quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Correctie, International Business Studies.
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll benquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Php, hoe is het met je Yvonne topic afgelopen?
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekundquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Link?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll ben
Kijk maar in post geschiedenis.quote:
Want jij ontbreekt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Biels het volgende:
OP is niet compleet.
Ik ben een hobbyist, geen nazi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekund
Omdat je niet voldoende in SC post.quote:
Mensen die SC's teruglezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?
Heb je mijn post daar onder gelezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die SC's teruglezen.Oh wacht...
En nee, ik heb hard moeten knokken om in kaste 2 te komen. Opbokken, Skylarp.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij ook wel erg je best doet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.
Heel het internet zit er vol mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet wat ik sneuer zou vinden, als php echt zou zijn of iemand die de moeite neemt om zo'n kloon te maken.
Het laatste. Dan heb je zelf ook totaal geen leven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet wat ik sneuer zou vinden, als php echt zou zijn of iemand die de moeite neemt om zo'n kloon te maken.
Wie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die zich druk maken over die kaste
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het laatste. Dan heb je zelf ook totaal geen leven.
Ik ben een geboren baas, maar ik blijf gedreven zodat ik een langere tijd van de macht kan genieten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij ook wel erg je best doet.
Dan moet ze maar scannen ipv vermoeden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.
Dat denk ik ook. Serieus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne vermoedt dat hij nep is, en zij heeft beschikking tot die scan.
Dat was de vorige keer ook zo, destijds met o.a. emimich.quote:
Heeft ze 100% al gedaan. Ergo, php is nep.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ze maar scannen ipv vermoeden.
Nu nog de ontknoping te horen krijgen wie hij eckt is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft ze 100% al gedaan. Ergo, php is nep.
Welke episode.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet nog 6 bladzijdes tekst schrijven voor vanavond maar ik ben DBZ aan het checken. Hmm.
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook zo, destijds met o.a. emimich.
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.quote:
Het draait om status binnen deze machtige cultuur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uit
Vegeta. Mijn favo character evah.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.
Ja, thanks homie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je mijn post daar onder gelezen.
Status willen hebben op Fok!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Het draait om status binnen deze machtige cultuur.
En dat is een probleem omdat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uit
Ik vond DBZ snel saai worden. Ze vlogen naar een planeet, er was een tegenstander die sterker was, die kerel werd nog sterker, versloeg de vijand en vloog naar een nieuwe planeet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Freeza Saga nu, ik zit nu op de helft van episode 84, eerste keer dat Freeza z'n echte vorm laat zien. En nu denkt Vegeta dat hij Super Saiyan kan worden.
Ik vind de laatste paar afleveringen, als ze Super Saiyan 4 kunnen worden, van absolute wereldklasse.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zijn alleen naar Namek en terug geweest. Het is nooit saai geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond DBZ snel saai worden. Ze vlogen naar een planeet, er was een tegenstander die sterker was, die kerel werd nog sterker, versloeg de vijand en vloog naar een nieuwe planeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |