Hoax L0t staat ook ergens hier boven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Als we gers wegdenken zit hier alleen kaste 1 materiaal nu.
Die ging weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax L0t staat ook ergens hier boven.
<.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Als we gers wegdenken zit hier alleen kaste 1 materiaal nu.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter:
Broekpaling: Ik ging net even wat eten en toen maakte mijn kat een vreemd geluidje.![]()
Dokter: Oooookay?
Broekpaling: Mijn moeder poetste net de kraan en nu blinkt hij weer.
Dokter: Ok.
Broekpaling: Ik kan m'n rechterpink verder buigen dan m'n linkerpink.
Dokter: Mega cool story bro.
Ja, ik mag nergens bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax L0t staat ook ergens hier boven.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Komt php bij de internetdokter.
Php: Wil je een keer met mij uitgaan?
Dokter: Nee
Php: Oké, FICTIEVE INTERNET KNUFFEL.
22quote:
Is dat vreemd ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
SANG!! en nog steeds. LIKE A VIRGIN!!
Zeg wat.quote:
Die ziet dat ik dan in Kaste 1 sta.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Yup. laptop weer terug en UT 3 draait prima op hoge resolutie...erhhm sorry, het ging over kastes he?
Echt, dat jullie het durven te typen, je zal toch een werkgever krijgen die het leest.
Idd dat soort mensen hoeven ze niet achter de balie van de videotheek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Yup. laptop weer terug en UT 3 draait prima op hoge resolutie...erhhm sorry, het ging over kastes he?
Echt, dat jullie het durven te typen, je zal toch een werkgever krijgen die het leest.
Die ziet dat ik topnotch materiaal ben en neemt me aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Lamon. het volgende:
Haha je bent nu al terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
Sowieso, ik pas niet echt hier op fok, er zijn teveel dingen waar ik mij totaal niet in kan vinden. Daarom.
Je kan het toch goed met ons vinden. Maar volgens mij overtuig je jezelf meer dan ons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
Sowieso, ik pas niet echt hier op fok, er zijn teveel dingen waar ik mij totaal niet in kan vinden. Daarom.
Daarom hou ik mijn fok leven en echte leven gescheiden. Ik ben irl wel anders, denk ook anders. Maar hier zeg ik vaak domme dingen voor de grap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik was serieus trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |