neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
lakitu lapo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef S.Seagal het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk hoe weinig wij van elkaar weten.
Ja, en BobbyB's grappen zijn zo slecht dat die ook 1 mag degraderen.quote:
kquote:
Zonet had hij wel een goeie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en BobbyB's grappen zijn zo slecht dat die ook 1 mag degraderen.
Dat bedoel ik nou. We weten genoeg.quote:
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?quote:
So. We cool right.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. We weten genoeg.
Ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?
Cool enough.quote:
Die doktersgrappen over BP.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Broekpaling heb ik nog nooit een geslaagde grap zien maken.
Dacht ik ook net aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Als we gers wegdenken zit hier alleen kaste 1 materiaal nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |