neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
lakitu lapo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef S.Seagal het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk hoe weinig wij van elkaar weten.
Ja, en BobbyB's grappen zijn zo slecht dat die ook 1 mag degraderen.quote:
kquote:
Zonet had hij wel een goeie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en BobbyB's grappen zijn zo slecht dat die ook 1 mag degraderen.
Dat bedoel ik nou. We weten genoeg.quote:
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?quote:
So. We cool right.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. We weten genoeg.
Ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?
Cool enough.quote:
Die doktersgrappen over BP.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Broekpaling heb ik nog nooit een geslaagde grap zien maken.
Dacht ik ook net aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Als we gers wegdenken zit hier alleen kaste 1 materiaal nu.
Hoax L0t staat ook ergens hier boven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Die ging weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax L0t staat ook ergens hier boven.
<.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter:
Broekpaling: Ik ging net even wat eten en toen maakte mijn kat een vreemd geluidje.![]()
Dokter: Oooookay?
Broekpaling: Mijn moeder poetste net de kraan en nu blinkt hij weer.
Dokter: Ok.
Broekpaling: Ik kan m'n rechterpink verder buigen dan m'n linkerpink.
Dokter: Mega cool story bro.
Ja, ik mag nergens bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax L0t staat ook ergens hier boven.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Komt php bij de internetdokter.
Php: Wil je een keer met mij uitgaan?
Dokter: Nee
Php: Oké, FICTIEVE INTERNET KNUFFEL.
22quote:
Is dat vreemd ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
SANG!! en nog steeds. LIKE A VIRGIN!!
Zeg wat.quote:
Die ziet dat ik dan in Kaste 1 sta.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Yup. laptop weer terug en UT 3 draait prima op hoge resolutie...erhhm sorry, het ging over kastes he?
Echt, dat jullie het durven te typen, je zal toch een werkgever krijgen die het leest.
Idd dat soort mensen hoeven ze niet achter de balie van de videotheek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Yup. laptop weer terug en UT 3 draait prima op hoge resolutie...erhhm sorry, het ging over kastes he?
Echt, dat jullie het durven te typen, je zal toch een werkgever krijgen die het leest.
Die ziet dat ik topnotch materiaal ben en neemt me aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Haha je bent nu al terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
Sowieso, ik pas niet echt hier op fok, er zijn teveel dingen waar ik mij totaal niet in kan vinden. Daarom.
Je kan het toch goed met ons vinden. Maar volgens mij overtuig je jezelf meer dan ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
Sowieso, ik pas niet echt hier op fok, er zijn teveel dingen waar ik mij totaal niet in kan vinden. Daarom.
Daarom hou ik mijn fok leven en echte leven gescheiden. Ik ben irl wel anders, denk ook anders. Maar hier zeg ik vaak domme dingen voor de grap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
Ik ben anders, kijk ik denk andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben irl wel anders, denk ook anders.
Of naaktpics plaatst op een forum.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens liever dat een werkgever iets ziet over een kaste dan dat hij ziet dat ik hele verhalen typ in fotoboeken van meisjes die mijn dochter zouden kunnen zijn en zelfs probeer met ze af te spreken.
Ook dat nog ja. Naaktfoto's in je eigen keukenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of naaktpics plaatst op een forum.
Ik was manager van 1 van de grootste videotheken van Nederland, lieverd, en met veel plezier vooral, totdat mijn sociale leven er onder begon te lijden. Ik zie daadwerkelijk geen enkele reden om daar lullig over te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd dat soort mensen hoeven ze niet achter de balie van de videotheek.
(K)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
Meeste heb ik toch wel op msn, anyway ik duik nog even neer op bank.
Veel plezier nog hier.
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Naaktfoto's in je eigen keuken. En dat praat dan over 'stel dat een werkgever het ziet'
Eerlijk jij heeft gewoon Hans.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Lakitu het volgende:
Hoe gaat een werkgever mij ooit vinden hier? Het is niet dat ik op mn CV zet dat m'n alias Lakitu is. Wat ook niet zo is aangezien ik een veel dopere nickname heb die ik niet op Fok ga zetten.
Niet eerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
Meeste heb ik toch wel op msn, anyway ik duik nog even neer op bank.
Veel plezier nog hier.
Idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.
Was het leven maar zo'n feest.quote:
Ik heb niet gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Waarom die OP
En als je me dan in die godvergeten 3e kaste zet dan haal me er maar helemaal uit
Je bent een topic of twee te laat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Waarom die OP
En als je me dan in die godvergeten 3e kaste zet dan haal me er maar helemaal uit
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.
Je moet je oath nog fulfillen, net als Aragorn tegenover het Army of the Dead.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je niet ingaat op die opmerkingen over je naaktfoto's. Het lijkt me nl dat ze daar gelijk mee hebben, dat is eerder iets waar een werkgever over zal vallen dan wat geflauwekul.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.
waarom wil je hoger?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Nee hoor ik mag je wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn naam, adres, pincode en telefoonnummer hier maar neerzet. Anders ziet een toekomstige werkgever misschien wel dat ik anoniem post.
de zon gaat iig gratis opquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Ik weet hoeveel users er daadwerkelijk op dit forum zitten, ik kom hier al 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je niet ingaat op die opmerkingen over je naaktfoto's. Het lijkt me nl dat ze daar gelijk mee hebben, dat is eerder iets waar een werkgever over zal vallen dan wat geflauwekul.
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.quote:
Jij bent door het internet heen gezakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ik woon niet in Zwolle, 17 jaar zijn genoeg mensen, foto is niet publicitair (ik heb even flink getest net) Geen enkele foto staat erin, alleen achter de schermen. En dat ik ruben heet kan ook geen kwaad aangezien jullie geen achternaam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.
en dank jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
net zoals bambiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga eens even aan Ado vragen of hij deze film wil downloaden, jeugdsentiment![]()
Dieis omdat ie een beetje zielig is
)
[ afbeelding ]
Als jij ooit je achternaam hebt gepost kan ik je vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
Je zit op het Deltion College. Als ik je wil naaien dan heb ik daar genoeg info voor. Zou het nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon niet in Zwolle, 17 jaar zijn genoeg mensen, foto is niet publicitair (ik heb even flink getest net) Geen enkele foto staat erin, alleen achter de schermen. En dat ik ruben heet kan ook geen kwaad aangezien jullie geen achternaam hebben.
okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij ooit je achternaam hebt gepost kan ik je vinden.
Is dat die Koreaan die graag naar Ajax wilde en steeds vroeg of hij mee mocht trainen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Suk btw op de training. Na afloop van de training loopt ie terug met 5 tassen vol ballen, zo snel mogelijk brengt hij het naar binnen waarna hij terugrent om de bagage van de keeperstrainer mee te nemen
.
Wat een jongen!
Als je het wilt is er idd een mogelijkheid ja, maar die heb ik ook bij jouw, jij zit op het windesheim, je hebt naam vermeldt en je leeftijd weet ik. Genoeg dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je zit op het Deltion College. Als ik je wil naaien dan heb ik daar genoeg info voor. Zou het nooit doen natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat die Koreaan die graag naar Ajax wilde en steeds vroeg of hij mee mocht trainen?
Denk je dat ik zo dom ben en alleen maar de waarheid spreek. Gast zelfs mijn hyves pagina is niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het wilt is er idd een mogelijkheid ja, maar die heb ik ook bij jouw, jij zit op het windesheim, je hebt naam vermeldt en je leeftijd weet ik. Genoeg dus.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja!
Zondag tegen AZ zat hij voor het eerst bij de selectie, toen ging hij warmlopen in de 70e minuut en begon het hele stadion "SUK SUK SUK SUK SUK!!!!!!!!!" waarna hij verbaasd om zich heen keek en toen verlegen zachtjes ging klappen naar het publiek!
Ik had er het een en ander van gehoord. Ik kan daar zo van genieten, zo'n bescheiden en hardwerkende jongen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja!
Zondag tegen AZ zat hij voor het eerst bij de selectie, toen ging hij warmlopen in de 70e minuut en begon het hele stadion "SUK SUK SUK SUK SUK!!!!!!!!!" waarna hij verbaasd om zich heen keek en toen verlegen zachtjes ging klappen naar het publiek!
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo dom ben en alleen maar de waarheid spreek. Gast zelfs mijn hyves pagina is niet 100% betrouwbaar.
Ok. Mooi verhaal man. Vertel anders nog even verder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
Jonge mensen zijn trouwens zo bang voor een site als FOK!, maar de controle vindt juist plaats op Hyves en Facebook, daar moet je mee uitkijken, en als je iets te verbergen hebt dan zorgen dat je op google niet met je echte naam te vinden bent.
Jullie zijn soms wel heerlijk naief, wat dat betreft.
KLOPT! Daar heb ik nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
Jonge mensen zijn trouwens zo bang voor een site als FOK!, maar de controle vindt juist plaats op Hyves en Facebook, daar moet je mee uitkijken, en als je iets te verbergen hebt dan zorgen dat je op google niet met je echte naam te vinden bent.
Jullie zijn soms wel heerlijk naief, wat dat betreft.
Heten ze ook allemaal de Vries?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.
Hoe kan je geen hyves hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.
Heet ik de vries dan?quote:
True that.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf, waarom zou ik denken dat je liegt?
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf, waarom zou ik denken dat je liegt?
Vandaar dat ik hem heb geëerd met een plaatsje in mijn icon. Ik hoop zo dat het een groot succes wordt met die jongenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Skylark. het volgende:
Een mengelmoes van vasthoudendheid en verondersteld talent leverde Suk daadwerkelijk een stageplek op. ,,Nu ben ik elke dag blij om hier te mogen zijn’’, vervolgt hij, in trainingspak gestoken en geholpen door een tolk. ,,Dat ik hier nu, voorlopig, dagelijks mag trainen, is een droom die voor me uitkomt. Ik blijf nu nog een week, maar ga natuurlijk mijn best doen om langer te mogen blijven.’’
De spits speelde afgelopen week al een proefwedstrijd met de Beloften tegen Ajax A1. Op de Toekomst scoorde hij een doelpunt. ,,Hoe ik mezelf zou omschrijven als speler?’’, wordt de vraag herhaald. ,,Conditioneel en wat fysiek betreft, zit het bij mij goed. Ook heb ik een goede snelheid en voldoende zelfvertrouwen. Maar vergeet ook niet dat ik pas achttien ben. Vergeleken met volwassenere spelers, kan ik nog veel leren.’’ Dat geldt ook voor de communicatie. ,,Ik wil zo snel mogelijk Engels en Nederlands leren. Toch lukt het nu al wel om me verstaanbaar te maken. Ik heb de afgelopen vijftien jaar dagelijks gevoetbald. En de voetbaltaal is overal in de wereld hetzelfde.’’
Wat een held.
Je topic over yvonne en waarheid enzo sloot je af met Ruben phpmystyle de Vries.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.
In dat topic dat je een paar uur geleden hebt geopend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
KLOPT! Daar heb ik nooit over nagedacht.
WOW bedankt man!! Echt! Heb je misschien nog meer van die handige tipsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.
En wat dacht je van die 2 sbs 6 logo's.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je topic over yvonne en waarheid enzo sloot je af met Ruben phpmystyle de Vries.
Ik blijf er bij dat het De Vries is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat dacht je van die 2 sbs 6 logo's.![]()
Ging er echt geen belletje rinkelen?
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.
of als, alsof het uitmaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.
Hyves en Facebook zijn algemeen bekend als turfsites voor potentieele werknemers, FOK! niet.
Bij toeval zou het kunnen gebeuren, maar in praktijk is FOK! net als veel andere fora 1 van de dingen waar je je minder zorgen over hoeft te maken.
Zeker als je niet in Brabant of Limburg woont, wat de grootste provincies zijn qua fanatiekere FOK!gebruikers.
Ik wist het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?
Ligt eraan, als ik iemand moet vinden dan gebruik ik altijd typerende steekwoorden, want ook op internet is iedereen uniek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.
Hyves en Facebook zijn algemeen bekend als turfsites voor potentieele werknemers, FOK! niet.
Bij toeval zou het kunnen gebeuren, maar in praktijk is FOK! net als veel andere fora 1 van de dingen waar je je minder zorgen over hoeft te maken.
Zeker als je niet in Brabant of Limburg woont, wat de grootste provincies zijn qua fanatiekere FOK!gebruikers.
Je FOK! account wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af wat mijn werknemer niet zou mogen zien op m'n Hyves.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?
omdat je dunner bent dan je eigenlijk denktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom verneukt Comedy Central het avondprogramma altijd! EN waarom maak ik altijd teveel eten voor mezelf?
gefeliciteerd je hebt boulimiaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom verneukt Comedy Central het avondprogramma altijd! EN waarom maak ik altijd teveel eten voor mezelf?
Mijn maag heeft de grootte van een pinda.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
omdat je dunner bent dan je eigenlijk denktdat is positief
En dan gaat je vader strepen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ach schatje toch, ik zet je op de lijst m'kay?
Ik heb 7 magenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn maag heeft de grootte van een pinda.
Krabbels met 15 jarigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af wat mijn werknemer niet zou mogen zien op m'n Hyves.
KANKER IK BEN IETS VERGETEN GODVERDOMME IK MOET ECHT EENS METEEN TERUG GAAN KRABBELEN THANSK FOR REMINDINGquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Krabbels met 15 jarigen!!!!!!!!!!
Inderdaad. Ik heb het wel nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Siniti het volgende:
Mensen die claimen bij geen een Engelse film ondertiteling nodig te hebbenDie accenten soms
![]()
Evie vergeten terug te krabbelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KANKER IK BEN IETS VERGETEN GODVERDOMME IK MOET ECHT EENS METEEN TERUG GAAN KRABBELEN THANSK FOR REMINDING
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
Bt, heb jij ondertiteling nodig bij Engelse/Amerikaanse series/films?
Het meeste versta ik wel, maar soms komen woorden zo fucking onnatuurlijk (of juist natuurlijk voor hunquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het wel nodig.
Ja precies, bij een Friends spreken ze reteduidelijk Engels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaalhoewel dat er vanaf hangt. Friends bijvoorbeeld kan ik prima zonder, maar films werkt niet.
Joah, ik zit nu ook Lost te kijken zonder ondertiteling en hoewel ik het meeste begrijp zijn er nog wel stukken die ik opnieuw moet bekijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaalhoewel dat er vanaf hangt. Friends bijvoorbeeld kan ik prima zonder, maar films werkt niet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Evie vergeten terug te krabbelen?
Tenk joeee. Zo zegt iemand die ik ken dat letterlijk. Ik weet nog steeds niet of ze werkelijk geen Engels kan of dat het een serieuze poging is Engels te spreken.quote:
Whehe. Gaan we binnenkort een keer bier drinken in Grunn Bt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat strepen doe ik zelf welen daarna moet je nog langs m'n vader
!
[..]
Gaaf!
Beter/goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, ik zit nu ook Lost te kijken zonder ondertiteling en hoewel ik het meeste begrijp zijn er nog wel stukken die ik opnieuw moet bekijken.![]()
Hoe is het met jeweetwel?
Surequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe. Gaan we binnenkort een keer bier drinken in Grunn Bt?
Huh?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter/goedwe hebben het uitgepraat en kwamen erachter dat hij alles baseert op steekhoudende argumenten en ik op onderbuikgevoelens en dat dat botst
wat niet zo vreemd is natuurlijk.
De laatste waar ik was in 2007 was erg goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sure! Ik vind sowieso dat er een keer een grote meet in Groningen moet komen
Wat huh?quote:
Ooh hoezo datquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste waar ik was in 2007 was erg goed
Maar ik ben er binnenkort elke twee weken een paar dagen
Van mij toch ook niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap zou makenmaar ik had 'm niet van jou verwacht.
Haha, kutstudentquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga is wat meer aan school doen en wat minder aan FOK!Heeft iets te maken met bindend studie advies.
Ik ben scholierquote:
Correctie, International Business Studies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, international Bussnis studie's
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Correctie, International Business Studies.
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll benquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Php, hoe is het met je Yvonne topic afgelopen?
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekundquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Link?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll ben
Kijk maar in post geschiedenis.quote:
Want jij ontbreekt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Biels het volgende:
OP is niet compleet.
Ik ben een hobbyist, geen nazi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekund
Omdat je niet voldoende in SC post.quote:
Mensen die SC's teruglezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?
Heb je mijn post daar onder gelezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die SC's teruglezen.Oh wacht...
En nee, ik heb hard moeten knokken om in kaste 2 te komen. Opbokken, Skylarp.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij ook wel erg je best doet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.
Heel het internet zit er vol mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet wat ik sneuer zou vinden, als php echt zou zijn of iemand die de moeite neemt om zo'n kloon te maken.
Het laatste. Dan heb je zelf ook totaal geen leven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet wat ik sneuer zou vinden, als php echt zou zijn of iemand die de moeite neemt om zo'n kloon te maken.
Wie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die zich druk maken over die kaste
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het laatste. Dan heb je zelf ook totaal geen leven.
Ik ben een geboren baas, maar ik blijf gedreven zodat ik een langere tijd van de macht kan genieten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij ook wel erg je best doet.
Dan moet ze maar scannen ipv vermoeden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.
Dat denk ik ook. Serieus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.
Dat was de vorige keer ook zo, destijds met o.a. emimich.quote:
Heeft ze 100% al gedaan. Ergo, php is nep.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ze maar scannen ipv vermoeden.
Nu nog de ontknoping te horen krijgen wie hij eckt is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft ze 100% al gedaan. Ergo, php is nep.
Welke episode.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet nog 6 bladzijdes tekst schrijven voor vanavond maar ik ben DBZ aan het checken. Hmm.
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook zo, destijds met o.a. emimich.
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.quote:
Het draait om status binnen deze machtige cultuur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uit
Vegeta. Mijn favo character evah.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.
Ja, thanks homie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je mijn post daar onder gelezen.
Status willen hebben op Fok!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Het draait om status binnen deze machtige cultuur.
En dat is een probleem omdat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond DBZ snel saai worden. Ze vlogen naar een planeet, er was een tegenstander die sterker was, die kerel werd nog sterker, versloeg de vijand en vloog naar een nieuwe planeet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.
Ik vind de laatste paar afleveringen, als ze Super Saiyan 4 kunnen worden, van absolute wereldklasse.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zijn alleen naar Namek en terug geweest. Het is nooit saai geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond DBZ snel saai worden. Ze vlogen naar een planeet, er was een tegenstander die sterker was, die kerel werd nog sterker, versloeg de vijand en vloog naar een nieuwe planeet.
Ik zeg niet dat het een probleem is. Integendeel, ik vind het wel leuk om te zien hoeveel opwinding erover ontstaatquote:
KLB SC bedoel je.quote:
Is dat niet ongeveer met alles series zo. Net als Pokemon en de gyms.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond DBZ snel saai worden. Ze vlogen naar een planeet, er was een tegenstander die sterker was, die kerel werd nog sterker, versloeg de vijand en vloog naar een nieuwe planeet.
Stream jij die shit niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Die episodes die ik heb gedowned kun je dus ook in het Japans luisteren. Shit homie wat zijn die stemmen gay
Mensen die dat serieus nemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die zich druk maken over die kaste
Behalve het inkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die dat serieus nemen.Je lijkt ynuhh wel.
Tegenwoordig breekt de pleuris al uit als php en/of Lamon zich melden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee man, de laatste tijd hebben ze alles in HD remastered en zelfs alles opnieuw ingesproken enzo. En die download ik. Ook nog eens met 3 audiosporen, dus je kan kiezen welke backgroundmusicquote:
Dan ook ja. Daarom hebben ze beide ook klonen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig breekt de pleuris al uit als php en/of Lamon zich melden.
Hier broeder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Die episodes die ik heb gedowned kun je dus ook in het Japans luisteren. Shit homie wat zijn die stemmen gay
Dat kan je inderdaad niet laten liggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, de laatste tijd hebben ze alles in HD remastered en zelfs alles opnieuw ingesproken enzo. En die download ik. Ook nog eens met 3 audiosporen, dus je kan kiezen welke backgroundmusicEn dat allemaal voor maar 50 MB per episode.
Ik doe niet aan streamen, ik doe aan HD.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hier broeder.
http://www.watch-dragonball-z.com/
Ik las je post te laat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet aan streamen, ik doe aan HD.
Mensen die wat van computers afweten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, de laatste tijd hebben ze alles in HD remastered en zelfs alles opnieuw ingesproken enzo. En die download ik. Ook nog eens met 3 audiosporen, dus je kan kiezen welke backgroundmusicEn dat allemaal voor maar 50 MB per episode.
Mensen die denken dat ik wat van computers afweetquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die wat van computers afweten.
Mensen die denken te afweten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik wat van computers afweet.
Soms zijn die mensen heel handig, als je bijvoorbeeld een nieuwe videokaart zoektquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die wat van computers afweten.
Ik download films met subs er al in omdat ik die zelf niet kan toevoegen. Zo weinig weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik wat van computers afweet.
Films zonder ondertiteling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik download films met subs er al in omdat ik die zelf niet kan toevoegen. Zo weinig weet ik.
Ik download films zonder subs omdat ik die niet nodig heb. Zo'n baus ben ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik download films met subs er al in omdat ik die zelf niet kan toevoegen. Zo weinig weet ik.
Mensen die dit snappenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet je oath nog fulfillen, net als Aragorn tegenover het Army of the Dead.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dit snappen.
Ja, ik moest nog teruglezen, was het vergeten.
Ik weet niet eens of het grappig is.quote:
Koop gewoon een media center. Of gebruik daarvoor een oude PC.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die geen LOTR hebben gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het grappig is.
Ik ga een harde schijf + media player kopen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop gewoon een media center. Of gebruik daarvoor een oude PC.
Mensen die denken dat iemand met zoeen straatkrediet als ik LOTR gaat checken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die geen LOTR hebben gezien.!!
Acda en de Munnikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef S.Seagal het volgende:
LAAAAT ME SLAAPEEENNN!!1
Aragorn had een eed gezworen tegen een leger van geesten dat als ze hem hielpen bij een veldslag hij hun naar de hemel liet vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iemand met zoeen straatkrediet als ik LOTR gaat checken.! Ik heb nog wel een street rep hoog te houden.
shit homiequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aragorn had een eed gezworen tegen een leger van geesten dat als ze hem hielpen bij een veldslag hij hun naar de hemel liet vertrekken.
Het is nu nog best rustigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je dat zij meer verstand hebben dan yvonne. Yvonne leeft voor fok dat weet je he. Toen ze zei dat zij een prive leven heeft. Dat heeft ze gelogen, ze heeft geen leven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben heul niet nep hoor. Dit is mijn enige account, op wat mislukte kloons na dan. Bio en Remlof die meer verstand van zaken hebben weten dat dit mijn enige echte account is. Dus achter dit scherm zit een echte.
Het wordt pas echt feest als je er een apart topic voor maaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu nog best rustig![]()
Stilte voor de storm?
Het is alleen voor de SC. De rest weet er niks van en post hier nooit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu nog best rustig![]()
Stilte voor de storm?
Yvonne zit er keer op keer naast op het moment dat er nagedacht moet worden. Zij komt geen stap verder op wat posten in ONZ na dan. Ook bij Emimich zat zij ernaast, zie mijn emimich bash topics maar waar zij ook reageerde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat zij meer verstand hebben dan yvonne. Yvonne leeft voor fok dat weet je he. Toen ze zei dat zij een prive leven heeft. Dat heeft ze gelogen, ze heeft geen leven.
Maar je ontkent niet dat ze geen leven heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yvonne zit er keer op keer naast op het moment dat er nagedacht moet worden. Zij komt geen stap verder op wat posten in ONZ na dan. Ook bij Emimich zat zij ernaast, zie mijn emimich bash topics maar waar zij ook reageerde.
Ze heeft vast wel een leven, ze kwam aan de telefoon over als Rita Verdonk, verbaal erg sterk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat ze geen leven heeft.
Het gaat voor iedereen heel erg ver om voor een tyfusinternetaccount een admin op te bellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
Het zou wel heel erg ver gaan om voor een kloon hoogst persoonlijk een admin op te bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we dat dan maar vooral niet doen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt pas echt feest als je er een apart topic voor maakt
Jij hebt Rita Verdonk gesproken over de telefoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een leven, ze kwam aan de telefoon over als Rita Verdonk, verbaal erg sterk.
Ik kwam er net vanmiddag pas achter dat er een kaste was, idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is alleen voor de SC. De rest weet er niks van en post hier nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |