon een duwtje gegeven om onder het sportschoolbezoek uit te weaselen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n sportschoolbezoek met LekkerSimpel ging niet door, daardoor had hij nog wat tijd over.
Zou hij zich zorgen maken over de kale plek die doorschemert?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
Petertje kijkt al zorgelijk...
[ link | afbeelding ]
PBquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jostiband uit elkaar gevallen, triangelspeler gaat solo verder!
[ afbeelding ]
De Goorlapquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is naar de wc geweest beneden en heeft niet doorgetrokken.
Wat een soapquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Het zou overigens best kunnen dat hdngmw zo zenuwachtig was vandaag omdat Zuignapje vandaag aangifte tegen hem heeft gedaan.
Kan er in de openingspost iets van afkortingen komen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Het zou overigens best kunnen dat hdngmw zo zenuwachtig was vandaag omdat Zuignapje vandaag aangifte tegen hem heeft gedaan.
Laat Sly zich nou even lekker met zijn eigen chat bemoeien.........quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Er mag niets negatiefs over Sly in de chat geschreven worden. Er volgde meteen een waarschuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |