waarom wil je hoger?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Nee hoor ik mag je wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn naam, adres, pincode en telefoonnummer hier maar neerzet. Anders ziet een toekomstige werkgever misschien wel dat ik anoniem post.
de zon gaat iig gratis opquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Ik weet hoeveel users er daadwerkelijk op dit forum zitten, ik kom hier al 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je niet ingaat op die opmerkingen over je naaktfoto's. Het lijkt me nl dat ze daar gelijk mee hebben, dat is eerder iets waar een werkgever over zal vallen dan wat geflauwekul.
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.quote:
Jij bent door het internet heen gezakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ik woon niet in Zwolle, 17 jaar zijn genoeg mensen, foto is niet publicitair (ik heb even flink getest net) Geen enkele foto staat erin, alleen achter de schermen. En dat ik ruben heet kan ook geen kwaad aangezien jullie geen achternaam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.
en dank jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
net zoals bambiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga eens even aan Ado vragen of hij deze film wil downloaden, jeugdsentiment![]()
Dieis omdat ie een beetje zielig is
)
[ afbeelding ]
Als jij ooit je achternaam hebt gepost kan ik je vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |